Ga naar inhoud

Z3 M coupe >waar te koop ??

Gast Guest_arjan_*

Aanbevolen berichten

Gast Guest_arjan_*

Ben al een poosje op zoek naar een z3 M coupe, maar zijn die wagens wel eens te koop ? het afgelopen halfjaar stonden steeds dezelfde wagens op diverse sites.

Weet je een z3 M coupe te koop post het dan hier .

Mijn probleem is ook een beetje dat ik nu een 328 coupe rijd en deze in wil ruilen (anders zit ik met 2 autos)

In duitsland halen lijkt mij ook wel wat maar dan zit ik weer met mn inruil +dat ik zelf niet de ervaring heb met autos kopen in dld.

Alvast bedankt.

Owja die gele M coupe uit almelo of die buurt hoef je niet te posten want die is mij toch te prijzig.

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Arjan,

Persoonlijk zou ik toch eerst je 328 zelf verkopen. Al krijg je er niet de hoofdprijs voor dan nog ben je meestal goedkoper uit dan dat je deze inruilt. Zeker als je ook nog je toekomstige B) QPE uit duitsland haald. Iets dat overigens niet eens zo heel veel voeten in de aarde heeft en waarover veel mensen je hier kunnen bijpraten. Op mobile.de staan er genoeg voor onder de 20k.

Succes in ieder geval met je zoektocht!

Link naar reactie
Ben al een poosje op zoek naar een z3 M coupe, maar zijn die wagens wel eens te koop ? het afgelopen halfjaar stonden steeds dezelfde wagens op diverse sites.

Mijn probleem is ook een beetje dat ik nu een 328 coupe rijd en deze in wil ruilen (anders zit ik met 2 autos)

In duitsland halen lijkt mij ook wel wat maar dan zit ik weer met mn inruil +dat ik zelf niet de ervaring heb met autos kopen in dld.

Alvast bedankt.

Owja die gele M coupe uit almelo of die buurt hoef je niet te posten want die is mij toch te prijzig.

Zoek en zij zult vinden B) :thumbup:

Link naar reactie

ammer

Alvast bedankt.

Hallo sledgehammer ik ben al de nieuwe eigenaar van die :m: coupe van kera die imola rode met zwart rood leer

:m: coupe for life

Link naar reactie
Hai Arjan,

Tot welke prijs kunnen we zoeken en wat wil je minimaal als inruil voor je 328 ?

Vindersloon komen we vast wel uit :m:

Anne

mn 328 moet rond de 12500 euro opbrengen (Full options , M3 pakket , 105000 km gelopen , boekjes ed erbij)

Voor de Z3 M coupe wil ik rond de 25000 euro uitgeven , ligt er wel aan hoe de auto is natuurlijk.

Kortom , weet je er een , laat het even weten.

Link naar reactie

Heb eens gezocht op duitse autosites en kom erachter dat er ook Z3 coupes zijn met een 3 liter motor , zoiets lijkt me ook wel wat , zal ongetwijfeld iets goedkoper in onderhoud zijn dan een M, wat zijn de verschillen eingelijk tussen een "gewone ' z3 coupe en een M coupe , afgezien van de motor ,bumpers en interieur ?

Je leest in advertenties ook wel dat ze met M pakket gelevert zijn , wat houd dit precies in ?

Ik vind de M look mooier namelijk dan de 2,8 look. M is allemaal wat dikker enzo.

Is de carroserie van de M uiterlijk gelijk aan de 2,8 of 3.0?

Link naar reactie
Als je onder de 10000km blijft zou ik altijd voor de :D gaan, is gewoon dikker en zeldzamer en meer fun om te rijden.

De 3.0 is gewoon een 2.8 met de nieuwere motor :wave:

meer dan 10000 km rijd ik momenteel niet , mn werk is redelijk dichtbij en heb ook nog een oldtimer waar ik mee naar mn werk kan ,

Wie kan mij eea vertellen over import uit duitsland ? Is dat moeilijk ?

Je zit met bpm enzo, er zijn in dld wel veel meer M coupes te koop !

Link naar reactie
Als je ff googled kom je BPM rekenaars tegen en op de site van de RDW kun je alles lezen over de invoerkeuring.

Heel simpel allemaal alleen een halve dag uittrekken en het is geregeld. :D

jaja er een kopen in dld doe je niet in een halve dag !

Link naar reactie

Kan ook makkelijk, als er bijvoorbeeld bij een dealer koopt en een premium selektion (huisselektie) met garantie koopt kun je bijna blind kopen. Gewoon een kwestie van ophalen :D

Kijk maar eens bij www.BMW.de op de gebrauchtwagenboerse

Link naar reactie
Kan ook makkelijk, als er bijvoorbeeld bij een dealer koopt en een premium selektion (huisselektie) met garantie koopt kun je bijna blind kopen. Gewoon een kwestie van ophalen :wave:

Precies............. vraag maar aan Mr Jones hoe blind je iets van de dealer kunt kopen :D

Link naar reactie
Kan ook makkelijk, als er bijvoorbeeld bij een dealer koopt en een premium selektion (huisselektie) met garantie koopt kun je bijna blind kopen. Gewoon een kwestie van ophalen :m:

Ik zoek ook wel is op bmw.de. Alleen kom ik niet verder dan 10 z3 :rolleyes: modellen. Doe ik iets fout of zijn er echtmaar zo weinig te koop bij de duitse bmw-dealers?

Hendrik

Link naar reactie
Ik zoek ook wel is op bmw.de. Alleen kom ik niet verder dan 10 z3 :rolleyes: modellen. Doe ik iets fout of zijn er echtmaar zo weinig te koop bij de duitse bmw-dealers?

Hendrik

Nee. je doet niets fout. Er staan er maar zo weinig bij dealers te koop. Moet je op :m: Qp zoeken bij BMW. Kom je er geloof ik maar 2 tegen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in