Ga naar inhoud

Walgelijke video

Marvin

Aanbevolen berichten

Werd nou net dat walgelijke videootje weg gehaald !???

Ik heb 'm eerder gestopt, want ondanks dat het toch echt gebeurd, kan ik er geen goed woord voor hebben dat dit op het net verschijnt !

Echt walgelijk ! :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zie het hele topic niet meer. En er is nog een ander topic vertrokken, hetzelfde genre. Ik vind het prima! :lmao:

Ik dacht dat een moderator of de administrator ingreep en 'm verwijderde ! Gelukkig !!! :wub:

Link naar reactie

:lmao: Wat was het onderwerp ?? Zeker niks van BMW-Z denk ik ??

Link naar reactie

Goede zaak. Geen enkele relevantie met Z'tjes, maar leedvermaak. Overigens kan ik me van de poster herinneren dat deze in het verleden leukere filmpjes had... toch?

Geen idee of het reeds gebeurd is, maar kan een moderator of admin ook die link verwijderen met de foto's van de aanrijding waarbij onsmakelijke detailfoto's getoond worden?

Link naar reactie
Met die Porker? Stapte iedereen levend uit hoor. :lmao:

Nee... ik bedoelde die foto's waar een zwaar gehavend hoofd is te zien en hersens bij de versnellingspook. Was niet fijn... Deze dus: Bah bah. Die Porsche foto's waren zeker acceptabel.

Link naar reactie
Aangepast. Kan mij inderdaad goed voorstellen dat dit voor sommige mensen niet fijn is om te zien. Als je de uithoeken van het internet kent is dit nog wel het minst ergste.

Dank je wel. Personen die dit soort zaken willen zien vinden hun weg wel op het internet en hoeven niet te belanden in een forum van autoliefhebbers.

Link naar reactie
Dank je wel. Personen die dit soort zaken willen zien vinden hun weg wel op het internet en hoeven niet te belanden in een forum van autoliefhebbers.

Als iemand last van een sterke maag heeft kijkt hij/zij maar op EDIT www.disney.com

Verder het hier "netjes" houden......

Link naar reactie
Als iemand last van een sterke maag heeft kijkt hij/zij maar op <moderatorcensuur :P >

Verder het hier "netjes" houden......

Van mij hoef je die hier niet te plaatsen...

aangepast door napoje
Link naar reactie
Van mij hoef je die hier niet te plaatsen...

Je hebt gelijk, zal het ff aanpassen.....

Link naar reactie
Humor kan je niet ontzegd worden, Simon! ;) :P

Au!!! je prikt..... :schater::schater:

Link naar reactie
Werd nou net dat walgelijke videootje weg gehaald !???

Ik heb 'm eerder gestopt, want ondanks dat het toch echt gebeurd, kan ik er geen goed woord voor hebben dat dit op het net verschijnt !

Echt walgelijk ! :P

Ik snap niet waar het over gaat maar zo dit topic gelezen te hebben niets gemist. :D

Mis alleen een plaatje erbij van Marvin ;)

Link naar reactie

ik heb gisteren 2 topics van André in het geheel verwijderd ;)

Verder vind ik de meeste filmpjes die hij post wel geinig, dus no hard feelings :P

Link naar reactie
ik heb gisteren 2 topics van André in het geheel verwijderd -_-

Verder vind ik de meeste filmpjes die hij post wel geinig, dus no hard feelings :D

@Albert. Blijf wel filmpjes posten, doorgaans zijn die leuk, amusant en geestig :( , maar let wel op... er kijken kleine kinderen mee :huh:

Link naar reactie
ik heb gisteren 2 topics van André in het geheel verwijderd -_-

Verder vind ik de meeste filmpjes die hij post wel geinig, dus no hard feelings :D

bedoel je albert? :huh:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.