Ga naar inhoud

Digitale drukker gezocht

Ivo

Aanbevolen berichten

Aangezien we veel Maccers hebben hier, ga ik ervan uit dat sommige daarvan mij kunnen helpen met drukken. :m:

Ik zoek (voor visitekaartjes) iemand die full color digitaal drukken beheerst (kleine oplagen, dus eigenlijk printen).

De moeilijkheid is dat het dubbelzijdig moet en vervolgens uitgesneden moet worden. :P

Ik hoor het wel :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Aangezien we veel Maccers hebben hier, ga ik ervan uit dat sommige daarvan mij kunnen helpen met drukken. :m:

Ik zoek (voor visitekaartjes) iemand die full color digitaal drukken beheerst (kleine oplagen, dus eigenlijk printen).

De moeilijkheid is dat het dubbelzijdig moet en vervolgens uitgesneden moet worden. :P

Ik hoor het wel :drank:

misschien een stomme maar kan een multicopy of zo dat niet?

Link naar reactie

nou, we hebben al diverse grafische bedrijven geprobeerd, maar met wisselend slecht resultaat. Ik zoek nu een vakidioot die gewoon graag zijn werk doet en die begrijpt wat we nodig hebben :P

Link naar reactie
nou, we hebben al diverse grafische bedrijven geprobeerd, maar met wisselend slecht resultaat. Ik zoek nu een vakidioot die gewoon graag zijn werk doet en die begrijpt wat we nodig hebben :P

Nou laat dan digitaal maar zitten... Ik vind het voor huisstijldrukwerk nog steeds niets.

Link naar reactie
Nou laat dan digitaal maar zitten... Ik vind het voor huisstijldrukwerk nog steeds niets.

het moet ff, vanwege de lage oplage (denk aan paar honderd "afwijkende" visitekaartjes), de rest laten we altijd "echt" drukken idd.

dus colorworks is wel aan te raden?

Link naar reactie
Aangezien we veel Maccers hebben hier, ga ik ervan uit dat sommige daarvan mij kunnen helpen met drukken. ;)

De moeilijkheid is dat het dubbelzijdig moet en vervolgens uitgesneden moet worden. :nono:

Ik hoor het wel :(

Mogelijk kan Brouwerdruk je helpen doet veel speciaal en klein werk, is BMW (motor) en mac gek vandaar dat ik nu op de MAC zit "wat xijn ze mooi he "vraag naar Cees (mn broer) e mail tolbrug AT euronet.nl

succes :lol:

EDIT: Adres aangepast om de bekende reden. R.

Link naar reactie

Met een zekere tegenzin adviseer ik toch Vistaprint. Je kan je eigen ontwerp uploaden, kan 2 zijdig in kleur en is zeker niet duur (€ 30-50 voor 250 stuks).

Nadeel is dat je 'wel eens' wat spam krijgt... Ik ben ook bezig om daar af te komen, ze geven gewoon de gegevens door die je op je kaartje wilt hebben. :lol:

Link naar reactie
Vista? Naahhhh, het mag wel wat professioneler, ik heb ook wat ontwerphulp nodig :newblush:

Je zocht een digitale drukker... -_- :P Je kan er een volledige PDF naar sturen die ze netjes drukken. Profi genoeg toch?

Napoje heeft het zeker druk... ;) Mijn overbuurman kan het ook, maar die is duur...

Link naar reactie
Ivo,

In Terneuzen zit het NHI, www.nhi.nl, daar hebben Tamira en ik goede ervaringen mee.

thanks iedereen, ik kan wel ff vooruit :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in