Ga naar inhoud

2.8 logo of niet

RobC

Aanbevolen berichten

Nu ik M-kieuwen heb gemonteerd, met M-logo's, wil ik de schijn vermijden dat ik me wil voordoen als zijnde rijdende in een Z3M. Wij hier op het forum snappen het allemaal wel, maar de buitenwereld zou op het verkeerde been gezet kunnen worden. Dat de logo's weggewerkt kunnen worden is uiteraard bekend, zie daarvoor bijvoorbeeld de ZZZ van Huub en Superduper, maar ik heb ze nu eenmaal, net zoals DJ dat had en Aad dat heeft. Ik overweeg daarom, ter voorkoming van misverstanden, het 2.8-logo op de kofferklep aan te brengen. Fraai vind ik dat echter niet. Wat is jullie mening daarover?

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben met je eens dat het 2.8 logo op de kofferklep niet echt mooi is. Ik zit er zelfs over te denken op het Z3 logo van de kofferklep te halen...

Maar waarom niet het M logo eraf halen, plamuren en spuiten? Is wel wat meer werk (en duurder) maar geeft wel het gewenste resultaat toch?

Link naar reactie
Maar waarom niet het M logo eraf halen, plamuren en spuiten? Is wel wat meer werk (en duurder) maar geeft wel het gewenste resultaat toch?

Die vraag had ik natuurlijk verwacht, maar A. dat gaf ik zelf ook al aan en B. dat station is al gepasseerd. Ik heb de kiemen nu eenmaal zoals ze zijn en ben niet van plan er nog meer geld aan uit te geven.

Ik kan dus twee dingen doen: een 2.8 logo aanbrengen of me nergens iets van aan trekken. Wat is je mening daarover, hier van uitgaande? Ikzelf neig naar het laatste. :D

Link naar reactie

Rob,

Nergens voor nodig om de 2.8 emblemen aan te brengen, zoals je zegt: het is niet mooi.

Wat anderen er van vinden, ja misschien denken ze dat je wilt doen alsof je in een M rijdt, zou ik me niets van aan trekken. Ten slotte is het jouw auto en die pimp je zoals jij dat mooi vindt. Wij zijn het hier grotendeels eens dat de m spulletjes de auto gewoon mooier maken. Zo'n 2.8 embleem doet dat dan weer deels teniet.

Link naar reactie
Rob,

Nergens voor nodig om de 2.8 emblemen aan te brengen, zoals je zegt: het is niet mooi.

Wat anderen er van vinden, ja misschien denken ze dat je wilt doen alsof je in een M rijdt, zou ik me niets van aan trekken. Ten slotte is het jouw auto en die pimp je zoals jij dat mooi vindt. Wij zijn het hier grotendeels eens dat de m spulletjes de auto gewoon mooier maken. Zo'n 2.8 embleem doet dat dan weer deels teniet.

Dank, Wilko. Je verwoordt prima wat ikzelf eigenlijk ook al vind. Je reactie trekt me over de streep, ik laat 'm zoals 'ie nu is, zonder 2.8-embleem.

Link naar reactie

Geen 2.8 embleem op de koffer, en de :D lekker laten zitten.

Staat mooi en wat een ander ervan vindt, nou en, doen wat je zelf mooi vindt. doe ik ook. :D

Niets is lekkerder dan je zelf er prettig bij vinden, er zijn zat nagemaakten die het voor de buitenwereld doen, maar of die er echt lekker mee in hun vel zitten, ik denk het niet :D :D

Link naar reactie

Ik zou met Pick Up letters op de zijkant van je roadster schrijven "dit is geen :D uitvoering,maar ik vind de :D kieuwen en :D spiegels gewoon erg mooi" dan heb je tenminste geen lelijk 2.8 logo op je kont. :D

Link naar reactie
Ik zou met Pick Up letters op de zijkant van je roadster schrijven "dit is geen :D uitvoering,maar ik vind de :D kieuwen en :D spiegels gewoon erg mooi" dan heb je tenminste geen lelijk 2.8 logo op je kont. :P

:schater::schater::schater::schater: :D

Link naar reactie
Ja Rob, geen emblemen svp, er zijn trouwens bij de Individuals ook door BMW zelf ///M spullen zoals kieuwen geplaatst :D :D

Dan plaats ik toch gewoon Individual dorpels? Klopt 'ie weer helemaal. :D

Link naar reactie
Die vraag had ik natuurlijk verwacht, maar A. dat gaf ik zelf ook al aan en B. dat station is al gepasseerd. Ik heb de kiemen nu eenmaal zoals ze zijn en ben niet van plan er nog meer geld aan uit te geven.

Ik kan dus twee dingen doen: een 2.8 logo aanbrengen of me nergens iets van aan trekken. Wat is je mening daarover, hier van uitgaande? Ikzelf neig naar het laatste. :D

Oke, ik snap je punt. Niets meer aan doen dan! Kieuwen laten zoals ze zijn (zijn inderdaad al duur genoeg, ik heb ze ook overwogen) en niet nog meer extra plakletters op de kofferbak. Hij is al niet zo groot :D

Link naar reactie
Oke, ik snap je punt. Niets meer aan doen dan! Kieuwen laten zoals ze zijn (zijn inderdaad al duur genoeg, ik heb ze ook overwogen) en niet nog meer extra plakletters op de kofferbak. Hij is al niet zo groot :D

Zo ken ik je weer. :D Bedankt! :D

Link naar reactie

:) kieuwen Zijn gewoonweg supergaaf.

Kenners Zien heus wel om wat voor een Z3 het gaat,

vinden Ze die :banaan: niet ;) ooi op een 2.8, ja B) :m: er dan...

De :m: staat voor :m: otorsport, :m: aar ook voor :m: ooi... ;)

Link naar reactie

Maak je je daar druk over??

Gewoon doen wat jezelf wilt, alle adviezen en "goede raad" even terzijde leggend.

We hebben allemaal de auto voor onszelf gekocht en de spulletjes die erna opgezet zijn ook........ who gives a f@§k wat iemand anders ervan vind. IMO natuurlijk.............

Link naar reactie
Maar om raad vragen mag toch altijd wel, zo heb ik toendertijd sterk getwijfeld of het verstandig was om de zijknippers dicht te plamuren. Is mij toendertijd sterk afgeraden, en ben nu ook heel blij dat ik het niet heb gedaan.

Klopt, altijd prettig even een andere mening te horen, ondanks het idee dat je er zelf al over hebt.

Ook Chris bevestigt wat ik er zelf van vind.

Link naar reactie

;) :( Ik heb wel "2.8" en zelfs "Z3" op de kofferbak staan en ik vind het niet lelijk :m: -_-

Blijkbaar vindt het merendeel van de mensen hier het niet mooi, jammer dan....

Ik zou het in ieder geval niet extra op je auto plakken, Rob. Lekker doen wat jezelf mooi vindt. :nono:

Link naar reactie

De facelift modellen komen met een motor inhoud aanduiding op de achterklep, geen probleem toch?

Als het er standaard op zit gewoon zo laten of er af halen als het je stoort, ik zou het echter er niet nog eens extra opplakken.

Link naar reactie

Heb ook geen Z3 of 2.8 op mijn QPe staan en merk vaak (in de spiegel) dat mensen achter mij, kijken en druk met mekaar overleggen. Waarschijnlijk niet-kenners die zich afvragen wat voor een BMW dat nu is.

En de kenner, Rob, die weet wel wat daar voor em rijdt en zal het al of niet geslaagd vinden. Maar uiteindelijk telt alleen jouw mening. :rolleyes:

Link naar reactie

Ik heb me dit onderwerp zo eens aangekeken en vraag me werkelijk af :) sinds wanneer onze Rob zich iets aantrekt van wat anderen ervan zouden kunnen vinden/denken.......... Da's voor in werktijd, Rob!! Niet voor in spelen-tijd!!

Michiel :rolleyes: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in