Ga naar inhoud

Blijf kalm, wordt niet boos...


Aanbevolen berichten

;) :D

Vandaag ben ik dus aan de beurt.... We rijden in de file richting Utrecht en ik zit achter een Volvo die steeds enorme gaten laat vallen. Ik ga lekker naar de rechterbaan omdat die dus sneller opschiet en op gegeven moment weer naar links. Dat kon meneer niet appriceren dus meneer ging naar rechts, maakte vaart (inmiddels reden we al weer gewoon) en ramde mij via rechtsvoor de vangrails in ;) :P:blink::muur:

Al valt het in het algmeen met de ernst van de schade wel mee, maar er is wel heel veel beschadigd..

Motorkap

Scherm rechtsvoor

Bumper onder

Lampenunits (beide kanten)

Scherm linksvoor

deur links

Scherm linksachter

Gelukkig zijn de M kieuwen en de spiegels nog heel :)

Meneer is even gestopt, 'hij voelde zich gesneden', en is weer doorgereden. ;)

Ik ga daarom nu maar even naar de politie en kijken hoe ik het kan laten repareren.

grr, eikel.

Fotos volgen later wel.

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die gozer is na het stoppen en de mededeling dat ie zich gesneden voelde, gewoon weer weggereden!? Wat een ASO!! Zulke personen moeten ze oppakken en voor 10 jaar het rijbewijs ontnemen.

Werkelijk zonde. Succes verder!!

Link naar reactie

Wat een eikel!!! :D

Een kennis van mij heeft ook een keer zoiets gehad. Die werd 's avonds laat door een toegemoet komend busje over de gehele lengte van zijn auto geramd. Busje gewoon doorgereden, nummerbord wel kunnen noteren. Gebeld met de politie, maar die hadden het te druk en het bedrijf waar het busje van was ontkende ook alles. Alle schade dus lekker zelf kunnen betalen, want de auto was net WA verzekerd, wegens inruilen voor een nieuwe.

Hoop niet dat je het allemaal heel zomber gaat inzien door mijn verhaal :P

Sterkte ;)

Link naar reactie

Er rijden wat hufters rond...

Je hebt dus geen schadeformulier met de man ingevuld, begrijp ik. Getuigen???

Inderdaad, snel naar de politie. Hoop dat je rechtsbijstandverzekering hebt.

Claimen tot het laatste schroefje, incl. vervangend vervoer e.d.

Alle sterkte en succes gewenst, Ies!

Link naar reactie

Bedankt voor alle medeleven.

Net bij de politie geweest en een lijvig rapport op laten maken. Als de dader (plaatsgenoot zelfs) zich niet binnen 48 meldt dan wordt het pas echt vervelend. Als hij het door de politie toegestuurde schaderformulier van achter een wijntje invult en terugstuurd is er gewoon niets aan de hand.. Is ook niet bevredigend. -_-

Inmiddels de schade wat uitgebreider bekeken. Er is gewoon veel beschadigd, niet heftige, maar veel en lelijk. Er zijn twee plaatdelen NIET geraakt, de rest moet vervangen worden. Helaas toch ook een M-spiegel geraakt, maar dat zal met spuitwerk wel goed komen.

Even wat plaatjes... :(

0814.JPG

0816.JPG

0818.JPG

0819.JPG

0820.JPG

0821.JPG

0825.JPG

:(:huh: :D

Straks maar even langs de dealer om een schatting te laten maken. Kijken wat vervangend vervoer kost etc..

Ik moet eigenlijk zeggen dat het me minder pijn doet dan verwacht. Hiervoor dacht ik altijd dat ik enorm ziek zou zijn van (zo'n) schade, maar het valt nu nog mee. Misschien wordt het nog overstemd door boosheid en verontwaardiging over die #@%$#% tegenpartij... Ze kunnen dit vast bij BMW wel weer knap maken. Wel erg jammer dat ie nu zijn schadevrij karakter is verloren... Kan je zoiets ook claimen? Waardevermindering door schade?

Link naar reactie

Potverdorie, da's niet misselijk! Dit is geen werk meer voor Bauke de deukendokter :D

Buiten de geleden schade is het ook nog eens een gevaarlijke aktie geweest. Reden te meer om rijbewijs in te vorderen als je het mij vraagt.

Succes met de afhandeling en hopelijk zie je er uiteindelijk niks meer van.

Link naar reactie
Kan je zoiets ook claimen? Waardevermindering door schade?

Schadeboer zal (denk ik, anders op verzoek) een verklaring maken waarin staat dat er door professioneel werk geen schadevermindering is ontstaan. :huh:

Verder: vaak kom je hier beter uit, je hebt immers een nieuwe laklaag en vele nieuwe onderdelen. -_-

Die spiegel, wiel enzo ook laten vervangen, zeker als tegenpartij aanprakelijk wordt gesteld. :(

Verder: k@t voor je, Ies. 't is altijd vervelend om te zien hoe je dierbare bezit beschadigd is / wordt. Maar op het forum gedeelde smart is halve smart :D

Link naar reactie
Schadeboer zal (denk ik, anders op verzoek) een verklaring maken waarin staat dat er door professioneel werk geen schadevermindering is ontstaan. :D

WAARDEvermindering... :huh: want als door professioneel werk geen schadevermindering is ontstaan is dat niet professioneel -_-

SHIT ies... wat een hufter. Maar hopelijk zal ie de straf wel voelen in zijn verzekeringspremie.

PS: ivo het forum quote niet goed zoals je ziet

Link naar reactie

Ies.......... :huh: ziet ziet er zeker niet goed uit. Het voornaamste is echter dat je zelf niets mankeert, je auto zal er gauw weer piekfijn uitzien. De BMW dealer en schadebedrijven zorgen daar wel voor. Hoop voor je dat er niet teveel administratieve rompslomp is wat alles weer vertraagt.

Wat die Volvo rijder betreft.............. :D <zucht> je hebt het beste gedaan wat je kon, gewoon rustig blijven en maar afwachten wat er komen gaat. We kunnen er altijd nog met een paar honkbal knuppels langs gaan, mocht het uiteindelijk toch nodig zijn -_- .

Link naar reactie

Pffff...wat ontzettend k*t voor je zeg. -_- Die bestuurder wist dat hij fout zat, hij heeft immers van rechts ingehaald, dus dan maakt hij zich er maar makkelijk van af op deze manier. :D Je hebt wel nog een kenteken neem ik aan? Ik hoop echt voor je dat alles weer netjes gerepareerd wordt op kosten van die randdebiel. :huh:

Link naar reactie

Wat een hufter.

Ik hoop dat je gelijk krijgt en alle schade wordt vergoed.

Zoals gezegd , elk schroefje claimen (ook al merk de dader daar niets van) dat verzacht het k@tgevoel misschien wat.

Boos ben je niet, dat komt waarschijnlijk omdat je totaal geen schuld hebt en ervan uitgaat dat alles netjes wordt afgehandeld.

succes.

Wat was zijn kenteken??

Link naar reactie
WAARDEvermindering... :huh: want als door professioneel werk geen schadevermindering is ontstaan is dat niet professioneel :(

SHIT ies... wat een hufter. Maar hopelijk zal ie de straf wel voelen in zijn verzekeringspremie.

PS: ivo het forum quote niet goed zoals je ziet

juist, bedankt voor de correctie :D

Quotes werken prima, volgens mij. En geneste quotes staan bewust uit -_-

Link naar reactie

Zo, net terug van de dealer en ze hebben de auto even nagelopen of het nog wel veilig was, en dat was geen probleem. Reparatie kosten en vervangend vervoer enzo wordt berekend en hoor ik morgen. Helaas is het maandag pinksteren en dus hebben ze geen volledige week tot hun beschikking die ze wel denken nodig te hebben. Het zal dus over een weekend heen lopen. Betekend weer extra kosten vervangend vervoer.

(voor de ingewijden onder u: nog even gevraagt of ze die lampjes voor achter de ventilatie knoppen hadden. Nee, niet op voorraad. Bij navraag: ze komen weer 13 juli !! :D Die dingen zijn zeldzamer dan M kieuwen onder de € 50,-).

Het kenteken hou ik nog maar even onder mijn pet. Als hij zich niet meldt dan horen jullie het wel..

Link naar reactie
wat als i zich niet binnen 48 uur meld? heeft hij dan een probleem of jij?

Eigenlijk allebei. Ik omdat ik moet zien wie mijn schade gaat betalen. Nu is de auto ook all-risk verzekerd, maar de verzekering centraal beheer rekende me al heel snel voor dat ik over de eerste 5 jaar al meer dan € 2000,- aan premie verhoging aan mijn broek krijg. Ik heb weinig ervaring maar ik heb zo;n gevoel dat mijn schade ook wel eens flink in die richting zal gaan lopen..

Maar hij heeft een groter probleem, en dat is niet zo maar financieel op te lossen. Na 48 uur wordt het een misdrijf, en krijg je dus eens strafblad en wordt je actief (nou ja, het blijft de politie) gezocht. Als je dan gepakt wordt komt er meer bij kijken dan alleen de schade. Ik heb ook zo'n idee dat zijn verzekering dan niet zo happig is om dat te gaan betalen.

Omdat het al een wat oudere man was, ga ik er eigenlijk wel gewoon vanuit dat hij zich netjes meldt.

Link naar reactie

Even een toevoeging.

Voor onze klanten, waaronder inmiddels ook forum leden, bieden wij gecombindeerd met een goede en betaalbare verzekering de mogelijkheid om zich bij schade te laten begeleiden.

In geval van een aanrijding waarbij de tegenpartij is doorgereden, is het belangrijk de juiste stappen binnen een korte tijd te ondernemen. Alleen aangifte doen bij de politie is niet voldoende. Het onjuist of onvolleedig invullen van het schadeformulier geeft al veel problemen.

Wil je meer info bel dan even met 06-55890035 Baars verzekeringen en advies.

greetz

Robster

Link naar reactie

Net wederom terug van de dealer. Die had alvast even de onderdelen op een rijtje gezet, met de kosten die eraan verbonden zijn... € 3700,-

Let wel: dit is ex. BTW zonder arbeidsloon en zonder spuitkosten...

Wie heeft het vlugzout??? :D

Wel een probleempje: er moet één velg vervangen worden. Hmm, dan rij ik dadelijk rond met één spikinieuwe velg en 3 oude. Hoe los ik dat een beetje netjes op?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.