Ga naar inhoud

De Picture King meld zich af !

Marvin

Aanbevolen berichten

Voor een ieder die me dit Pinksterweekend gaan missen , ik ga met de ZZZ en m'n motorvrienden een weekend touren in Duitsland door het Fulda gebergte ! :blink:

FF lekker uit en mooie :(:muur: maken !

Gr. Marvin. :blink:

tailtoeren3pa.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe moet ik mij dat voorstellen, rij jij dan met de Z achter die motoren aan? In ieder geval een fijn en droog weekend gewenst. :m:

Vermoedelijk, want Marvin heeft zijn fraaie Triumph verkocht.

Een lekker weekend gewenst, Marvin!

Link naar reactie
Voor een ieder die me dit Pinksterweekend gaan missen , ik ga met de ZZZ en m'n motorvrienden een weekend touren in Duitsland door het Fulda gebergte ! :D

FF lekker uit en mooie :m::m: maken !

Gr. Marvin. :)

tailtoeren3pa.jpg

Wie zit daar achterop :D

Marvin zal wel achter de motors aanrijden kan hij lekker B) :schater::schater:

Veel plezier in het fulda gebergte en hou alles heel B)

Link naar reactie

Zoals te verwachten was het een fantastisch weekendje !!! ;)

Heen raakte ik de motors, door de eeuwige files rond de randstad, natuurlijk kwijt, maar bij Arnhem pikte ik weer aan.

moterweekend2338id.jpg

Aangezien ze het wel makkelijk vonden om mij de route voor te laten rijden en ik flink de gang er in kon houden (150/160) reed ik lekker voorop en raakten we elkaar niet meer kwijt.

In het Fulda gebergte zaterdag prachtige wegen opgezocht met mooi stuur werk. En me en de mannen verbaast over de pit die toch in de 2.0 zit. Vooral in het korte bochten werk konden ze me amper bij houden !!?? Accellerend lag ik het meestal af natuurlijk maar dat mocht de rij pret niet drukken !

dscf00168jp.jpg

Ín de middag kregen we regen helaas dus ff het kappie dicht. De motor mannen waren het hierdoor ook zat en we tochen weer naar hotel en de pinten bier.

Op de terug weg nog ff kunnen "blazen" , maar de fut is er (open) met 210 km echt wel uit ! En dan komt een van de mannen er met de Yamaha R1 met 299 km op de digitale teller (hoger kan die niet) nog ff voorbij zetten !!! Boy will be Boys ! :wave:

untitled14sl.jpg

Ik kan wat me vrienden betreft altijd met de ZZZ mee, al is het alleen maar voor de bagage !? :schater:

moterweekend20069fy.jpg

Link naar reactie

Leuk dat jullie toch nog samen er op uit gaan Zo... :wave:

Het is kicken om met de Z tussen de bikers te rijden maar het blijft toch ook wel kriebelen om Zelf weer eens op twee wielen te rijden...

Link naar reactie
Marvin je hebt een echte motorsnor :wave:

untitled14sl.jpg

was jij alleen in de ZZZ???

Nee, Huub , m'n neef ( de zoon van me zwager die ook mee reed op de motor) was m'n navigator, maar het meeste wat tie deed was mooi zitten voor de leuke dames die we onderweg zagen ! Wat wil je als je 20 jaar en vrijgezel bent ! ;)

Link naar reactie
Leuk dat jullie toch nog samen er op uit gaan Zo... :wave:

Het is kicken om met de Z tussen de bikers te rijden maar het blijft toch ook wel kriebelen om Zelf weer eens op twee wielen te rijden...

Kep de motor geen moment gemist Frido ! ;)

Misschien alleen nog wat extra pk's ! <_< Ojee daar ga ik al !? ^_^ Nee hoor een 2.0 is voorlopig mooi zat ! :D

Link naar reactie

Mooie foto's en leuk commentaar, Marvin.

Je hebt een duidelijke keuze voor de ZZZ gemaakt met de verkoop van je motor. Aardig van je motorvrienden dat ze het "pikken" dat je met de ZZZ meerijdt. Denk dat ik bij mijn motorvriendenclubje niet hoef aan te komen met m'n ZZZ. Zij zijn daar iets ongenuanceerder in.

Eerlijk gezegd, of ikzelf blij zou zijn met een auto erbij als ik met mijn motorclubje weg ben; denk van niet...

Link naar reactie
Mooie foto's en leuk commentaar, Marvin.

Je hebt een duidelijke keuze voor de ZZZ gemaakt met de verkoop van je motor. Aardig van je motorvrienden dat ze het "pikken" dat je met de ZZZ meerijdt. Denk dat ik bij mijn motorvriendenclubje niet hoef aan te komen met m'n ZZZ. Zij zijn daar iets ongenuanceerder in.

Eerlijk gezegd, of ikzelf blij zou zijn met een auto erbij als ik met mijn motorclubje weg ben; denk van niet...

Dat motorvrienden clubje, Rob, is eigenlijk bijna allemaal familie van elkaar (broers, zwagers, boezemvrienden), dus we kennen elkander al jaaaaaaaren en het is altijd goed gegaan ! :D

moterweekend2171gh.jpg

Ze begrijpen mijn keuze daarom heel goed en zeg nou zelf , de ZZZ is een schitterende auto om zo met ze mee te toeren, vooral open heb je al snel een samenhorigheids gevoel met de motorrijders ! :wave:

:)

Link naar reactie
Dat motorvrienden clubje, Rob, is eigenlijk bijna allemaal familie van elkaar (broers, zwagers, boezemvrienden), dus we kennen elkander al jaaaaaaaren en het is altijd goed gegaan ! ;)

moterweekend2171gh.jpg

Ze begrijpen mijn keuze daarom heel goed en zeg nou zelf , de ZZZ is een schitterende auto om zo met ze mee te toeren, vooral open heb je al snel een samenhorigheids gevoel met de motorrijders ! ;)

:D

Aha familie, ik dacht al wat lijken ze veel op elkaar :D zometeen willen ze allemaal een ZZZ :schater::schater:

Link naar reactie
Aha familie, ik dacht al wat lijken ze veel op elkaar :D zometeen willen ze allemaal een ZZZ :schater::schater:

Ik hoop het Ruud ! ;) Ze waren in ieder geval onder de indruk ! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in