Ga naar inhoud

bekend hier ?

Gast Guest_arjan_*

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is mij niet bekend maar is niet een rare :newblush: maar 18" zit er niet onder maar 17tieners en dat spoilerpakket is ook flauwekul.

Link naar reactie

jammer dat deze wagens bij dat soort bedrijfjes eindigen :D

Maar het kan een mooi exemplaar zijn, alhoewel de prijs anders doet vermoeden :D

Link naar reactie

Iemand nog tips voor als ik ga kijken ??

volgens hun website krijg je op alle ocasions 3 maanden garantie op motor en bak , of tegen meerprijs 6 maanden garantie.

kan iemand die in de buurt woont niet eens even gaan kijken ?

Link naar reactie
Iemand nog tips voor als ik ga kijken ??

niet doen :schater:

Serieus, dit zier er uit als een total waist of time....

Ik heb laatst in Heerhugowaard een M Roadster bekeken en dat bleek een omgebouwde 2.0 te zijn :P

Aan de andere kant, als het niet ver weg is, kan een bezoekje nooit kwaad, misschien is het wel een beauty.

Kijk iig geval of alle boekjes erbij zitten en als dat niet zo is, waarom dat niet zo is :D Denk hierbij ook aan terugroepacties enzo.

Verder: staat van velgen, luister of de motor tussen stationair en 2.000 rpm "rammelt" (VANOS) etc. En natuurlijk de standaard dingen als lakkleuren, staat interieur, etc.

Koop nooit zo'n ding zonder historie, want dat kan je veel geld gaan kosten. :D

Link naar reactie
niet doen :schater:

Serieus, dit zier er uit als een total waist of time....

Ik heb laatst in Heerhugowaard een M Roadster bekeken en dat bleek een omgebouwde 2.0 te zijn :P

Aan de andere kant, als het niet ver weg is, kan een bezoekje nooit kwaad, misschien is het wel een beauty.

Kijk iig geval of alle boekjes erbij zitten en als dat niet zo is, waarom dat niet zo is :D Denk hierbij ook aan terugroepacties enzo.

Verder: staat van velgen, luister of de motor tussen stationair en 2.000 rpm "rammelt" (VANOS) etc. En natuurlijk de standaard dingen als lakkleuren, staat interieur, etc.

Koop nooit zo'n ding zonder historie, want dat kan je veel geld gaan kosten. :D

ehh kijken is nog niet kopen toch ?

ik vind dat ie qwa prijs goed zit , vorig jaar stond er nog een M coupe te koop voor 26000 met 65dkm dus dit in nog niet zo raar.

en je kunt 6 maand garantie krijgen , op zich niet zo lang maar goed , als het echt niet goed zit doe je dit mi ook niet.

Ben deze week nog wat dagjes vrij dus mischien ga ik even kijken , en historie opvragen bij de BMW dealer.

kun je als je kenteken hebt dit gewoon opvragen ?of gaat het dmv chassis nr ?

Link naar reactie
en je kunt 6 maand garantie krijgen , op zich niet zo lang maar goed , als het echt niet goed zit doe je dit mi ook

Foeifoei! :D Een Bovag bedrijf MOET 6mnd garantie geven!

BOVAG Garantie op personenauto's

BOVAG-leden verlenen standaard minimaal 6 maanden BOVAG Garantie op gebruikte personenauto's bij een aankoopbedrag van minimaal 4.500 euro. De garantie wordt tevens verleend wanneer de prijs minder dan 4.500 euro bedraagt, maar méér dan 35% van de originele cataloguswaarde. De zogenaamde BOVAG Garantiepas is automatisch gekoppeld aan de Nationale Auto Pas (NAP), waarmee u inzicht krijgt in de kilometerhistorie van de auto. Daarnaast bieden BOVAG-leden minimaal 3 maanden garantie op alle reparatieopdrachten en de daarbij gebruikte onderdelen.

Link naar reactie

dus ze mogen geen extra bedrag rekenen voor de 6 maanden garantie ?

(doen ze namelijk wel , kost 995 euro.)

Link naar reactie
:

Roomburg Motor Cars ( R.M.C. Leiden ) is een universeel BOVAG bedrijf, U kunt bij ons terecht voor de aankoop van een jonge occasion. U heeft hierbij altijd de keuze uit zo'n 50 jonge gebruikte auto's van diverse merken.

Dat begint dus al dubieus!

Link naar reactie

Wel goed lezen wat er staat, is natuurlijk wel makkelijk om meteen af te gaan geven :D

Extra zekerheid

In plaats van de reguliere afleveringskosten met 3 maanden garantie, kunt u ook kiezen voor 6 maanden BOVAG garantie incl. poetsen, APK en afleverbeurt, u betaald dan 995,- euro

Er staat dus NIET dat de garantie dat kost...(en wat betreft die prijs: dat is een ander verhaal :D)

Link naar reactie
Wel goed lezen wat er staat, is natuurlijk wel makkelijk om meteen af te gaan geven :D

Extra zekerheid

In plaats van de reguliere afleveringskosten met 3 maanden garantie, kunt u ook kiezen voor 6 maanden BOVAG garantie incl. poetsen, APK en afleverbeurt, u betaald dan 995,- euro

Er staat dus NIET dat de garantie dat kost...(en wat betreft die prijs: dat is een ander verhaal ;))

ik kan goed lezen glasses.gif:P van de bovag site die quote :D

Bron

Het kan mi niet zo zijn dat je als bovadg lid op de ene auto wel bovag garantie geeft en op de andere niet. misschien weet ruud dat wel.

Link naar reactie
dus ze mogen geen extra bedrag rekenen voor de 6 maanden garantie ?

(doen ze namelijk wel , kost 995 euro.)

eerder andersom, ze kunnen korting geven als je uitdrukkelijk GEEN garantie wilt :D

(tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk uitgesloten op de koopovereenkomst)

Snap je nu wat ik bedoelde met "jammer dat...." :D

Link naar reactie

Ok , maar hoe kan ik nu de historie achterhalen ? kan ik gewoon met het kenteken bij de hand de dealer bellen en vragen wat ze er van weten ?

Of heb ik het chassisnr nodig ?

Link naar reactie
Ok , maar hoe kan ik nu de historie achterhalen ? kan ik gewoon met het kenteken bij de hand de dealer bellen en vragen wat ze er van weten ?

Of heb ik het chassisnr nodig ?

Wat bedoel je precies met Historie? Ik weet niet of de BMW dealers hub ondehoudssyteem onderling delen, maar dan zou je op kenteken misschien wel de onderhoudszaken kunnen zien. Als ze dit niet doen, of hij is niet bij een dealer onderhouden dan zie je niets. Maar dit laatste hoeft ook niet te zeggen dat er geen onderhoud is geweest.

Schades etc kan je volgens mij ook hier niet uit aflezen. Misschien kan je nog NAP controleren, maar ik denk dat de km stand wel redelijk is.

Ik zou toch wel lekker gaan kijken. Kost je alleen maar een ritje. Goed controleren, misschien iemand mee, en een aankoopkeuring doen als je echt woeste plannen hebt.

Heb je je verder verdiept in de kosten om een :wave: te gaan rijden?? ;) :wave::huh:

Link naar reactie

Hij is in ieder geval niet van de eerste eigenaar, tenaamstelling van 89-DN-SZ is volgens de RDW van november 2005. :wave: Ik zou persoonlijk liever (in D) op zoek gaan naar een auto met veel minder km en zonodig nog ff doorsparen komt per saldo goedkoper uit :wave:

Link naar reactie
in hoogte verstelbaar stuur
traction control
mistlampen
boardcomputer
spoilerpakket
-velgen 18"

't is wel een heeeeel bijzondere

:wave::wave::schater:

Maar de auto ziet er (muv de Pioneer navigatie en en dradenboel rechts van de middenconsole) verder originalo uit ;)

Link naar reactie
Heb je je verder verdiept in de kosten om een :muur: te gaan rijden?? :P:unsure: :D

neu maar ik rijd nu een 328 ia , ik verwacht dat de kosten een kleine fractie hoger komen te liggen , kwa brandstof zal het niet veel meer worden en qwa onderhoud ook niet . Iets duurder is niet zo erg. ( ik rij ook veel minder dan vorig jaar , vorig jaar 14000 km , dit jaar nog geen 9000 km en word nog minder omdat ik meerdere autos heb . als ik dit zo meeneem dan zal he qwa kosten op hetzelfde uitkomen)

Link naar reactie
Wat bedoel je precies met Historie? Ik weet niet of de BMW dealers hub ondehoudssyteem onderling delen, maar dan zou je op kenteken misschien wel de onderhoudszaken kunnen zien. Als ze dit niet doen, of hij is niet bij een dealer onderhouden dan zie je niets. Maar dit laatste hoeft ook niet te zeggen dat er geen onderhoud is geweest.

Schades etc kan je volgens mij ook hier niet uit aflezen. Misschien kan je nog NAP controleren, maar ik denk dat de km stand wel redelijk is.

met historie bedoel ik , waar is ie in onderhoud geweest , wat is er allemaal vervangen , welke problemen zijn er geweest etcetrea , nog liever zou ik de vorige eigenaar willen weten zodat ik daar contact mee op kan nemen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in