Ga naar inhoud

M treffen van AC Vlaanderen


Aanbevolen berichten

Gisteren samen met een hele hoop M's van La Roche in de Ardennen naar de Nurburgring gereden.

Een prima organisatie van een aantal M3 eigenaars van BMW AC Vlaanderen.

M Optic was ook van de partij (het was immers mooi weer :D ) en Berre en ik waren er bij voor morele steun en foto's...

acvlaanderenmtreffen001res7zu.jpg

Eerste stop op weg naar meeting point...

acvlaanderenmtreffen003res8az.jpg

Tussenstop aan de kleinste, maar heel enthousiaste BMW dealer van Belgie.

Zo'n 40 stuks aan weerszijden van de straat, merendeels M3 E30's, een paar E36 en 46's. 3 Z3M QP's en GEEN roadsters. Waar waren jullie dan ?

acvlaanderenmtreffen014res5qp.jpg

Via prachtige, rustige wegen eerst langs Francorchamps en dan richting Sankt Vith de grens over.

acvlaanderenmtreffen018res7ma.jpg

Gezelschap was ook internationaal. Aantal Engelsen en Nederlanders erbij...

acvlaanderenmtreffen026res3kf.jpg

Aan de Nordschleife aangekomen, ging M optic snel een rondje rijden. Ondertussen aanschouwde ik al het moois (en duur...) wat daar allemaal verzameld is. Deze had bv. ook een carbon motor- en kofferdeksel. Verder carbon applicaties op deurgrepen, frontflippers, enz. :huh:

acvlaanderenmtreffen0295mr.jpg

Nog effe langs het M Technic center in Nurnburg, maar ze hadden geen M motor voor me, dus ben ik maar huiswaarts gekeerd.

Een echte aanrader, zeker voor de M rijders onder jullie. :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:thumbup:

het was werderom schitterend dit :m: -TREFFEN met deze mensen te mogen meerijden en dat Navigator en M-optic ook erbij waren om de boel kompleet te maken :party:

de wegen waren zalig en de bochtjes bleven maar komen, soms ging het er wel erg snelll aan toe en er is heel wat rubber in duitsland blijven plakken denk ik :drank:

een aanrader voor de :) rijders onder jullie volgend jaar

ik heb pas zondagavond om 16:15u in luxemburg voor den eerste keer regen gehad dit weekend dus ik mag echt nie klagen

hier zijn de foto's van dit weekend

1

2 die van mij

Link naar reactie

als je de foto's wil hebben moet je maar een mailke sturen naar Navigator die heeft ze allemaal,

ja het wa op en top weekendje heb me goed kunnen uitleven en genoten van de mooie omgeving

ik ben nog met de stefaan&saskia langs luxemburg naar huis gereden dus was het een weekendje van een 900km ;)

op naar de volgende rit

Link naar reactie

:( Prachtig om een groep van die mooie E30 te Zien...

Die Zullen ook wel mega-vertroeteld worden.

Link naar reactie

Vermoed van wel. In belgische kranten omschrijft men "voor verzorging overgebracht" als lichte verwondingen. Als het erger is, dan staat er meestal, met "zware verwondingen" of "in kritieke toestand"... ;)

Mss weet M optic meer nieuws over de zaak ?

Mijn vrouw is absoluut niet pro-Nordschleife en heb haar dit onder de neus geschoven. Bottomline of the story : je kan een ganse dag gaan scheuren in Duitsland en dan op een paar km van je deur iets voorkrijgen... :blink:

Link naar reactie
Mijn vrouw is absoluut niet pro-Nordschleife en heb haar dit onder de neus geschoven. Bottomline of the story : je kan een ganse dag gaan scheuren in Duitsland en dan op een paar km van je deur iets voorkrijgen... :blink:

helemaal mee eens. Heb een paar jaar geleden in Lelystad aan een drift challenge meegedaan. De gehele dag niets aan de hand, maar op de terugweg toch bijna een aanrijding.

Link naar reactie

Ik heb nog geen contact gehad met de persoon, waarschijnlijk zondag eens even rondkijken of ik bekenden zie. Waarschijnlijk zal er een stortbui zijn gevallen, en door de racebanden zal waarschijnlijk de kont zijn uitgebroken van de wagen en zo onder de vangrail in, aangezien de ravage.

groet Jeroen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.