Ga naar inhoud

Foto's Z3 Klusdag

Aanbevolen berichten

Dag allemaal!!!

Ik vond het zaterdag ook erg gezelli! Jullie hebben een leuke groep hobbyisten bij elkaar! Zit er zelfs aan te denken om mijn 328 maar in te ruilen voor zo'n klein cabriootje ;) ....... nee geintje hoor, waar moet ik dan mijn boodschappen laten?!

Nou goed, iedereen bedankt voor zijn of haar positieve reakties op mijn werk, Huub voor zijn goede organisatie en Andre voor de mooie fotoos! Oh ja, en natuurlijk de dames, die me zo goed hebben verzorgd de hele dag! :wub: Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Doeg!

Bauke, ik was er weliswaar niet, maar hartelijk bedankt voor je inzet. Ik heb het resultaat op de Z van Andre mogen bewonderen.. :lmao:

Ik hoop dat we je nog eens een keertje tegenkomen, mijn Z lijkt wel één grote deuk!

Wat betreft boodschappen doen met de Z.......... ik heb wel een bagagerekje voor je :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bauke, ik was er weliswaar niet, maar hartelijk bedankt voor je inzet. Ik heb het resultaat op de Z van Andre mogen bewonderen.. :P

Ik hoop dat we je nog eens een keertje tegenkomen, mijn Z lijkt wel één grote deuk!

Wat betreft boodschappen doen met de Z.......... ik heb wel een bagagerekje voor je ;)

En voor de weekboodschappen heb ik er ook nog eentje :schater:

Link naar reactie
Dag allemaal!!!

Ik vond het zaterdag ook erg gezelli! Jullie hebben een leuke groep hobbyisten bij elkaar! Zit er zelfs aan te denken om mijn 328 maar in te ruilen voor zo'n klein cabriootje :P ....... nee geintje hoor, waar moet ik dan mijn boodschappen laten?!

Nou goed, iedereen bedankt voor zijn of haar positieve reakties op mijn werk, Huub voor zijn goede organisatie en Andre voor de mooie fotoos! Oh ja, en natuurlijk de dames, die me zo goed hebben verzorgd de hele dag! :lol: Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Doeg!

Bauke nogmaals bedankt voor het vakwerk want het was onderhand een restauratie die wagen van mij.

Iedere keer als ik hem nu zie staan denk ik wat een strakke bak.........

imgp3466medium4ov.jpg

:thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Ga vandaag maar de klusdag afmaken Bauke de deuken dokter zal mijn QPe eens behandelen en de cellulitus verwijderen :thumbup:

Dus als je in de buurt bent Sonacar is open :blink:

Link naar reactie

Zo de QPe is nu weer deukvrij die Bauke is echt goed :m: zatten maar vier in.

Alleen die dorpel is nog lelijk maar dat is jammer dan.

@bauke bedankt. :D

Link naar reactie
Gast Bauke Deuk
Zo de QPe is nu weer deukvrij die Bauke is echt goed :thumbup: zatten maar vier in.

Alleen die dorpel is nog lelijk maar dat is jammer dan.

@bauke bedankt. :kisstogether:

Oh ja Huub, je dorpel! Helemaal vergeten man... Doen we dat later nog eens, hebben we ook weer een reden voor zo'n gezellige klusdag! Ook bedankt hey!

PS. Heeft iemand mijn haakjes nog onder zijn motorkap hangen?? Hehehe.. 't zal toch niet he? :muur:

Link naar reactie
Oh ja Huub, je dorpel! Helemaal vergeten man... Doen we dat later nog eens, hebben we ook weer een reden voor zo'n gezellige klusdag! Ook bedankt hey!

PS. Heeft iemand mijn haakjes nog onder zijn motorkap hangen?? Hehehe.. 't zal toch niet he? :thumbup:

Volgens mij was ik de laatste en ben ook niet meer onder de kap geweest, als je niets hoort dan heb ik ze niet en als het rammelt wel.

Andre :schater:

Link naar reactie

Simon, mijn moeder Zei altijd: Wie wat bewaart heeft wat... :wave:

Zo denken wij er ook over schijnbaar... :wave: Wel top... :D

Link naar reactie
hoeveel chroom heeft Rob onder de motorkap :rolleyes::m:

Dit is de ZzZ van Zedri..

....er is geen moertje of dopje onder z'n motorkap wat niet verchroomd is. Vooral de dop op de ruitensproeiertank trok de aandacht. Zelf de smokkelruimte (waar ooit de accu zou komen te zitten) is voorzien van de juiste glimmende versiering. En ook de binnenkant van de motorkap is verrassend.

Alleen de oliedop is nog.... zwart

Maar je moet 'm echt een keer komen/gaan bewonderen.

Link naar reactie
hoeveel chroom heeft Rob onder de motorkap :thumbup: :D

Zal wel door de Schnitzers komen. Die zijn al enige tijd geleden vervangen door BBS-en, Ivo.

Je krijgt het allemaal niet meer mee? ;)

Link naar reactie

:thumbup: Hallo allemaal,

ziet er super gezellig uit zo'n klus dag, alleen ben ik niet zo technisch aangelegd :D :D :rolleyes: , dus zou het voor mij handig zijn om ook eens naar zo'n klusdag te komen met mijn rode duiveltje, kan ik misschien eens wat van leren :thumbup: , van al die dingen wat jullie daar zoal doen.

laat me maar weten wanneer weer zo'n dag is, dan ben ik ook waarschijnlijk van de partij!!!

bye bye :D coupe for life.

Link naar reactie
Zal wel door de Schnitzers komen. Die zijn al enige tijd geleden vervangen door BBS-en, Ivo.

Je krijgt het allemaal niet meer mee? :D

en je hebt zeker een zwarte nu :P :D

Link naar reactie
ik heb hem 2 jaar geleden al gezien hoor (sprak opa) :newblush:

Ahaaa ge-exporteerd naar Limboland

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in