Ga naar inhoud

Iemand ervaring met dit soort schade?


Aanbevolen berichten

Helaas heb ik gisteren avond wat schade opgelopen :D

Ben altijd heel voorzichtig met mijn spullen (jaren lang een lease auto gereden zonder enige schade) vooral met mijn 'nieuwste aanwinst' de Zzz. Aangezien de Zzz natuurlijk erg laag is ben ik altijd erg bedacht op hobbels en verhogingen enz. Gisteren avond reed ik een woonerf op (schuine stoeprand) vaker hierop en af gereden ging altijd goed. Gisteren avond lagen er grote stalen platen (aangelegd door KWS) op de stoep vanuit stilstand rustig erop gerenden en toen kabaal onder de auto. Uitgestapt en schade opgenomen (zie bijgevoegde foto's:

Een van jullie dit ooit meegemaakt (ik hoop het niet :angry: )

Indien onverhoopt weleen meegemaakt nog tips aangaande reparatie (laat het door een bedrijf doen)

http://www.tinypic.com/view/?pic=10cj7eh

http://www.tinypic.com/view/?pic=10cj9s1

IK zal niet proberen uit te leggen wat is dacht en zei toen ik de schade zag :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oei das een echte schade,Ik zou dit akkefietje teniet doen door een :angry: bumper te kopen en die in kleur laten spuiten,je zal een prijs verschil/opgave moeten hebben om de oude bumper weer strak te krijgen en wat een nieuwe bumper kost.Met de :D bumper maak je van de nood een deugt

Link naar reactie

Ik heb inderdaad wat mindere vriendelijke woorden richting dat stoep project geuit :angry:

Wat zou een nieuwe bumper kosten? En weten jullie goede adressen? ps waasr kan ik de verschillen tuseen deze bumper en een M3 bumper zien? (jullie verbazen zich misschien over mijn ontwetendheid, echter heb ik nog niet eerder opgelt)

Link naar reactie

een nieuwe :angry: bumper kost ongeveer €400 en spuiten ongeveer €250,die spuitkosten zijn gelijk en nu moet je nog een prijs hebben voor de restauratie van de 2.8 bumper.

En als je de M bumper hebt aangeschaft verkoop je3 je eigen voor €100 op marktplaats.

Ik heb ook de m bumper erop zie in de membergallery

klik je hier (beneden)

Link naar reactie
een nieuwe :angry: bumper kost ongeveer €400 en spuiten ongeveer €250,die spuitkosten zijn gelijk en nu moet je nog een prijs hebben voor de restauratie van de 2.8 bumper.

En als je de M bumper hebt aangeschaft verkoop je3 je eigen voor €100 op marktplaats.

Ik heb ook de m bumper erop zie in de membergallery

klik je hier (beneden)

Of je koopt 'm op ebay.de, komt met regelmaat voorbij.

Link naar reactie

Die blauwe is van dieZelfde persoon die onbetrouwbaar lijkt in dit draadje... :angry:

Link naar reactie

Zo op de foto te zien had je bumper al behoorlijk last van steenslag, maar neemt niet weg dat de schade gewoon kl*te is.

Of deze bumper laten herstellen of gaan voor een :angry: bumper en de jouwe weer verkopen.

"lijkt", er is nog niks bewezen. Maar nu weten wij ook meteen waar die 2.8 bumper vandaan komt. :huh:
Was me nog niet eens opgevallen, nog een schade bak ook :D ;)
Link naar reactie

Als je een rechtsbijstand verzekering hebt zou ik het er wel op wagen om KWS aansprakelijk te stellen. Er zijn gevallen bekend dat de gemeente verantwoordelijk is voor dit soort zaken.

Echter zonder rechtsbijstand is dit bijna niet te doen.

Succes met het herstel.

Groet,

Nog een Wouter

Link naar reactie

Dat is !@#$%^&* klote voor je.

Je was toevallig in Nijmegen? Daar zijn dat soort drempels standaard. Ze gaan er daar van uit dat je met een SUV rond rijdt.

Succes met de nasleep....

Link naar reactie

Oke nou bedankt voor de reacties en steun.

Ik was by the way niet in Nijmegen maar in Zevenhuizen (ZH)

Aangaande steenslag is volgens mij meer vuil auto is op zich echt netjes al meerdere reacties gehad van mensen die dachten dat hij 5 jaar oud was (geen echte Z kenners gewoon doorsnee auto bekijkers).

Baal nog steeds stevig ook even checken wat de invloed is met de verzekering :nono:

Zal ook eens bellen met KWS/gemeente ben echter bang dat het geen zin heeft om tegen ambtenaren te gaan klagen. Vind het beleid van het terug dringen van snelheden in de bebouwde kom op zich oke alleen die heuvels, drempels en die soort oplossingen slaan helemaal nergens op :m:

Zou me niks verbazen als ook andere mensen schade hebben opgelopen er reed een peugot 206 (is nou niet echt een lage auto) het woonerf o en dat scheelde ook maar net een centimeter.

Link naar reactie
Nadeel is wel dt je de bumper zelf moet afhalen :rolleyes:

Kan voor €20.- ook verZonden worden, moet je dan wel Zelf regelen ?!?

Die prijs Zal wel nog flink oplopen, maar gewoon even bijhouden kan geen kwaad.

Link naar reactie
Kan voor €20.- ook verZonden worden, moet je dan wel Zelf regelen ?!?

Die prijs Zal wel nog flink oplopen, maar gewoon even bijhouden kan geen kwaad.

:rolleyes: overhethoofdgezien :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.