Ga naar inhoud

Krassen op de wielkasten achter


Aanbevolen berichten

Balen, balen. Ik heb sinds kort enkele (evenwijdige) vertikale krassen op beide wielkasten achter. Eerst links en vandaag merkte ik op dat ook rechts dat vreemde verschijnsel heeft. Totdat ik vanavond een kat op de achterklep zag zitten. :( :D ;)

Ben geen kattenhater (heb er zelf 2), maar leuk is anders. Zeker omdat het niet een van mijn katten is geweest!

Hamvraag is nu of iemand een middeltje weet om (witte) krassen op enige manier weer weg te poetsen of verbloemen. Is bijvoorbeeld ScratchX van Meguairs iets?

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb ooit eens Zo'n was-stiftje gekocht in kleur van de auto, dit Zou de kras of steenslag opvullen en daarna Zou er dan was overheen kunnen. Ik heb het echter nog nooit gebruikt, dus weet niet of dit werkt.

Link naar reactie

Witte krassen betekenen dat je op de grondlaag zit, wat je dus met geen enkel polijst middel verwijdert krijgt. Je zou hooguit inderdaad zo'n stiftje kunnen kopen wat de kras met kleur opvult. Is geen echte verf, dus na een aantal wasbeurten zijn de krassen weer wit.

Link naar reactie

Sinds 1996 worden de meeste aut`s gespoten met watergedragen lak.

Het maakt daarbij niet uit of het uni,metallic,parelmoer of mica lakken zijn.

Al deze lakken worden afgeschermd door een blanke lak laag.

Als je met je nagel over de kras voelt en hij voelt niet diep aan dan kun je hem weg poetsen met commandant 4 en daarna met een polisch uitpoetsen.

Mocht je het zelf niet aan durven dan kun je naar een schade bedrijf gaan die hebben een speciaal koffertje van 3M om krassen en stofpuntjes uit de lak te poetsen.

Als je naar een kleiner bedrijfje gaat dan hoef je waarschijnlijk niets te betalen en voor een doos gebak doen we veel.....

Link naar reactie
Sinds 1996 worden de meeste aut`s gespoten met watergedragen lak.

Het maakt daarbij niet uit of het uni,metallic,parelmoer of mica lakken zijn.

Al deze lakken worden afgeschermd door een blanke lak laag.

Als je met je nagel over de kras voelt en hij voelt niet diep aan dan kun je hem weg poetsen met commandant 4 en daarna met een polisch uitpoetsen.

Mocht je het zelf niet aan durven dan kun je naar een schade bedrijf gaan die hebben een speciaal koffertje van 3M om krassen en stofpuntjes uit de lak te poetsen.

Als je naar een kleiner bedrijfje gaat dan hoef je waarschijnlijk niets te betalen en voor een doos gebak doen we veel.....

Kijk , daaaaaaar hebben we echt wat aan !!! :kisstogether::m:

Link naar reactie
Sinds 1996 worden de meeste aut`s gespoten met watergedragen lak.

Het maakt daarbij niet uit of het uni,metallic,parelmoer of mica lakken zijn.

Al deze lakken worden afgeschermd door een blanke lak laag.

Als je met je nagel over de kras voelt en hij voelt niet diep aan dan kun je hem weg poetsen met commandant 4 en daarna met een polisch uitpoetsen.

Mocht je het zelf niet aan durven dan kun je naar een schade bedrijf gaan die hebben een speciaal koffertje van 3M om krassen en stofpuntjes uit de lak te poetsen.

Als je naar een kleiner bedrijfje gaat dan hoef je waarschijnlijk niets te betalen en voor een doos gebak doen we veel.....

Begrijp ik hieruit dat je zo'n "kleiner bedrijf" hebt of bij werkt? Ik kom oorspronkelijk van Eindhoven en moet daar toevallig maandag zijn... wink, wink, notch, notch, say no more :kisstogether: Ben benieuwd hoe dat kleinere bedrijf dan heet en welk gebak er lekker gevonden wordt

Link naar reactie

Ik werk in Veldhoven bij beauty car service.

Ik kan je niets beloven of het kostenloos is,hangt van het humeur van mijn baas af.

En dat scheelt enorm zo net voor de bouwvak,maar kom eens langs en dan kunnen we even kijken hoe ernstig het is.

Link naar reactie
Ik werk in Veldhoven bij beauty car service.

Ik kan je niets beloven of het kostenloos is,hangt van het humeur van mijn baas af.

En dat scheelt enorm zo net voor de bouwvak,maar kom eens langs en dan kunnen we even kijken hoe ernstig het is.

Je hebt een PM...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.