Ga naar inhoud

BMW Z3 is voor homo's en vrouwen.

psycho

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gewoon een heel ander type auto... De ///M is gewoon snel maar zal het tegen deze rally wagen op rally parcoursen altijd afleggen tegen de 4x4 turbo van de Scooby of de Evo's.

Het is maar wat je wilt............... ik dus niet :angry:

Link naar reactie
ach met dat stuk plastic achterop kun je wel mooi picknicken in het weiland. :angry:

ztdrg4.gif

8 gaten erin en je kan er mooi een meter bier in kwijt.... Ideaal voor hangplekjongeren bij de benzinepomp.

Link naar reactie

Stelletje schijnheiligen, ze mogen niet over jullie ZZZtjes(roadsters)oordelen maar jullie mogen wel de Subaru liefhebbers veroordelen ;) :angry:

Link naar reactie
Stelletje schijnheiligen, ze mogen niet over jullie ZZZtjes(roadsters)oordelen maar jullie mogen wel de Subaru liefhebbers veroordelen ;) :angry:

Volgens mij is er over de Impreza nog niets negatiefs gezegd. Het is gewoonweg een "praktische" auto...

Link naar reactie
16 gaten en 16 bier !!!

(je was pas op de helft)

Ik hou wel van half werk... Maak jij het ff af.... :lol:

Link naar reactie
Gewoon een heel ander type auto... De ///M is gewoon snel maar zal het tegen deze rally wagen op rally parcoursen altijd afleggen tegen de 4x4 turbo van de Scooby of de Evo's.

Het is maar wat je wilt............... ik dus niet :D

Zou ik zo snel nog niet zeggen :lol:

Zaterdag was er de rally van Wervik, met de volgende einduitslag :

1. Desmet Toyota Coralla WRC

2. Devos Toyota Corolla WRC

3. Tanghe BMW M3 e30

4. Pyck Mitsu Evo 6

5. Lietaer BMW M3 e30

Was wel een full-asfalt rally, maar toch...

Link naar reactie

Wat moet ik als vrouw hier nou op reageren?

Ben blij dat ik een BMW rij?

Ach als ik een z3 of z4 zie kijk ik zowie zo maakt mij niet uit wie er in rijdt.

Bovendien werd er afgelopen zaterdag ik gek op wielen ook gesuggereerd dat de cabrio (ben effe het merk vergeten) die men liet zien niet voor vrouwen is. dat is toch ook discriminerend. waarom wel mannen?

Ach het zal wel zijn omdat het een man presenteert.

groetjes iloon

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in