Ga naar inhoud

BMW Z3 is voor homo's en vrouwen.

psycho

Aanbevolen berichten

Hallo mede z3 rijders,

Na het zien van gek op wielen afl 35 ( deze afl is ook te zien op de website van gek op wielen in de reportage over de jaguar cabrio ) ben ik het zat om iedere keer het stereo type van de bmw z3 aan te moeten horen. Daarom heb ik ook een email gestuurd naar rtl7.

Verstuurde email:

Geachte heer/mevrouw,

Na afl 34 van het programma gek op wielen te hebben gezien, dat ik graag kijk. Wou ik toch even helderheid over het volgende. De reportage over de cabrio's viel mij ontzettend tegen.Dit komt door het volgende.Ik ben een jongeman van 21 jaar oud ik studeer Technische informatica aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen ook ik laat me niet door papa en/of mamma zeggen welke auto ik moet kiezen.Kort geleden heb ik mijn Ford Mustang V8 uit 1967 wat geen kinderspeelgoed is met zijn 225PK verkocht.

maar ben nu ook nog in het bezit van 2 auto's.Een volkswagen type 4 en een BMW Z3. Even dus over de Z3. Ik ben geen kapper of zoals Dhr Galema voor doet een homo of een vrouw. Ik heb de auto gekozen omdat het een sportieve goed rijdende auto is en je dus omdat het een cabrio is alles kunt zien ruiken en je zit met je haren in de wind. Daarom vindt ik de conclusie van Bavo Galema ontzettende jammer.Een BMW Z3 is dus geen stoere mannen wagen kon ik dus uit de reportage concluderen.Ik persoonlijk vindt roze ook geen stoere mannen kleur maar de stoere Bavo presenteert wel in een roze blouse zonder baard in de keel. Mede Z3 rijders ( https://www.bmwzforum.nl ) en ik denken er dus heel anders over.

M.v.g Theo Berendsen

( een trotse BMW Z3 rijder )

P.s Eventuele excuses kunnen gestuurd worden naar mijn email adres.

tot zo ver dus mijn gestuurde email.Ik hoop dat er meerdere rijders mijn mening delen.

En mij ook steunen in het bestrijden van het BMW Z3 stereo type.

Een fijne avond nog :P

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze verhalen komen toch elke keer weer terug. Niks van aan trekken ! :P

Is gewoon de kift dat "wij" deze moooie ZZZ's kunnen en willen rijden ! :D

Die er zo sterotiep of negatief over denken zijn gewoon :

pinloosers8km.gif

Link naar reactie

Wat dacht je BAVO zelf, dat is toch geen presentator voor een auto programma. Deze jongen hoort gewoon thus op den trekker. Trek het je niet aan, het is maar een mening van iemand die niet ter zake kundig is.

Link naar reactie
Wat dacht je BAVO zelf, dat is toch geen presentator voor een auto programma. Deze jongen hoort gewoon thus op den trekker. Trek het je niet aan, het is maar een mening van iemand die niet ter zake kundig is.

dat zeker ja.

Als er iemand zonder verstand van zaken over auto's praat is het Bavo wel.

Link naar reactie
dat zeker ja.

Als er iemand zonder verstand van zaken over auto's praat is het Bavo wel.

Deze uitspraak kan ik alleen maar onderschrijven. :P

Link naar reactie

Jongens, ben ik ff blij dat ik 'm verkocht heb! da's maar net op tijd. Ik zou me nu niet meer durven vertonen op de openbare weg! :rant: :offtopic:

Gek op wielen... moet ik het dan echt ff uitleggen? ;)

Kijk naar die man: pijn aan je ogen.

Luister naar die man: pijn aan je oren (iedere 50 plusser die een auto een "blepper" noemt kan ik niet serieus nemen)

Kijk naar wat voor auto's er behandelt worden en hoe.

"deze nieuwe Lancia Ypsilon heeft toch nog wel heel veel ruimte en is daarmee een handige bootschappenauto en ziet er nog kek uit ook met z'n nieuwe interieur met mooie plastics icon_00000402.gif "

BOEIEND!!!!! ;)

Wat heb je trouwens liever:

een auto die mooi gevonden wordt door vrouwen en homo's (en kinderen, opa's en oma's en mannen die eerlijk zijn)

OF:

dat je rijdt in een z.g. "mannenauto" waarvan iedereen kan zien dat je een postmidlifecrisis-2evrouw "ik voel me nog steeds jong" 50 plusser bent met een klein piemeltje en een haarstukje. ;)

Link naar reactie

Vroegah had je nog echte autojournalisten die dit soort programma's presenteerden.

Fred van der Vlugt.... voor diegene die het niet meer weten , een wat grijzende saaie man, maar wél met verstand van zaken en een dito programma. Aangenaam kritisch. Net zo als Wim Bosboom dat in zijn Kieskeurig kon vertonen.... Zij waren er voor de kijker.

Tegenwoordig zijn het gesjeesde acteurs of uitbekeken fotomodellen... En gaat het om smoel en niet om inhoud. En bepaald de adverteerder wat er gebeurt en wat goed is. Typisch deze tijd.... Waar de inhoudsloze televisie de zogenaamde "waarheid" voor een breed publiek berpaald.

En er is niks tegen dat homo's en vrouwen die in een Z3 rijden. Dus laten we ons door die domme e...l (sms rtl 1313 als je het antwoord weet) van een Bavo Galama ons toch niet op stang jagen? Dat is dat programma en die man niet waard.

Link naar reactie
Dit is toch zo'n "echte manneauto"? Toch veel mooier dan zo'n zzz!

Ja sure.... Duh! :offtopic:

Dat Z3 gezeik is volgens mij pas begonnen toen de Z4 op de markt kwam.

Toen was ineens de Z3 niet goed genoeg meer.

Pure stierenpoep als je het mij vraagt, maar als je BAVO heet en geen verstand van zaken hebt, dan lul je toch gewoon met de redactie mee... :rant:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in