Ga naar inhoud

Z3 Chrome-Line voorruitstijl

Bugs

Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand " Z3 Chrome-Line voorruitstijl " zelf geplaatst ??

Graag een manier van plaatsing en eventuele tips .

Ik ben ook nog op zoek naar een zwarte middenconsole voor collega Z3'er die van hem is

in houtkleur :rolleyes: ... Model 96

Mvg Bugs

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kijk eerst eens in het DHZ-gedeelte, daar vind je veel ervaring met vrijwel alles wat aan de orde kan komen bij de ZZZ. En met de zoekfunctie vind je hier heel veel. Je had met gebruikmaking van een of twee trefwoorden dit bijvoorbeeld kunnen vinden. :rolleyes:

Link naar reactie
Kijk eerst eens in het DHZ-gedeelte, daar vind je veel ervaring met vrijwel alles wat aan de orde kan komen bij de ZZZ. En met de zoekfunctie vind je hier heel veel. Je had met gebruikmaking van een of twee trefwoorden dit bijvoorbeeld kunnen vinden. :D

Heerlijk wanneer iemand zo'n beetje de hele site-map van het forum uit z'n hoofd kent.

Het verbaast me iedere keer weer hoe snel dit bij jou gaat.

Petje af !!! :rolleyes:

Link naar reactie
Heerlijk wanneer iemand zo'n beetje de hele site-map van het forum uit z'n hoofd kent.

Het verbaast me iedere keer weer hoe snel dit bij jou gaat.

Petje af !!! :rolleyes:

Die man heeft gewoon zijn leeftijd mee hij komt nog uit de tijd dat je alles moest onthouden :D ,k'hou van die man ;)

Link naar reactie

Als extra tip bij de install ervan:

Als je een aantal extra bankpasje/ creditcards oid hebt gebruik die om het raamrubber op te lichten zo kun je eenvoudiger de raamlijst eronder krijgen.

Andre, woont niet zo gek ver van je vandaan die heeft dit volgens deze methode gedaan en het zit er goed op :rolleyes:

Link naar reactie

Ik heb hem vorige week bij BRMS laten plaatsen en hij gebruikt inderdaad een hele rits bankpasjes om het rubber "open" te zetten. Ik weet niet wat de chromen raamlijst los kost maar als ik het zo inschat is het goed zelf te doen. :rolleyes:

Het staat overigens wel erg mooi op de Z!

Link naar reactie
Heeft er al iemand " Z3 Chrome-Line voorruitstijl " zelf geplaatst ??

Graag een manier van plaatsing en eventuele tips .

Ik ben ook nog op zoek naar een zwarte middenconsole voor collega Z3'er die van hem is

in houtkleur :rolleyes: ... Model 96

Mvg Bugs

Let even op met die middenconsole.

Als je een identieke middenconsole terugplaatst is er niet Zoveel aan de hand,

maar ga je van een pré-facelift naar een facelift uitvoering dan komt er meer bij kijken.

Zoals het klokje en de schakelaars, die passen dan niet meer.

En de houten versie's is geen 'look' maar écht hout, ik stond er Zelf ook van te kijken... :D

Link naar reactie
Relatief goedkoop bij BMW zelf, wel ff opletten met monteren, er zijn gevallen bekend van veel kabaal/fluiten na montage :lol:

Let ook op bij diezelfde Stealers........... er zijn zat gevallen bekend waar er gezegd is dat het voorruit eruit moest voor montage :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in