Ga naar inhoud

9/11 Loose Change

Ivo

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dit is wel --WOW-- geëdit...

Later maar eens goed bekijken.

Freetzzz, die opeens een 'Fastreply' button heeft ontdekt.

Link naar reactie
De documentaire op discovery channel was inderdaad erg aangrijpend. Ploffende geluiden die later springende mensen bleken te zijn. :thumbup:

Heb deze film paar maanden terug al gezien, als vervolg op een andere die ik ooit zag: In Plane Site 9/11

Neem de docu's van micheal moore erbij en een dagje browsen over een paar van gerelateerde sites en je gaat toch sterk twijfelen aan bepaalde zaken.

Voor de liefhebbers, heb beide op Div-X

PS: Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe fillm, Fligt 93 ofzo? Om even in de trend te blijven: Is deze film een manier om het publiek toch maar te laten geloven dat het wel echt was? (wie produceert de film, financiers, etc, etc :lol:))

Leuke discussie stof voor een borrelavond met wat vrienden :D

Link naar reactie

Tja... blijft interessant, ga er in het weekend even voor zitten.

Overigens, wie pleegde de moord op Kennedy (die natuurlijk echt onduidelijk lijkt), de eerste landing op de maan; er zullen altijd mensen zijn die aan alles twijfelen. En zo is Elvis nog steeds niet dood...

Link naar reactie
Overigens, wie pleegde de moord op Kennedy (die natuurlijk echt onduidelijk lijkt), de eerste landing op de maan; er zullen altijd mensen zijn die aan alles twijfelen. En zo is Elvis nog steeds niet dood...

Paar dagen terug nog een docu over Marilyn Monroe en haar dood. En hoe is prinses Diana nou precies aan haar einde gekomen?

Ook hier bestaan complot theorieën over, die je een hele andere kant van het verhaal laten zien.

Link naar reactie
Paar dagen terug nog een docu over Marilyn Monroe en haar dood. En hoe is prinses Diana nou precies aan haar einde gekomen?

Ook hier bestaan complot theorieën over, die je een hele andere kant van het verhaal laten zien.

Precies, dat bedoel ik. Daar kun je dan ook schatrijk mee worden, door aan onduidelijke zaken even onduidelijke theoriën te hangen. Alles, maar dan ook alles, kan immers anders uitgelegd worden.

Maar voordat de discussie hier helemaal losbarst op dit "late" uur, ik ga :thumbup:

:D

Link naar reactie
Trusten. :thumbup:

Bekijk eerst maar eens de documentaire op je gemak. Vooral de ontploffingen tijdens het neerstorten van de torens vond ik zelf erg vreemd en twijfelachtig. :D

Wat bij mij de meeste vraagtekens veroorzaakte was het gat in het pentagon.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in