Ga naar inhoud

Blijf kalm, wordt niet boos...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooi set velgen Ies, maare dit zijn wel replica's toch? Vind de ronding in de spaken namelijk een stuk minder dan ze normaal zijn :D . Kan ook aan de foto liggen.

Verder is de auto helemaal top!! :thumbup: Ziet er weer helemaal gelikt uit!

Zou inderdaad de foto kunnen zijn, want ze hebben wel degelijk een flinke kromming. Op de vooraanzicht foto zie je dat nog het beste. Ik heb geen merkje kunnen ontdekken, maar volgens Ruud waren dit Breytons....

Link naar reactie
Zou inderdaad de foto kunnen zijn, want ze hebben wel degelijk een flinke kromming. Op de vooraanzicht foto zie je dat nog het beste. Ik heb geen merkje kunnen ontdekken, maar volgens Ruud waren dit Breytons....

Dan zal het wel aan de foto's liggen.

Link naar reactie
zoals ik al zei tegen Danny: vaak kom je er beter mee weg, na zo'n aanrijding :thumbup:

Velgen niet mijn smaak (spaakJES) maar ze zijn wel :D

Top Ies!

Ik weet nog niet echt of ik nu door die aanrijding echt beter af ben. Zit ook nog een flink stuk eigen investering in, maar vers spuitwerk is inderdaad lekker meegenomen. Er blijven nog wel wat rare dingen achter sinds de aanrijding maar dat ligt richting alarm/sensorisch moeilijk te doen. Die storing is nog niet boven water.

Maar de looks zijn nu weer om van te smullen....

Link naar reactie

heb enkele maanden geleden ook een voorvalletje meegemaakt,

had mijn zzz 1 week en ben op de antwerpse ring enkele tientallen meters door een vrachtwagen

meegesleurd. dode hoek weet je wel. i see nothing, smoke i stop zei die tchech

tot overmaat van ramp geen lid van de eu, dus wachten op de centen.

behalve het dak en de passagierdeur was geen enkel paneel onbeschadigd! welkom in zzz land...

sinds 2 weken is ie terug klaar, maar niet alles is perfect: zon amoureuze omhelsing met een truck

blijkt toch niet gezond voor een zzz: ondanks de nieuwe deur en vensters, moet ik de ruit met de hand

dichtsleuren en het afplakwerk van de spuiterij is ook zichtbaar enz...

maar hij ziet er wel nieuw uit :wave:

Link naar reactie

ik hen hem zaterdag ook gezien en ik zeg B) . zeker gezien wat een plaatwerker allemaal kan. heb hem natuurlijk niet in elkaar gezien maar het plaatwerk is weer retestrak! enne die wielen zijn top! zeker irl.

Link naar reactie
heb enkele maanden geleden ook een voorvalletje meegemaakt,

had mijn zzz 1 week en ben op de antwerpse ring enkele tientallen meters door een vrachtwagen

meegesleurd. dode hoek weet je wel. i see nothing, smoke i stop zei die tchech

tot overmaat van ramp geen lid van de eu, dus wachten op de centen.

behalve het dak en de passagierdeur was geen enkel paneel onbeschadigd! welkom in zzz land...

sinds 2 weken is ie terug klaar, maar niet alles is perfect: zon amoureuze omhelsing met een truck

blijkt toch niet gezond voor een zzz: ondanks de nieuwe deur en vensters, moet ik de ruit met de hand

dichtsleuren en het afplakwerk van de spuiterij is ook zichtbaar enz...

maar hij ziet er wel nieuw uit :D

;)

Je hebt hem toch laten repareren? Op de officele manier, dus niet bij een beun? Dan zou ik zeker teruggaan als het spuitwerk niet goed is. Ramen moeten ook gewoon goed lopen. Zou ik niet accepteren hoor. :blink:

Gelukkig bij Ruud daar geen klagen over. :D Alhoewel..daar blijft met daar toch een lichtje branden... :blink:

Link naar reactie

Schade kun je beter van worden maar niet altijd.Heb ooit eens een aanrijding gehad met een corrado vr6 .

Ik reed op verhard en opeltje stak de weg over vanuit een zandweg en wilde de tegenoverliggende zandweg weer in .

Links was een rij bomen , rechts een diepe sloot , dus veel anders dan er frontaal tegenaan kon ik ook niet.

opeltje was total loss , hele zijkant stond ongeveer 20 a 30 cm naar binnen !! gelukkig geen gewonden .

corrado van voren finaal in elkaar , alleen de balken waren nog recht . Begint de tegenpartij ook te zeuren tegen de politie dat ik veeeeel te hard reed.

maar die agent zei dat zij sowieso fout waren .

schade laten repareren bij een goede garage en hun de rekening gestuurd , nooit weer wat van gehoort.

dit moest wel zo omdat zij niet verzekerd waren !!

helaas had de auto na het ongeluk een electrisch probleem , nl soms ging de motor uit als je de koppeling intrapte , contakt om en hij deed het weer . garage kon het ook niet vinden dus uitendelijk maar verkocht. Helaas .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.