Ga naar inhoud

M6 Cabrio

Aanbevolen berichten

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

voor kappers een prima vervoermiddel :foto: :bounce:

Ja toch?! :schater:

Nee, ik vind diep in mijn hart een QP ook een mooiere auto dan een ZZZ cabrio :D . Maar toch gekozen voor het open rijden in combinatie met een heerlijke motor, onderstel, e.d.

Nu kun je de ZZZ niet echt vergelijken met de 6-serie, daar de ZZZ puur is ontworpen als roadster en de 6 niet. Maar was gewoon even benieuwd naar jullie reactie over deze nieuwe cabrio uit Beieren.

Link naar reactie

De hele nieuwe 6-serie lijn vind ik geweldig.

Heb naar München mogen rijden in een 650i QP..wat een wagen, gewoon geweldig een V8 met meer power de onze :m: en heeel veel meer luxe B) Maar ja........... het mag ook wel wat kosten hoor :blink:

De :m: -6???..........pfieuw :blink:

Link naar reactie
Ik lijk hem met de kap dicht wel mooier te vinden !!!??? :blink::blink:

Dat ben ik helemaal met je eens! De lijn is dan veel mooier.

Als BMW min of meer gedwongen is om deze te produceren zullen ze er in het basis ontwerp geen rekening mee hebben gehouden, en achteraf een dak verwijderen kan een ontwerp niet fraaier maken.

Link naar reactie
Als BMW min of meer gedwongen is om deze te produceren zullen ze er in het basis ontwerp geen rekening mee hebben gehouden, en achteraf een dak verwijderen kan een ontwerp niet fraaier maken.

Er bestaat toch ook een 6 cabrio? Maar ik geef je geen ongelijk, de Coupé is voor het oog mooier.

Link naar reactie
Ja toch?! :schater:

Nee, ik vind diep in mijn hart een QP ook een mooiere auto dan een ZZZ cabrio :) . Maar toch gekozen voor het open rijden in combinatie met een heerlijke motor, onderstel, e.d.

Nu kun je de ZZZ niet echt vergelijken met de 6-serie, daar de ZZZ puur is ontworpen als roadster en de 6 niet. Maar was gewoon even benieuwd naar jullie reactie over deze nieuwe cabrio uit Beieren.

Helemaal met je eens, ideaal zou zijn zo'n QP erbij maar ik zou niet meer zonder roadster kunnen, dus als het de enige auto zou zijn ging ik toch voor de cabrio, maar niet deze dan de Gallardo Spyder als je toch eenmaal geld aanm het uitgeven bent :schater:

Link naar reactie
Waarom is er eigenlijk gekozen voor een stoffen dak en niet voor een metalen dak?

Ik vindt de stoffen dakjes sjieker staan op cabrio's en Zeker op Roadsters.

Dan eventueel in de winter een hard-topje erop en vóila...wéér een andere look... :wave:

Op Zich is Zo'n variodak wel praktiesch, maar de meeste modellen krijgen dan toch een rare vorm,

Zo'n extreem tot over de oren getrokken voorruit en een raar achterwerk.

De SLK is wél een geslaagd model, maar da's voor op een ander forum... :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in