Ga naar inhoud

De z3 van ELN

ELN

Aanbevolen berichten

Oke hier mijn eerste foto's het is de eerste keer dat ik foto's online zet (uiteindelijk via tinypic werkt idd erg makkelijk) zal later nog wel een andere foto erbij zetten (,oet ik alleen even mijn kentekenplaat weggummen) :notok:

102juyc.jpg

102jvid.jpg

102jv40.jpg

ABS

ASC (Traction Control)

Airco

2x Airbags

Alarm Class 3 SCM Goed Gekeurd

Licht Metalen Velgen 17Inch

Noten Houten middelconsole

M Stuur

M Onderstel

Board Computer

Mistlampen Voorbumper

Stuur Bekrachtiging

Windscherm

Rondom Witte Kniperlichten

Chrome Line Accenten

Leren Stoelen Zwart/Verwarmd

Interieur Deels Leder

Spiegels Electrisch/Verwarmd

Ruitensproeier Verwarming

Stoelen Electriesch Verstelbaar/Ook In Hoogte

Centrale Vergrendeling Met Afstands Bediening

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Lijkt wel de sleutelbos van mijn moeder. Ik kan daar absoluut niet tegen, al die sleutels die daar rond zitten te bungelen. Daarom heb ik dan ook een losse autosleutel + een aparte bos.

Maar een mooie Z ELN. :notok: Montreal blauw toch?

PS: kenteken is foetsie. :notok:

Link naar reactie

Ha ha die sleutelbos is wel erg inderdaad zag later pas dat ik vergeten was hem te verwijderen tijdens de shoot sessie :notok:

Over de speakers ja aan de andere kant zit er ook nog een en tussen de twee voorstoelen zitten twee kleine tweeters. Alleen vooralsnog ben ik niet erg te spreken over de sound (veel te veel hoge tonen). Helaas krijg ik het met mijn radio/cd speler niet goed. Ben inmiddels bij een car hifi toko geweest en gevraagd wat er voor 'upgrade' mogelijkheden zijn. Hij zag weinig mogelijkheden aangezien het volgens hem een standaard kwaal is voor cabrio's. Ik zal binnenkort ook een andere zaak om advies vragen (heb voorlopig geen zin om er heel veel euro's aan uit te geven)

Het eninge jammere is dat ik vanmorgen een klein beetje water op mijn stoel had liggen (terwijl mijn dakje eerdere waterbeproevingen feilloos heeft doorstaan) Vermoedelijk heeft heeft de wind de regen tegen de linkerflank aangeduwd en boven het raampje (waar het raampje contact maakt met het rubber) is er waarschijnlijk doorheen gesijpeld.

Link naar reactie

Ik heb laatst even naar die harman kardon geluisterd in de :notok: van chris en ik vond het geluid (ook met open dak) toch wel heel erg mooi. Natuurlijk nooit zo goed als in een dichte auto maar toch wel heel veel beter dan mijn "standaard" bmw systeem.

Indd mooie kleur die Z van je!

Link naar reactie

Water komt inderdaad onder bepaalde omstandigheden binnen. Regen met stevige wind onder een bepaalde hoek zorgt bijna altijd wel voor wat druppeltjes op de stoel.

Ook goed geluid blijft een probleem in de ZZZ.

In mijn vorige had ik bij stilstand én open dak een heel behoorlijk geluid (andere headunit, groter speakers en een creatief ingebouwde subwoofer). Zelfs de inbouwtoko was destijds verbaasd over de kwaliteit.

Alleen op het moment dat je gaat rijden, hoor je niets meer van die kwaliteit, veel te veel omgevingsruis.

Ik geef d'r geen geld meer aan uit en geniet nu van m'n supersprints... :notok:

Link naar reactie

Hoi Eln,

mooie auto en ook mooie kleur. Die chromen lijsten zijn ook super.

Ik heb ik mijn auto nog een oude pioneer uit het jaar blok. waarschijnlijk 97 omdat de auto ook van dat jaartal is met 4 x 25 watt. denk er aan om die autoradio eruit te halen en in in mijn punto te zetten. daar zit er eentje in met 4 x 50 watt. Maar degene die er nu in zit speelt op zich ook prima

groetjes iloon

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in