Ga naar inhoud

Mooie ///M S54 uit t zuiden des lands??


Aanbevolen berichten

€ 13.990.... bepaald niet te duur, gesteld dat 'ie geheel in orde is.

Maar inderdaad Ruud, heb je 'm soms buiten ebay om gekocht??? Zo ja, dan mag de verkoper de advertentie wel gauw verwijderen, anders zou 'ie een probleem kunnen krijgen.

Kl*te duitsers, nou dat gaat weer lekker :D

In ieder geval bedankt voor de tip :D

Ga gelijk aktie ondernemen :D

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kl*te duitsers, nou dat gaat weer lekker :P

In ieder geval bedankt voor de tip :D

Ga gelijk aktie ondernemen :D

Graag gedaan Ruud, enneh... :D :D :D pak m

Link naar reactie
't Is wel een veelzijdig typje, de verkoper van de ZZZ. Hij verkoopt van alles. Hier een van zijn aangenaamste objecten. ;)

d8_1_b.JPG

laat maar zitten, als die net zoveel kilometers heeft gemaakt ..................... ;)

Link naar reactie
't Is wel een veelzijdig typje, de verkoper van de ZZZ. Hij verkoopt van alles. Hier een van zijn aangenaamste objecten. :P

d8_1_b.JPG

Het hele zaakje stinkt, moet eerst geld overmaken naar een bankacount in engeland ;)

Ik haal mijn handen er van af ;)

Link naar reactie

Dit is een verhaaltje uit het vraag en antwoord,

: Hello, I tought we agree about the z3, now i see a new one on e-bay. Please tell me wy. greethings hgt1_nl. this is your tekst of the e-mail from you : I am glad that you are still interested to purchase my item . As is described on the auction the item is full operational and in proper woeking conditions.It comes with a Return Policy for 30 Days and in case we will close the deal, you will have the right to return the item if won't meet your conditions. I asked eBay to send you a Second Chance Offer becuase the winner had some personal problems with the money and couldn't handle the situation at this time.If you are still interested to purchase the item is still available for sale and you have the opportunity to purchase this item at your last bid price. The deal will go strictly according to eBay's rules and policy regarding to this Second Chance Offer.(we will be able to exchange feedback and the deal will be supervised by eBay) - to start the official transaction, I nee

20-mei-06

A: Hello, I understands your question now not so correctly! Would you like to buy the Z3? It already once here in it with Ebay, it had however the minimum price was not reached! Greeting Jens

Link naar reactie
jammer hoor. leek er gaaf uit te zien.

Maarre zoals je zelf hebt gezegd geen risicos nemen met dit soort dingen.

Zeker niet, het is niet naast de deur, dus alles moet kloppen. bij 1 twijfelgeval blijf ik liever thuis :P

Ik heb hier een handje vol twijfels bij ;)

Sorrie van het afwijken waar dit topic voor bedoeld is, maar sommige onderwerpen komen spontaan opgang ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.