Ga naar inhoud

Whiskey Trail 2007

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Mensen,

Ik ben er vroeg bij maar we zijn al bezig een evenement in elkaar te zetten voor 2007....

De "Whiskey Trail 2007"

In grote lijnen is de bedoeling dat we van distillery naar distillery rijden. Dit zijn relatief korte ritten door de landschappen die we hebben mogen aanschouwen tijdens Highlander II dit jaar.

Ritten die beginnen rond 10:00-11:00 en eindigen rond 16:00-17:00... dus redelijk uitslapen en weer vroeg in het volgende hotel.

De bedoeling is dat we in elk plaatsje een bezoek aan de distillery brengen of kunnen shoppen, veel van de plaatsjes zijn redelijk toeristisch aangelegd. Er wordt ook een volledige dag in Edinburgh ingelast met een overnachting in of rond Edinburgh, dit is allemaal nog nader te bepalen.

Wanneer dit allemaal zal plaats vinden is nog niet bepaald, maar reken op voorjaar (april/mei) 2007.

Vooralsnog wil ik alleen deze aankondiging en een inventarisatie van geïnteresseerden maken.

The Whiskey Trail

Hou deze space in de gaten.....

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Wie weet........ misschien iets voor een keertje een forum avondje.

In Eindhoven is een geweldig Mongools restaurantje waar je met grote groepen leuk kunt eten.

Hebben we laatst met een ander Forum gedaan namelijk

Had je dan ook een andere auto bij je? Ik durf een auto met stoffen kapje niet zo maar in Eindhoven te parkeren... M'n auto verzekering wil het kapje ook niet in verzekering nemen ;)

Link naar reactie

Nee hoor............gewoon met de Z gegaan.

Misschien moest je eens verder shoppen bij verzekeraars.

Bij sommigen heb je wel een eigen risico van 500-600, bij anderen niets. Is zeker de moeite waard om eens rond te kijken.

Link naar reactie
Nee hoor............gewoon met de Z gegaan.

Misschien moest je eens verder shoppen bij verzekeraars.

Bij sommigen heb je wel een eigen risico van 500-600, bij anderen niets. Is zeker de moeite waard om eens rond te kijken.

Suggesties?? ;)

Link naar reactie

D'r is volgens mij ook een wel ergens een draadje of twee over verzekeringen.

Het probleem is dat iedere verzekering wel z'n voor en tegens heeft, maar een kapje meeverzekeren zonder extra kosten moet toch zeker kunnen.

Wat betreft de Whisky Trail 2007.... Ik ga het eens voorzichtig aansnijden binnen de fam.

Het lijkt mij prachtig, leuk en heel gezellig.

Ik hou het in de gaten!!!!

Link naar reactie
Mensen,

Ik ben er vroeg bij maar we zijn al bezig een evenement in elkaar te zetten voor 2007....

De "Whiskey Trail 2007"

In grote lijnen is de bedoeling dat we van distillery naar distillery rijden. Dit zijn relatief korte ritten door de landschappen die we hebben mogen aanschouwen tijdens Highlander II dit jaar.

Ritten die beginnen rond 10:00-11:00 en eindigen rond 16:00-17:00... dus redelijk uitslapen en weer vroeg in het volgende hotel.

De bedoeling is dat we in elk plaatsje een bezoek aan de distillery brengen of kunnen shoppen, veel van de plaatsjes zijn redelijk toeristisch aangelegd. Er wordt ook een volledige dag in Edinburgh ingelast met een overnachting in of rond Edinburgh, dit is allemaal nog nader te bepalen.

Wanneer dit allemaal zal plaats vinden is nog niet bepaald, maar reken op voorjaar (april/mei) 2007.

Vooralsnog wil ik alleen deze aankondiging en een inventarisatie van geïnteresseerden maken.

The Whiskey Trail

Hou deze space in de gaten.....

Dit klinkt erg goed, afhankelijk van datum en kosten lijkt me dit wel wat! Lijkt me leuk om eens mee te doen, weliswaar geen M maar wel een liefhebber sinds begin dit jaar. Ik hou dit in de gaten!

Link naar reactie
Dit klinkt erg goed, afhankelijk van datum en kosten lijkt me dit wel wat! Lijkt me leuk om eens mee te doen, weliswaar geen M maar wel een liefhebber sinds begin dit jaar. Ik hou dit in de gaten!

Ook ik ben een liefhebber van whisky. Vorig jaar ook een tocht gemaakt door de Speyside, met een Bob bus (VW Sharan) is ontzettend leuk, maar zeker met een aantal Z3's. Ik ben niet zo van de Bowmore.

Wel de Macallen 12 of 15 of anders natuurlijk de allemans vriend de Balvenie Portwood.

Ik hou het ook in de gaten

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Het wordt steeds gezelliger :rolleyes:

Chris, misschien kun je al een klein lijstje maken en een voorzichtige datum afgeven of een paar data voorstellen? Mensen hebben het tegenwoordig zo druk dat je ruim op tijd moet komen met iets.

Link naar reactie

Op dit moment aan het kortsluiten wat de leukste periode zal zijn en wanneer de distilleries weer allemaal open zijn voor bezichtiging.

Tevens druk bezig met routes die niet te lang zijn en door mooie gebieden gaan om de groep weer bij het volgende plaatsje te brengen.

Ook zijn er de hotels die in bv het vroege voor seizoen nog niet allemaal open zijn.

Kortom veel uitzoek werk, maar ik vermoed dat je moet rekenen op de periode April/Mei.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in