Ga naar inhoud

Boem is Ho ( of een lantaarnpaal

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou niet gaan shoppen bij bmw schadeboeren die hebben toch geen motorkap, ik heb 2 maanden gezocht naar een kap incl. ebay.

ZOals ik al eerder zei zijn het allemaal van die gerepareerde kappen.

Als je voor 500 het risico wil nemen dat je een kromme kap koopt moet je dat doen ( en dan wel een eind naar duitsland rijden met minimaal een sprinter verhoogd en verlengd ( kap is 1,80 bij 1,80 grofweg)

ik heb vorige week maandag een nwe kap besteld 930 ex btw ik betaalde voor een motorkap bumperbinnenbalk bumpersteun recht en knipperlicht rechts en wat klein bevestigingsmateriaal 1400incl

het spuiten van de auto ( motorkap binnen buiten, voorbumper , zijschermen en uitnevelen over de deur met 4 jaar lakgarantie van bmw 1200 euro inclusief.

2e hands shoppen gaat nog wel voor een bumper maar alleen al het transport van een kap is al een ramp.

Vergeet niet dat de motorkap meer dan de helft van je z3 is. dit maakt of breekt echt je auto.

IMHO!

Link naar reactie
Ik zou niet gaan shoppen bij bmw schadeboeren die hebben toch geen motorkap, ik heb 2 maanden gezocht naar een kap incl. ebay.

Misschien niet duidelijk van mij: ik bedoel ga shoppen bij schade afdelingen van diverse BMW dealers of zelfs bij universele schade-bedrijven. Niet voor 2e hands onderdelen, maar gewoon voor wat je wilt laten doen. Vaak zit er veel ruimte in het spuitwerk of arbeidsloon. Zelf heb ik bij kleiner werk (niet BMW) verschillen gezien van 50% :wub:

Maar aan de andere kant: die motorkap is een bijzondere, dat is duidelijk :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in