Ga naar inhoud

Reparatie Radio


MKR

Aanbevolen berichten

Mijn originele BMW Business CD RDS radio speelt goed alleen begint het uitwerpen van de CD’s problemen te geven. Ik vind deze radio erg mooi aansluiten in het dashboard, daarom koop ik liever geen nieuwe. Weet iemand een adres die nog Blaupunkt radio’s kan repareren?

Alvast bedankt

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een andere kopen is wel de oplossing, op Ebay staan er genoeg maar ik heb er nog geen te pakken kunnen krijgen, zelfs bij 300.00 euro ben ik nog overboden. Dus als ik merk trouw wil blijven moet ik goed betalen, misschien toch beter om een ander merk te plaatsen.

Link naar reactie

Je bent tot €300,- gegaan voor een radio te bemachtigen? :m: Voor dat geld heb je bijna een nieuwe Becker Mexico Pro, die past ook mooi bij het Z3 design. Hier staat er nog eentje tweedehands, heeft alleen een rood display:

http://cgi.ebay.de/Becker-Mexico-Pro-MP3_W...bayphotohosting

En anders:

http://cgi.ebay.de/BMW-Business-CD-RDS-Rad...1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/BMW-Business-CD-RDS_W0Q...1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/BMW-Business-RDS-CD-Rad...1QQcmdZViewItem

Eens kijken voor welk bedrag ze de deur uitgaan. :m:

Link naar reactie
Een andere kopen is wel de oplossing, op Ebay staan er genoeg maar ik heb er nog geen te pakken kunnen krijgen, zelfs bij 300.00 euro ben ik nog overboden. Dus als ik merk trouw wil blijven moet ik goed betalen, misschien toch beter om een ander merk te plaatsen.

Voor € 229,00 en verzendkosten ben je als je snel reageert vanavond nog het heertje!! Hier.

Link naar reactie

Klop, jullie hebben gelijk, maar als je in de laatste 5 minuten nog bied dan win je het niet. Het gaat echt voor te veel geld op het laatste moment nog weg. Ik denk dat ik maar verder ga kijken, misschien iets met navigatie en bluetooth telefonie er in. Ben ik wel het stakke disign van het dashboard kwijt, maar ja je kunt niet alles hebben.

Link naar reactie
Klop, jullie hebben gelijk, maar als je in de laatste 5 minuten nog bied dan win je het niet. Het gaat echt voor te veel geld op het laatste moment nog weg. Ik denk dat ik maar verder ga kijken, misschien iets met navigatie en bluetooth telefonie er in. Ben ik wel het stakke disign van het dashboard kwijt, maar ja je kunt niet alles hebben.

dat kan ook met een Becker hoor. en past IMHO prima bij het design van het dashboard.

Link naar reactie

Niet zo blindstaren op ebay.de mannen. Op marktplaats staan genoeg traffic pro's voor een redelijke prijs. zo kwam ik er ook aan.

Link naar reactie
Niet zo blindstaren op ebay.de mannen. Op marktplaats staan genoeg traffic pro's voor een redelijke prijs. zo kwam ik er ook aan.

Kleurt deze een beetje met je Z display? Ik heb er nu een Sony in het is leuk ding alleen beetje druk blauwe verlichting en hij speelt een soort images uit (kleine filmpjes met een snowboarder enz) uiteraard geen echte film kwaliteit gewoon beeld opgebouwd uit blauwe pixels. Ik zou met name een andere willen om het geheel wat mooier op elkaar af te stemmen en ik wil niet altijd met een frontje hoeven rotzooien.

Verder zou ik het lieftst iets met een mp3 connectie hebben. Scheelt het veel of je een radio in Duitsland koopt ipv NL?

Link naar reactie
Kleurt deze een beetje met je Z display? Ik heb er nu een Sony in het is leuk ding alleen beetje druk blauwe verlichting en hij speelt een soort images uit (kleine filmpjes met een snowboarder enz) uiteraard geen echte film kwaliteit gewoon beeld opgebouwd uit blauwe pixels. Ik zou met name een andere willen om het geheel wat mooier op elkaar af te stemmen en ik wil niet altijd met een frontje hoeven rotzooien.

Verder zou ik het lieftst iets met een mp3 connectie hebben. Scheelt het veel of je een radio in Duitsland koopt ipv NL?

beckers zijn er in het geel/rood (schakelbaar). en er zijn speciale bmw versies die exact matchen. op de aansluiting van de wisselaar kan je een ipod plaatsen of evt via een icelink kabel

Link naar reactie
ice>Link Plus sets voor Becker

Becker systemen die Silverstone 7860 wisselaar ondersteunen (14 pin mini ISO) EUR. 150

Link naar reactie
hierro een genuine BMW becker. Prijs lijkt me wel ok. Veel beter geluid dan die Blaupunkt, en met navigatie....
Link naar reactie

Oke ik heb geen CD wisselaar en als ik mijn MP3 speler (is geen Ipod maar een I-audio 20 Gb) er op kan sluiten heb ik geen wiiselaar meer nodig. Weten jullie als ik will zoeken op een type Becker met (mp3 aansluiting) zonder afneembaar front en het liefts BMW oranje display op welke type aanduidingen ik dan moet zoeken? Mag eventueel ook een blauwpunkt zijn. (beide het bij voorkeur met nav)

Link naar reactie

Heb zelf een Becker Indianapolis in kleur Amber. Kleur wijkt iets af maar staat mooi strak.

Heb m in Duitsland nieuw gekocht incl wisselaar.

Ben er zeer tevreden over.

Link naar reactie

De radio's afkomstig van Becker en Blaupunt die gemaakt zijn voor BMW, die hebben meestal toch een frontje wat gewoon vast zit?

Want naast de kleur van het display (is nu blauw) wil ik graag af van geleur met frontjes.

Qua navagatie denk ik aan een uitvoering van TOM TOM aangezien ik deze ook makkelijk kan gebruiken in de auto van mijn vrouw.

Link naar reactie
De radio's afkomstig van Becker en Blaupunt die gemaakt zijn voor BMW, die hebben meestal toch een frontje wat gewoon vast zit?

Want naast de kleur van het display (is nu blauw) wil ik graag af van geleur met frontjes.

Qua navagatie denk ik aan een uitvoering van TOM TOM aangezien ik deze ook makkelijk kan gebruiken in de auto van mijn vrouw.

Tom Tom werkt als navigatie het best, het is maar wat je zelf wilt. er is zoveel te koop.

wil je een beetje in de sfeer van originalo blijven qua radio/cd kan je het beste een bmw nemen B)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Zou deze niet gewoon goed passen en ook nog eens in de juiste kleur zijn?

http://www.kew.nl/shop.php?mode=show_detai...ba1829806653f2d

ik heb zelf de gewone Indianapolis in Amber. Die kleur klopt met de cijfers van oa de kilometer teller. Het rood komt beter overeen met de kleur van de dashboardverlichting.

Ik heb 'm hier gekocht en was keurig afgehandeld. Scheelde nogal fors en hierbij ook geloof ik.

Link naar reactie
Qua navagatie denk ik aan een uitvoering van TOM TOM aangezien ik deze ook makkelijk kan gebruiken in de auto van mijn vrouw.

Als je gaat voor twee systemen, denk dan ook eens aan de Garmin Nüvi 360 (Europe). Deze is net als de Tom Tom makkelijk van de ene auto naar de andere te zetten. Ikzelf heb de 350 en is veel compacter dan de TT. De ontvangst is ook gewoon TOP. Tunnels, bossen, etc. geen probleem.

Succes met de zoektocht!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.