Ga naar inhoud

Lekkende achterruit

Aanbevolen berichten

Ik heb nu sinds een half jaar een z3 1996 140pk, ik rij er met veel plezier in .

Vandaag echter heb ik tijdens een regenbui,gemerkt dat tijdens stilstand er regenwater lekt tussen de achterruit naar binnen.

Als gevolg hiervan staat de accubak halfvol water.

Wie weet wat hiervan de oorzaak is en wat eraan te doen is.

alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Ik heb ook wat lekproblemen gehad via het derde remlicht , dat probleem heb ik opgelost met een rubbersiliconen conditioner .Dit is een soort siliconvet maar het werkt wel heel goed want alle rubbers van mijn Z3 krijgen elke keer voor de winter een onderhoud met dit spul.

Even proberen en wie weet is dat wel de oorzaak .

Veel sucses

Z3 greetings

Bugs :)

Link naar reactie
Ik heb nu sinds een half jaar een z3 1996 140pk, ik rij er met veel plezier in .

Vandaag echter heb ik tijdens een regenbui,gemerkt dat tijdens stilstand er regenwater lekt tussen de achterruit naar binnen.

Als gevolg hiervan staat de accubak halfvol water.

Wie weet wat hiervan de oorzaak is en wat eraan te doen is.

alvast bedankt.

De achterruit lekte aan de binnenzijde, het water loopt naar binnen.

Link naar reactie
De achterruit lekte aan de binnenzijde, het water loopt naar binnen.

Dan moet je achterruitje gescheurd wezen of de stiksels zitten los, kan trouwens wel opnieuw gestikt worden :banaan:

Is een leuke doe het zelf object, anders bij cabrio care, daar weten ze er wel raad mee :)

Link naar reactie
:schater::schater:

Ik ken het!

Ik weet dat het geen chatbox is hier ... maar dat zou een leuk idee zijn op het forum.

Ivo?

De duitse fora heeft wel een chat, maar ach dat kan je toch in een topic ook, is soms wel :) maar als het in een praatgroep is, dan moet het kunnen toch :banaan:

Link naar reactie
Zitten er in de achterhoek nog bedrijven of handige doe-het-zelvers die feeling hebben met de z3.

Ik zit ook in 't oosten, maar rij liever even naar Reeuwijk. Vijf kwartier rijden en 't gebeurt goed: Roodkapje.

Link naar reactie
Ik zit ook in 't oosten, maar rij liever even naar Reeuwijk. Vijf kwartier rijden en 't gebeurt goed: Roodkapje.

;) ;) is voor mij ook 1,5 uur maar heb `t er graag voor over, altijd weer erg gezellig :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in