Ga naar inhoud

Foto's online zetten

ELN

Aanbevolen berichten

Ik probeer foto's online te zetten van Zzz. Ik heb de stappen in de uitleg gevolgd vervolgens krijg ik deze tekst:

The file you attempted to upload is 2364 kilobytes.

Please use a third party resize tool such as the Microsoft Image Resizer to resize the file so that it is less than 1024 kilobytes.

Als ik nu gebruik wil maken van microsoft image resizer. past dit programma zijn resize technieken op alle foto's uit of enkel en alleen op de foto's die je op het internet wil zetten?

Sorry ik zie dat ik ee nieuwe topic heb geopend dat was niet mijn bedoeling (wilde hem in de bestaande foto topic plaatsen)

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

PIXresizer op bijv. Tucows werkt ook prima. :thumbup:

Oke ik denk dat ik een van deze programma's ga proberen. Echter weet jij ook of deze programma's al je foto's bewerken of alleen de mij geselecteerde foto's? Ikwil alleen de 3 foto's van mijn Zzz comprimeren en niet mijn gehele foto collectie.

Link naar reactie
Oke ik denk dat ik een van deze programma's ga proberen. Echter weet jij ook of deze programma's al je foto's bewerken of alleen de mij geselecteerde foto's? Ikwil alleen de 3 foto's van mijn Zzz comprimeren en niet mijn gehele foto collectie.

www.imageshack.us werkt ook goed en verkleind de foto's op maat :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in