Ga naar inhoud

lelijke auto

Huub

Aanbevolen berichten

Wil van jullie wel eens weten wat jullie een echte lelijke auto vinden.

Dit topic word wel leuk met foto's.

Volvo 343 DL

volvo3434dy.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is een gedurft model, wel eens mee gereden ? ik kan je zeggen het is een fijn vervoermiddel zeker de jtd's met chippie :banaan:

HAHAHAHA :schater::schater::schater:

Echt al zou het 't laatste vervoermiddel op aarde zijn en rijden als een Rols en ik had naar de Noord Pool gemoeten .... Misschien komt het ook omdat die heks van een buurvrouw er in rijdt :)

Link naar reactie
Tja, het zal heel anders geweest zijn als dit je buurvrouw was geweest :schater::schater::schater:

mercedes0066yp.jpg

Dit lijkt meer op mijn vriendin :)

Wacht nog even tot ze thuis komt maar ik denk dat "OffCorso" iets te gezellig is ...

Ga je de :banaan: status redden vanavond ;)

Link naar reactie

We zijn lekker :) bezig maar nu je het over je vriendin hebt moet je ze maar gauw eens meenemen ;)

Nu FF On topic dit heb ik altijd een raar ding gevonden :banaan:

1d55a9960edb54303695e1fe0af8e696.jpg

En dan nog in het blad Autoweek beweren dat er een gelijkenis is met de alfa brera :schater::schater::schater:

Link naar reactie
We zijn lekker :) bezig maar nu je het over je vriendin hebt moet je ze maar gauw eens meenemen :m:

Nu FF On topic dit heb ik altijd een raar ding gevonden B)

pacerx75.jpg

Ik denk dat we over een week of 2 langs komen. Ik heb vandaag alle rekeningen van de vorige eigenaren na gekeken en ik zag weinig olie vervangingen. De ZZZ kan wel een goede beurt gebruiken en een toegangsbewijs voor de L&B club .. Dat wordt denk ik een overnachting voor de zzz

Misschien da ze er de de volgende meeting bij is.

Meet Zuid Holland

maar nu zijn we echt :banaan:

;)

Link naar reactie

kon het nog erger dan die multipla? Toyota dacht van wel... irl nog lelijker dan op de foto.

00YarisVerso1.jpgyaris_verso_.jpg

en mijn kruistocht tegen onderstaand wandesign gaat immer voort!

2006.subaru.impreza.wrx.sti.jpg

of dit dan:

39d84b75480e2b1f5d15071452bed117.jpg

Link naar reactie

trouwens... duur hoeft ook niet altijd mooi te betekenen... geld voor een ontwerper was er blijkbaar niet meer..

zonda%20f-p.jpg

of deze pooierbak...

mercedes-slr-300-side-640.jpg:nono:

Link naar reactie
En toch zou ik mijn :nono: er zo voor inruilen. En niet alleen voor het geld...

Het gaat over mooi of lelijk... niet om de prestaties.. voor dat geld koop ik wel een carrera GT :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in