Ga naar inhoud

Foto's Z3 Klusdag

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De seat-bushing schuurbrigade is lekker bezig !

dscf00377hw.jpg

dscf00408eb.jpg

Zo moet het nu Simon !

dscf00437eu.jpg

Ook Ruud was weer helemaal in ze element !!

dscf00386iw.jpg

Mooie vullingen Ruud !

dscf00390ab.jpg

dscf00452hz.jpg

Link naar reactie

dscf00484yv.jpg

De deukendokter onder streng vrouwelijk toezicht !

dscf00495xj.jpg

dscf00507iw.jpg

De veerpotenbrugbrigade lekker bezig !

dscf00519ws.jpg

Rest me alleen nog te zeggen: HUUB,.... kanjer..... , allemaal zeer goed geregeld ! Prachtige dag ! Bedankt !

Link naar reactie
Weer heel wat kleine en grote klussen geklaard zo te zien, Ziet er weer heel gezellug uit.

Enne wat een mooie velgen op die laatste foto :thumbup:

Ja die velgen zijn die van Wilko die naar de velgendokter zijn geweest !

Maaaaaaar, hij is nog niet erg tevreden over de dokter z'n werk hoor ! :wave::thumbup:

Link naar reactie

Het was weer supergezellig!

Errug gelachen met Bauke de deukendokter!

Vriendinnetje Helga vond het ook erg leuk (en dat voor iemand die niet eens een auto heeft)

Super dat mijn autootje weer deukvrij is en dat mijn navigatie weer werkt. Voor mijn cruise moet ie toch echt uitgelezen worden dus dat moet nog opgelost worden (Ruud??? :thumbup: )

Huub, superbedankt voor de organisatie en het geweldige eten!! Was echt goed!

Link naar reactie
Ja die velgen zijn die van Wilko die naar de velgendokter zijn geweest !

Maaaaaaar, hij is nog niet erg tevreden over de dokter z'n werk hoor ! :wave::thumbup:

Ziet er zo op de foto goed uit maar ja dat weten we beelden zeggen niet alles........

Ja heeft ie echt a bad hair day gehad die dokter, ik heb nooit probs gehad en toch al verschillende setjes daar laten maken. :)

Achteraf had Wilko beter bij mij een setje nieuwe kunnen kopen misschien :D :thumbup:

Link naar reactie

Jongens wat een geweldig leuke dag vandaag.

Heb zeer veel bijgeleerd op technisch gebied, Wilko en Ruud nog bedankt voor de wijze lessen.

Huub, jij uiteraard bedankt voor de goede organisatie en de zeer uitgebreide lunch. :thumbup::wave:

Mooie locatie daar in Leeuwarden.

En ja die deukendokter, we dachten met 3 deuken aan te komen, ontdekt deze dokter Bauke toch maar mooi 9 deuken en wel in elke deur en nog 3 in het kofferdeksel :D , en mooi dat ZZZe geworden is.

Dit was voor ons de tweede keer dat we de forumleden ontmoet hebben en wat een behulpzame en leuke mensen. :thumbup:

Groet Karin en Richard :)

Link naar reactie

Ziet er uit als weer een geweldige dag mannen. Huub, goed geregeld en het makan ziet er goed uit......... Wellicht zien we elkaar morgen allemaal. Heb vanmiddag nog M-roadster gesproken en beiden weten we nog niet of we wel of niet zullen komen...............

Als ik dit zo zie dan............. misschien........... :thumbup:

Link naar reactie

Schitterende dag gehad.

Huub, bedankt voor de organisatie met Reinata op de achtergrond, goed gedaan alles verliep gladjes.

Fijn dat ieder zijn klussen, eventueel met wat hulp, heeft kunnen fiksen.

Op de heenweg geen foto's gemaakt, maar kon het op de weg terug niet laten.

p10100384av.jpg

Lekker doortrappen op de afsluitdijk, tegenwind op de terugweg scheelt toch 10 km/u in topsnelheid.

Link naar reactie

ziet er erg gezellig uit allemaal. Hoop dat jullie vandaag een beetje redelijk weer hebben gehad. En benieuwd naar de foto's van vandaag.

Link naar reactie
Gast Bauke de deukendokter

Dag allemaal!!!

Ik vond het zaterdag ook erg gezelli! Jullie hebben een leuke groep hobbyisten bij elkaar! Zit er zelfs aan te denken om mijn 328 maar in te ruilen voor zo'n klein cabriootje :wub: ....... nee geintje hoor, waar moet ik dan mijn boodschappen laten?!

Nou goed, iedereen bedankt voor zijn of haar positieve reakties op mijn werk, Huub voor zijn goede organisatie en Andre voor de mooie fotoos! Oh ja, en natuurlijk de dames, die me zo goed hebben verzorgd de hele dag! :lmao: Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Doeg!

Link naar reactie
Dag allemaal!!!

Ik vond het zaterdag ook erg gezelli! Jullie hebben een leuke groep hobbyisten bij elkaar! Zit er zelfs aan te denken om mijn 328 maar in te ruilen voor zo'n klein cabriootje :wub: ....... nee geintje hoor, waar moet ik dan mijn boodschappen laten?!

Nou goed, iedereen bedankt voor zijn of haar positieve reakties op mijn werk, Huub voor zijn goede organisatie en Andre voor de mooie fotoos! Oh ja, en natuurlijk de dames, die me zo goed hebben verzorgd de hele dag! :lmao: Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Doeg!

Herhaling, ja graag! M'n deuren lijken bij "verkeerd licht" soms wel golfkarton.

Mocht de volgende klusdag zich aandoen dan ben ik van de partij.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in