Ga naar inhoud

Tourtje door het Mergelland.

Zedri

Aanbevolen berichten

2 Juli is op een zondag he, naja heb 3 Juli wel nog wat belangrijke schoolse activiteiten, maarja dat komt wel goed.

Ik ga eens ff nakijken of ik dan niet andere verplichtingen heb en dan hoor je wel of ik meega.

Van waar vertrekken we of is dat nog niet bekend?

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Zedri,

Zijn die :m: in epen genomen? Daar de berg omhoog. Ziet er :blink: uit.

Groeten Andy

Yep...mooi uitZicht daar hé ??? B)

Zou leuk Zijn als je de tweede mee Zou rijden...

Uit welk stukje Limbo Land kom je eigenlijk ??

@ Sledgehammer: Baneheide kan ook wel 'onZe' homebase worden denk ik... :m:

Het is toch een ideale plaats voor ons te treffen, te eten en te drinken... :blink:

Link naar reactie

Jow die locatie ken ik wel das boven aan de Nijswillerberg. Naast dat tankstation.

Ideaal inderdaad voor degene wat van de snelweg af gevlogen komen.

Ik kom zelf ook van op een berg, als je van Gulpen naar Margraten de berg op rijdt, heb je eerst de afslag Euverem en boven aan de berg kun je naar rechts en in dat gehucht woon ik.

Kunnen we ook wel eens een keertje foto's maken. Zetten we alle ZZZ's naast elkaar bij ons in de tuin of op het voetbalveld en komt dat goed.

P.s na vanaaf of morgen weet ik of ik mee kan gaan dus, dan vermeldt ik dat zo snel als mogelijk.

:)

Link naar reactie

Jow ik woon in Ingber en dan woon jij dus in Stokhem. Dan zijn we buren :wave:

Is wel relax wonen he, heb je van niemand last :)

Maaruh ik ga voor 99% zondag 2 juli mee. Ik weet nu wel het adres als jullie me dan alleen nog ff de tijd vertellen wat ik aanwezig moet zijn daar dan moet dat allemaal goed komen.

pierrez101 ga je ook mee? Vind dat je hele mooie z hebt namelijk kan ik hem eens in het echt zien en misschien een gezamelijke foto maken.

Link naar reactie

Ja zitten toch een paar mensen hier dichtbij Yellowrider zit in Wijlre, jij in Ingber, ik in Stokhem alles binnen een straal van 5 km :D

2 juli is de vraag, zondag is familiedag en heb de :wave: dan nog niet op kenteken helaas.

Langskomen en :) maken kan natuurlijk altijd gewoon ff mailen vantevoren.

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie

Okeej dan zien we ons naar alle waarschijnlijkheid tussen 9.30 en 10.00 op de Baneheide :D

En dan maar hopen dat het mooi weer is. Trouwens neemt ook iemand een digitale camara mee om -_- mee te maken. Ik heb zelf namelijk geen en zou het wel mooi vinden als onze Z eens met een paar vette broertjes op de foto staat :lol: Heb ik tenminste wat om in zijn foto album te duwen ^_^

Link naar reactie

Heey pierrez101,

Lijkt me wel leuk om keer bij je langs te komen om paar ^_^ te maken (moet ik me wel ff een digitale camara regelen)

Wat voor BMW's heb je eigenlijk. Ik was op je site aan het kijken en daar zag ik 2 z1's een z3 en een (3 of 5 serie) klopt dat?

P.s hoe kan ik je eigenlijk een mail sturen?

Link naar reactie
Heey pierrez101,

Lijkt me wel leuk om keer bij je langs te komen om paar ^_^ te maken (moet ik me wel ff een digitale camara regelen)

Wat voor BMW's heb je eigenlijk. Ik was op je site aan het kijken en daar zag ik 2 z1's een z3 en een (3 of 5 serie) klopt dat?

P.s hoe kan ik je eigenlijk een mail sturen?

een Z1, -_- en 330i touring, de vorige Zettie's staan er ook nog op, je kunt linksonder op PM drukken en mij een mailtje sturen! :lol:

Link naar reactie

Okeej dan, als het eens mocht zijn dan stuur ik je wel een mail. Maar kom zeker eens kijken! Echt wel mooie auto's :kisstogether:

Maarja misschien zien we ons 2 juli toch nog, je weet maar nooit he :unsure:

Link naar reactie
Okeej dan zien we ons naar alle waarschijnlijkheid tussen 9.30 en 10.00 op de Baneheide :D

En dan maar hopen dat het mooi weer is. Trouwens neemt ook iemand een digitale camara mee om :lol: mee te maken. Ik heb zelf namelijk geen en zou het wel mooi vinden als onze Z eens met een paar vette broertjes op de foto staat :lol: Heb ik tenminste wat om in zijn foto album te duwen :m:

Ik neem de camera wel mee... :D

Link naar reactie
hallo,

ik neem ook camera's mee om foto's te maken, mijn vriendin maakt toch al overal foto's van dan kan dat ook op 2 juli!!!

de camera zit standaard in de tas!!!!

greets :thumbup: coupe for life

Camera's ?... :D Jullie veel plannekes hebbu Zulleh...

Past die lach van jou dan op één foto ?? Panoramafoto Zeker...:schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in