Ga naar inhoud

Blijf kalm, wordt niet boos...


Aanbevolen berichten

Toen mijn pa schade had gereden aan één koplamp wilde ze hem ook maar één koplamp vergoeden. Mijn vader:"Wanneer er een gat in uw sok zit, koopt u toch ook niet één nieuwe sok, maar gelijk een paar?" Daar moesten ze hem wel een beetje gelijk in geven en kreeg toen ook twee nieuwe koplampen. :D

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toen mijn pa schade had gereden aan één koplamp wilde ze hem ook maar één koplamp vergoeden. Mijn vader:"Wanneer er een gat in uw sok zit, koopt u toch ook niet één nieuwe sok, maar gelijk een paar?" Daar moesten ze hem wel een beetje gelijk in geven en kreeg toen ook twee nieuwe koplampen. :D

goeie! Zal ik onthouden... :huh:

Link naar reactie

Hoi Ies uiteraard ben ik nummer zoveel, maar ik wens je succes met dit gedoe allemaal, knap dat je zo reageert.

Ik las dat je zijn kenteken hebt en dat uiteraard ook aan de politie hebt doorgegeven, jou lak zal ongetwijfeld ook op zijn auto aanwezig zijn dus en hij is weggereden (= schuldbekennen) ik hoop dat het je goed afgaat en dat je z er weer als nieuw uit komt te zien.

André

Link naar reactie

Ies, was niet toevallig een zilverkleurige V70?

Ik was ook bijna aan de beurt omdat meneer het nodig vond om rechts voor te sorteren en geen richting aan te geven, en vervolgens linksaf te slaan (waar ik dus stond, netjes voorgesorteerd en met het pinkertje aan)

Link naar reactie
Eigenlijk allebei. Ik omdat ik moet zien wie mijn schade gaat betalen. Nu is de auto ook all-risk verzekerd, maar de verzekering centraal beheer rekende me al heel snel voor dat ik over de eerste 5 jaar al meer dan € 2000,- aan premie verhoging aan mijn broek krijg. Ik heb weinig ervaring maar ik heb zo;n gevoel dat mijn schade ook wel eens flink in die richting zal gaan lopen..

Maar hij heeft een groter probleem, en dat is niet zo maar financieel op te lossen. Na 48 uur wordt het een misdrijf, en krijg je dus eens strafblad en wordt je actief (nou ja, het blijft de politie) gezocht. Als je dan gepakt wordt komt er meer bij kijken dan alleen de schade. Ik heb ook zo'n idee dat zijn verzekering dan niet zo happig is om dat te gaan betalen.

Omdat het al een wat oudere man was, ga ik er eigenlijk wel gewoon vanuit dat hij zich netjes meldt.

SUPER gecondoleerd wat een eikel :thumbup:

Heb je trouwens bij Centraal Beheer niet de no claim bescherming afgesloten :thumbup:

Hoop eigenlijk dat ie zich niet meldt wordt een leuke boete dan :thumbup:

Link naar reactie

HOI Ies,

Knap dat je zo rustig gebleven bent. Ik had allang gevloekt en getierd langs de kant van de weg. Die was bij mij niet heel weggereden. Ben wel klein maar als ik kwaad ben dan ga maar aan de kant staan.

Nou heel veel su6 en hopen dat die man het fatsoen heeft om zich te melden

groetjes ilona

Link naar reactie

Da's klote joh......, heb je getuigen die jouw verhaal kunnen bevestigen? Of is het jouw woord tegen zijn woord? Nou ja, gelukkig is het maar blik en heb je zelf niets, maar ik kan me wel voorstellen dat je enorm baalt....

Succes met de afwikkeling, Hans

Link naar reactie
Ies, was niet toevallig een zilverkleurige V70?

Ik was ook bijna aan de beurt omdat meneer het nodig vond om rechts voor te sorteren en geen richting aan te geven, en vervolgens linksaf te slaan (waar ik dus stond, netjes voorgesorteerd en met het pinkertje aan)

Hij was toevallig wel grijs maar behoorlijk donker. Nu was het me de laatste tijd wel opgevallen dat er op dit stuk een aantal echt gevaarlijke Volvo stations rijden. Heb al wel wat vaker close calls gehad met die gasten.

Heb helaas nog niets van de dader gehoord..

ik vond die no-claim garantie een beetje stom idee. Een verzekering op een verzekering is in mijn ogen een beetje dubbel op. En het geld maar voor één schade per jaar. Nooit bedacht dat ik er natuurlijk eentje van €6000,- ging laten zetten....

Getuigen zijn er ongetwijfeld geweest, maar zijn niet gestopt helaas. Omdat het zo;n beetje file achtig was was het ook te druk voordat ik kentekens kon noteren. Was veel te druk met het kenteken van de dader hardop uit mijn hoofd te leren.

Link naar reactie
ik vond die no-claim garantie een beetje stom idee. Een verzekering op een verzekering is in mijn ogen een beetje dubbel op. En het geld maar voor één schade per jaar. Nooit bedacht dat ik er natuurlijk eentje van €6000,- ging laten zetten....

Ligt eraan hoe je ernaar kijkt, ik zat erop te wachten, andere verzekeraars hebben het al langer.

Gewoon een stukje extra dekking, als je dan eens zo'n lullige situatie hebt.

Die verzekeraars doen er alles aan niet te betalen, vooral de smalle weggetjes waar ik op rijd is het meestal beide partijen schuldig dus allebei de No claim kwijt en dat scheelt behoorlijk bij die dure auto's die je all risk verzekerd.

Trouwens vroeger was er idd een vergoeding voor schade wegens waardeverlies maar dat hebben de verzekeraars jaren geleden geschrapt :thumbup:

Hoop voor je dat die tegenpartij schuldig bevonden wordt :thumbup:

Link naar reactie

hey superduper

heb je een rechtsbijstandverzekering want als je die hebt dan zal het niet zo`n probleem worden omdat te verhalen.

Is het niet verstandiger om eerst af te wachten of je de kosten kan verhalen voordat je je auto bij een stealer laat maken.

Meestal brengt een dealer de auto naar een schadebedrijf en strijkt daar een hoop centen van op.

Mss is het verstandiger om dan geen leen auto te pakken want elke dag kost je minimaal 50e/p/dag

Ga eens bij verschillende schadebedrijven langs voor een prijsopgave ,zorg er wel voor dat je bij een focwa bedrijf terecht komt dan heb je zowieso 4 jaar garantie.op dit moment is het in schadeland erg rustig en zeer interresant om te shoppen.Laat merken dat je een liefhebber bent en dat je kwaliteit wilt hebben.

Maak duidelijke afspraken hoe je het wilt hebben en wanneer je auto klaar moet zijn.

Het moet volgens mij nietzo`n probleem zijn om de hele auto te laten spuiten voor hetzelfde geld,vooral als je maar twee delen hebt die niet geraakt zijn.Dat scheelt ook met eventueel kleurverschil.

Tip voor je velgen probeer 1 tweedehandse velg te krijgen en laat ze dan alle vier van binnen en buiten spuiten,dan heb je geen kleurverschil en zijn ze makkelijker te reinigen.

succes ermee

Link naar reactie
Net wederom terug van de dealer. Die had alvast even de onderdelen op een rijtje gezet, met de kosten die eraan verbonden zijn... € 3700,-

Let wel: dit is ex. BTW zonder arbeidsloon en zonder spuitkosten...

Wie heeft het vlugzout??? :thumbup:

Wel een probleempje: er moet één velg vervangen worden. Hmm, dan rij ik dadelijk rond met één spikinieuwe velg en 3 oude. Hoe los ik dat een beetje netjes op?

Tweede hands setje kopen worden vaker te koop aangeboden! :thumbup:

Link naar reactie

Het is toch echt een potje triest wat je zelf allemaal niet moet doen als je aangereden wordt en je je gelijk moet krijgen. En dat die blauwe gasten niet wat meer weten wat actie ondernemen is. Dat ze die lul de behanger maar van zijn bed af lichten. Ik zou me niet rustig kunnen houden!

Overigens krijg ik vaak het idee dat mede weggebruikers het je niet gunnen dat je in een Z3 rijdt. Tussenvoegen na rechts inhalen, dik over de middenstreep blijven rijden (tegemoetkomend) en bochten afsnijden zodat je weer eens vol in de remmen moet.

Hier krijg ik nu de stress van, terwijl de Z toch voor de ontspanning is.

Heeeeeel veel sterkte met de schade en zeker de vergoeding daarvan.

Link naar reactie
Tweede hands setje kopen worden vaker te koop aangeboden! ;)

Ik zou denk ik eerst eens af zou wachten wie de schade gaat betalen. Als het de tegenpartij of je eigen verzekering is hoef je het natuurlijk niet "goedkoop"te laten repareren. Als je zelf (iets) moet betalen wordt dat allicht anders.

Hans

Link naar reactie

Nou, het is al vaker gezegd maar heeeel erg kl*te zeg :D

Hoop dat je zzz er snel weer net zo mooi uit komt te zien als voorheen.

Maar we leven allemaal met je mee hoor :D misschien verzacht dat de pijn een beetje :D

Succes Ies :D

Link naar reactie
Een ex -ZzZ rijder..........kijk straks maar uit voor DJ en the Shrike.......... Hyperion op wielen!!! :D :m:

Hoe weten jullie dat ik een grijze V70 heb gekocht? :D

:m:

Maar ff zonder gein: ik weet hoe je je voelt Ies :D Echt balen, ik hoop dat die gast schuld bekend. En anders moet je het kenteken idd maar ff op internet zetten :D

Ik had mijn schade bij Roodkapje laten repareren, PM me maar als je wil weten wat me dat gescheeld heeft ;)

Link naar reactie
Hoe weten jullie dat ik een grijze V70 heb gekocht? :D

:D

Maar ff zonder gein: ik weet hoe je je voelt Ies :foto: Echt balen, ik hoop dat die gast schuld bekend. En anders moet je het kenteken idd maar ff op internet zetten :foto:

Ik had mijn schade bij Roodkapje laten repareren, PM me maar als je wil weten wat me dat gescheeld heeft :D

Als Roodkapje creatief kan factueren zodat we er allebei wat aan over houden is dat zeker een optie. Op het moment dat de tegenpartij / verzekering gaat betalen en ik er niet tussen zit dan ga ik - no offence Ruud - naar de dichtsbijzijnde BMW dealer. Heb ik ook vervangend vervoer.

@ruud: zou jij de onderdelen gewoon ook bij BMW bestellen maar zelf laten spuiten en zelf monteren oid? Het belangrijkste voor mij is dat er weer originele onderdelen op komen.

Link naar reactie

Ik kom net van de dealer af waar vandaag een expert een rapport heeft opgemaakt en ik ben witheet woest... :thumbup:

Ik wordt op een arrogante manier behandeld en gewoonweg gechanteerd.

Ik vroeg om een offerte van BMW voor de reparatie waar ik woensdag al om gevraagd had, en waar ze ook al mee waren begonnen. Nee meneer(tje), zo werkt het niet, u krijgt geen prijsopgaven. Ik wilde er toch graag eentje hebben omdat ze in het politie rapport zeggen dat je binnen 10 dagen deze zo gespecificeerd mogelijk moet opsturen. dikke BMW meneer: dat kan wel zijn, maar zo werkt het niet. Wij regelen alles voor u, u krijgt geen bedragen te zien. Alles is met de expert en de verzekering geregeld. Ik heb hem het politierapport laten zien waar instaat dat ik toch een bedrag moet opgeven. dikke BMW meneer: zucht, ok dan, vul maar € 3000,- in. :huh: Maar gisteren zag ik de offerte waar er al 3700 ex BTW aan onderdelen alleen op stond. Hoe kunt u het nu maken voor € 3000,- dan? BMW: tja we deuken dit een beetje uit, en werken dat een beetje bij. WTF :foto: :thumbup: FLIKKER TOCH OP MAN. En als er meer kosten zijn dan regelen we dat wel met de verzekering, daar merkt u niets van.

U kunt de auto ook meenemen, en dan krijgt u niets meer dan € 3000,- vergoed.... :muur::P:wave:

Dit betekend dat de dealer het op een accoordje heeft gegooit met de 'expert': in ruil voor een lage eerste inschatting, garanderen ze dat ik het wel door hun laat maken. En als ze er later 10.000 voor willen hebben is er geen haan die er naar kraait. En dit alles werd verteld op de meest arrogante manier die ik ooit uit een dealer heb horen komen (en dat zegt wat!). Het werd gevolgd door een gewouwel over dat de koplamp niet origineel was (xenon) en dat ze niet konden garanderen dat alles nog wel goed werkte als het gerepareerd was. Ook was de velg 'oude schade' waar ze niets aan gingen doen.

:skull: :lol: kots!

Nu WIL ik het niet eens door hun laten maken; ze blijven maar mooi met de poten van de auto af, stelletje inhalige #@%#.

Het is nu over met de kalmte: het is oorlog. als ik de vent in de grijze volvo met kenteken TF-ZJ-59 hier in Huizen tegen kom, ben ik niet meer mister nice guy. Morgen ga ik op het politiebureau aangifte doen van opzettelijke vernieling, als ik in een slechte bui ben maak ik er zelfs poging tot doodslag van. Me een beetje van de snelweg af botsen. :lol:

Ik ga nu even in de tuin iets kapot maken.

Link naar reactie

Super, je moet gewoon ergens anders gaan. Wat een kl**tz*kken :lol:

Een offerte voor de verzekering moeten ze je altijd geven, je hoeft het immers niet te laten maken, kunt de auto ook gewoon met schade doorverkopen.

Ga gewoon naar eens een paar schadeherstelbedrijven af.

Verder heeft centraal beheer altijd met schadeherstelbedrijven bij jou in de buurt afspraken, regelen de hele papierkraam voor je, je krijgt een gratis huurauto en je kunt ook nog wat regelen :P

Gewoon eens een paar langsgaan :foto:

Link naar reactie

Ik leef met je meer SD. Mogen die aasgieren ......... (vul zelf maar iets in met branden en/of kruizigen)!

Toevallig JdJ uit hilversum?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.