Ga naar inhoud

Even voorstellen ivm aanschaf z3

Aanbevolen berichten

Ik had me al eerder aangemeld op dit forum. Maar ik ben nu echt serieus op zoek naar een z3. Ik heb tegen de zomer hopelijk mijn rijbewijs en wil graag ook tegen die tijd een z3 kopen, men vader financiert een klein deel mee. Mijn budget licht rond de 10000 euro. Het lijkt me dat ik daarvoor een goede z3 van kan kopen. IK ben vandaag met men vader naar smudde geweest en hebben we een proefrit gemaakt nou ik vind het een prachtige auto. Alleen moet hij wel verlaagd worden en wat kleine aanpassingen dan vind ik een z3 helemaal super.

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, dat gevoel kennen we...wachten op iets moois... :)

Eerst maar een mooi exemplaar kopen, dat opleuken komt daarna wel.

En even tussendoor je rijbewijs halen hé? :banaan:

Link naar reactie
Ik denk ook dat een z3 een goede keus is. Schijnen weinig problemen mee te zijn mits je een goed exemplaar koopt. Ik wou eerst voor een porsche 912 911 gaan mar is toch lastig voor mijn budget.

Of je moet niet veel km. maken het onderhoud is veel duurder en een 911/912 is ook niet zo modern en al gaat er wat kapot, mag je wel een goeie bankrekening hebben.

En als eerste auto, ik had eerst een goedkoop dingetje gekocht van een honderdje of 5 en eerst wat rijervaring opgedaan, voordat je gelijk 10.000,- uitgeeft. ;) ;)

Link naar reactie

Kijk weet je wat het is ik heb al hele tijd gespaard want ik wist al dat ik op men 18e een auto wilde. En nu redelijk wat geld bij elkaar gespaard ( ga eerst nog 7 weken vakantiewerk doen bij de bmw garage). Daarna heb ik bijna genoeg geld voor de z3 men vader doet er dan het laatste deel bij. En heb dus geen zin om in een oude golf te gaan rijden. Kan ik ook wel in men moeders twingotje. Of men vaders bmw 5 serie (e60) maar das niet echt een oude auto :angry: .

Link naar reactie
Kijk weet je wat het is ik heb al hele tijd gespaard want ik wist al dat ik op men 18e een auto wilde. En nu redelijk wat geld bij elkaar gespaard ( ga eerst nog 7 weken vakantiewerk doen bij de bmw garage). Daarna heb ik bijna genoeg geld voor de z3 men vader doet er dan het laatste deel bij. En heb dus geen zin om in een oude golf te gaan rijden. Kan ik ook wel in men moeders twingotje. Of men vaders bmw 5 serie (e60) maar das niet echt een oude auto :D .

Als je net je rijbewijs hebt vindt pa het goed als je z'n fraaie 5 zou nemen? Dan heb je een prima pa getroffen! :angry:

Link naar reactie

Nou kijk ik denk dat ik wel een aantal keer in de 5 serie ga rijden. Niet zo vaak men vader is redelijk vaak op pad met de auto. Maar ik verwacht dat hij ook wel eens de z3 mee wil nou dan moet ik met de 5 toch :rolleyes:

Link naar reactie
Ik zag nou weer de ombouw z3 M staan op marktplaats. Dat lijkt me aan de ene kant ook wel wat.....

Die is van een forummember geweest; altijd tot in de puntjes verzorgd en tot in detail ///M opgebouwd.

Ga eens kijken, zou ik zeggen en laat je verrassen.

122371097.jpg

Link naar reactie

Ja dat weet ik :D . Op het moment heb ik even geen tijd om ernaar te gaan kijken en te overleggen met men vader. Men opa is namelijk vanacht overleden. En zit nu tijdens de examens. Dus ik moet nog even 2 weken wachten denk ik. Maar het lijkt mij een super wagen helemaal naar mijn wensen. Alleen moet men vader het er mee eens zijn.

Link naar reactie
Ja dat weet ik :D . Op het moment heb ik even geen tijd om ernaar te gaan kijken en te overleggen met men vader. Men opa is namelijk vanacht overleden. En zit nu tijdens de examens. Dus ik moet nog even 2 weken wachten denk ik. Maar het lijkt mij een super wagen helemaal naar mijn wensen. Alleen moet men vader het er mee eens zijn.

:D gecondoleerd dan, en sterkte. (ook met je examens).

Link naar reactie

Er zijn leuke dingen en wat mindere zo is het leven, gecondoleerd met je opa.

Succes met je examens.

2 weken zijn zo voorbij, succes :D

Link naar reactie

Sterkte Bart.

Concentreer je eerts maar op het éne en dan op het andere,

die Z staat in dit geval op de laatste plaats, maar die komt wel :blink:

Link naar reactie

De examens zijn morgen voorbij dus dat scheelt en ik ben ook al wel geslaagd, kwa cijfers. Dus dat zit nu wel goed. Moet morgen alleen wat dingen af gaan zeggen want ik zat helemaal volgepland deze week, zou beginnen met men nieuwe vakantie baan bij de bmw dealer en zou as zaterdag theoriedag voor rijexamen hebben. Maar dat gaat deze week allemaal even niet door. En ik denk de examenfeesten dat die ook even niet doorgaan voor mij. Het is wel allemaal raar....wat er op je afkomt helemaal als je ook nog eens tijdens de examens zit.

Maar die rode ombouw z3 zou echt mijn droomwagen zijn die ook nog binnnen mijn budget licht, zit gewoon alles op wat ik zou willen. Volgens mj ook nog een goed soundpakket...

Link naar reactie

Bart iig zijn je examens voorbij. Gecondoleerd met je opa ;)

Je zoektocht naar de juiste ZzZ zal je gedachten wel bezighouden, misschien iets wat je net kan gebruiken.

Succes en sterkte. <_<

De :nono: ombouw van Marc is een hele mooie wagen, zeker de moeite waard en het zeker waard bij iemand te komen die hem kan waarderen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in