Ga naar inhoud

Even voorstellen ivm aanschaf z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan jullie mededelen dat ik nu in het bezig ben van de z3 :wave: roadster ombouw :wave:

Bedoel je 'In het beZit ben'...???

Als dat Zou kunnen... :D

Vertel vertel...

Link naar reactie

Ja bezit bedoel ik type foutje. Men vader heeft hem gister opgehaald samen met men moeder. Ik kon gister niet mee want ik had theoriedag voor mijn rijbewijs. Wat een meesterlijke wagen. :D . Iedereen vind hem ook prachtig, krijg er leuke reacties op en iedereen staat ook wel ff te kijken, jij zo'n wagen :wave: . Maar in het echt is hij veel mooier als op de foto vooral kwa kleur. Zal vanmiddag nog wel even foto's maken. En begin nu met poetsen van alles.

Link naar reactie

Bart gefeliciteerd man!! :D

Je hebt een hele mooie wagen... (en ik denk dat Marc nu een "happy camper" is nu zijn oude liefde door een liefhebber is genomen) :wave:

Nu snel je rijbewijs en niet stiekum.............. :wave: Alhoewel ik het best zou begrijpen :schater:

Link naar reactie

Ik ben al druk bezig met de auto, en hij wordt nog mooier en beter. Er waren een paar kleine aandachtspunten als:

-Deurklink rubber kapot (ga ik morgen bestellen)

-Binnendeur omhulsel los

-Voorstijl kunstof los

-Radio scheef (reeds verholpen) en tevens een bluetooth carkit van parrot ingebouwd netjes weggewerkt zie je niks van.

-Scheurtje in ruit. ( ga ik morgen bestellen)

Wat ik er nog aan wil veranderen:

-K&N filter

-windvanger

Wat ik al heb gedaan:

En ik heb ook even de motor/ruimte gepoets, heb eerst alle lak aan de zijkant met een borstel schoongemaakt met zeep en water, vervolgens met commandant gepoets en daarna met poets middel, nou ziet er super uit :rolleyes:

Vervolgens de motor delen met koperpoets gedaan. En daarna alle kunstof met rubbercleaner.

Ik zal vanmiddag nog een aantal foto's maken...

Link naar reactie
Ach ja......... je kan er altijd een K&N filtertje op hangen, wat ook best prijzig is gezien wat je er voor krijgt.

Dit is iets anders, meer in the range van de BMC etc........

Je moet ergens beginnen, toch? :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in