Ga naar inhoud

BMW Z3 is voor homo's en vrouwen.

psycho

Aanbevolen berichten

Hallo mede z3 rijders,

Na het zien van gek op wielen afl 35 ( deze afl is ook te zien op de website van gek op wielen in de reportage over de jaguar cabrio ) ben ik het zat om iedere keer het stereo type van de bmw z3 aan te moeten horen. Daarom heb ik ook een email gestuurd naar rtl7.

Verstuurde email:

Geachte heer/mevrouw,

Na afl 34 van het programma gek op wielen te hebben gezien, dat ik graag kijk. Wou ik toch even helderheid over het volgende. De reportage over de cabrio's viel mij ontzettend tegen.Dit komt door het volgende.Ik ben een jongeman van 21 jaar oud ik studeer Technische informatica aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen ook ik laat me niet door papa en/of mamma zeggen welke auto ik moet kiezen.Kort geleden heb ik mijn Ford Mustang V8 uit 1967 wat geen kinderspeelgoed is met zijn 225PK verkocht.

maar ben nu ook nog in het bezit van 2 auto's.Een volkswagen type 4 en een BMW Z3. Even dus over de Z3. Ik ben geen kapper of zoals Dhr Galema voor doet een homo of een vrouw. Ik heb de auto gekozen omdat het een sportieve goed rijdende auto is en je dus omdat het een cabrio is alles kunt zien ruiken en je zit met je haren in de wind. Daarom vindt ik de conclusie van Bavo Galema ontzettende jammer.Een BMW Z3 is dus geen stoere mannen wagen kon ik dus uit de reportage concluderen.Ik persoonlijk vindt roze ook geen stoere mannen kleur maar de stoere Bavo presenteert wel in een roze blouse zonder baard in de keel. Mede Z3 rijders ( https://www.bmwzforum.nl ) en ik denken er dus heel anders over.

M.v.g Theo Berendsen

( een trotse BMW Z3 rijder )

P.s Eventuele excuses kunnen gestuurd worden naar mijn email adres.

tot zo ver dus mijn gestuurde email.Ik hoop dat er meerdere rijders mijn mening delen.

En mij ook steunen in het bestrijden van het BMW Z3 stereo type.

Een fijne avond nog :P

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie