Ga naar inhoud

Garage parkeerhulp

Aanbevolen berichten

Mijn :thumbup: wordt altijd (sinds gister :D :D ) lekker in de garage opgeborgen als ik d'r niet gebruik. Onder het mom van, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, kwam ik het volgende tijdens het surfen tegen.

Zou dit wat zijn en/of heeft iemand hier al ervaring mee?

Kosten bedragen zo'n € 15, werkt op 3 AA en schakelt automatisch in bij het inrijden van de garage.

parkeerhulp4jr.jpg

Ja ja, een touwtje met bijvoorbeeld een tennisbal kan ook, maar dit smoelt beter :rolleyes::thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Mijn :thumbup: wordt altijd (sinds gister :D :D ) lekker in de garage opgeborgen als ik d'r niet gebruik. Onder het mom van, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, kwam ik het volgende tijdens het surfen tegen.

Zou dit wat zijn en/of heeft iemand hier al ervaring mee?

Kosten bedragen zo'n € 15, werkt op 3 AA en schakelt automatisch in bij het inrijden van de garage.

parkeerhulp4jr.jpg

Ja ja, een touwtje met bijvoorbeeld een tennisbal kan ook, maar dit smoelt beter :rolleyes::thumbup:

Leuk ding, zal best werken. zelfde effect als parkeersensors.

En voor die 15 euro kan je niet voor tobben :D

Link naar reactie

een draadje aan het plafond met een klosje eraan wat tegen je vooruit tikt als je ver genoeg binnen staat. Kost minder en werkt altijd :rolleyes:

EDIT: aha, daar dacht je zelf ook al aan. Ik zou voor de low tech versie kiezen, als techneut dan :thumbup:

aangepast door Ivo
Link naar reactie

Wij hebben een bokszak als stootkussen maar die heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad :thumbup:

Gewoon goed kijken! je bent toch geen vrouw? :thumbup: kom op zeg! Iets dat overigens erg goed kan als je achteruit met de kap open rijdt, en dat doe ik altijd want ik rij alleen met droog weer...

Tis wel lekker met je M-roadster, alleen met droog weer rijden en denken dat je beter kunt kijken dan een vrouw? :rolleyes:

Anne

Link naar reactie
Gewoon goed kijken! je bent toch geen vrouw? :P kom op zeg! Iets dat overigens erg goed kan als je achteruit met de kap open rijdt, en dat doe ik altijd want ik rij alleen met droog weer...

Door de smilie red je je er redelijk uit, maar dat laatste nekt je. :D

Link naar reactie

yep een balkje aan de grond schroeven cq vastmaken waar je met je wielen tegenaanrijd , werkt perfect , je moet de auto er alleen rustig tegenaan laten rollen.

kosten ? Nihil.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in