Ga naar inhoud

importeur-scam

Aanbevolen berichten

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

:thumbup: Gebeurt continu dit soort dingen soms nog wel veel extremer

Het extreemste wat ik heb gezien is een wagen die in de usa stond op mobile.de zetten door een duitser.

De verkoper uit usa had dit ook gezien en kon er wel om lachen

Link naar reactie

Ik vind het niet direct een scam, want hij meldt er toch bij dat hij het importeert en dat brengt wat kosten met zich mee. Er zijn mensen die importeren eng vinden, dus dan is dit een leuke oplossing. Wat me wel altijd irriteert is die zonder BPM prijs die groot staat aangegeven. Ze moeten er gewoon gelijk de incl. BPM prijs bijzetten dan weet je wat je vergelijkt.

Deze is dus ~ EUR17k.

Overigens kan ik je geheel onpartijdig :thumbup: ook deze link geven mooi. We kunnen over de prijs praten.

Link naar reactie
Ik vind het niet direct een scam, want hij meldt er toch bij dat hij het importeert en dat brengt wat kosten met zich mee. Er zijn mensen die importeren eng vinden, dus dan is dit een leuke oplossing. Wat me wel altijd irriteert is die zonder BPM prijs die groot staat aangegeven. Ze moeten er gewoon gelijk de incl. BPM prijs bijzetten dan weet je wat je vergelijkt.

Deze is dus ~ EUR17k.

Overigens kan ik je geheel onpartijdig :thumbup: ook deze link geven mooi. We kunnen over de prijs praten.

ik stel het wel opprijs hoor,

maar ik zit pas net op de helft, dus die andere helft is er nog niet zeg maar......

nog minstens een half jaartje wachten

Link naar reactie

Ligt het aan mij of is dit een beetje onzinnig topic? De NL link doet het al niet meer, en internet stikt van de al dan niet betrouwbare aanbiedingen.

Bij opvallend goedkope aanbiedingen: let goed op, en doe navraag (hier bv) als je serieus actie wilt gaan ondernemen.

En onthoudt: if it looks too good to be true, it probably is.... :)

Link naar reactie
Ligt het aan mij of is dit een beetje onzinnig topic? De NL link doet het al niet meer, en internet stikt van de al dan niet betrouwbare aanbiedingen.

Bij opvallend goedkope aanbiedingen: let goed op, en doe navraag (hier bv) als je serieus actie wilt gaan ondernemen.

En onthoudt: if it looks too good to be true, it probably is.... :D

Volledig mee eens. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.