Ga naar inhoud

gele meuk

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volledig mee eens, wat een troep. En als je de vliegen van de voorkant van je ZZZ haalt en de boel dus schoon hebt, zie je 't des te erger, zou je eigenlijk je hele ZZZ moeten wassen.... :D

Link naar reactie

ja maar ja maar, ik kan me ook niet herinneren van vorige jaren dat het zo erg was. Vroeger (voor de oorlog, toen ik nog op houten banden elke dag 50 km door 3 meter sneeuw naar school moest fietsen en mannen van staal waren en vrouwen gewillig) toen was toch echt alles beter :rolleyes::lol: ^_^

Link naar reactie

Ik geloof niet dat een regenbuitje het hem doet. ik heb gisteren ff 190 gereden om te kijken of het dan wegblaast, maar neu, geen verschil.

Misschien moet ik nog iets harder gaan. :lol:

Alhoewel, bij de Cw waarde van de QP begint de turbulentie rond de auto echter al bij ~110km/uur, dus ik denk niet dat het helpt, echter proberen kan geen kwaad toch :rolleyes:

Link naar reactie
Die gele troep is echt er maar wat nog erger is is vogelpoep! Liever dus die gele troep. Denk dat het over een paar maanden wel voorbij is.

groetjes ilona

En wat d8 je dan van al die verpletterde en vastgeplakte vliegen en ander ongedierte op de motorkap. Dan liever wat geel stof... Hangt denk ik ook van de lakkleur af... Die van ons is zilvergrijs. Onze zwarte softtop begint nu echter ook al gele vlekken te krijgen....

Bij lichte kleuren vallen denk ik de vliegen meer op en bij de donkere kleuren valt het gele stof en zand meer op.

Kan ik van dat vliegenverwijderspul uit de autoshop gebruiken om de vliegen weg te halen of zijn er andere/betere middeltjes?

Link naar reactie
En wat d8 je dan van al die verpletterde en vastgeplakte vliegen en ander ongedierte op de motorkap. Dan liever wat geel stof... Hangt denk ik ook van de lakkleur af... Die van ons is zilvergrijs. Onze zwarte softtop begint nu echter ook al gele vlekken te krijgen....

Bij lichte kleuren vallen denk ik de vliegen meer op en bij de donkere kleuren valt het gele stof en zand meer op.

Kan ik van dat vliegenverwijderspul uit de autoshop gebruiken om de vliegen weg te halen of zijn er andere/betere middeltjes?

panty,heb de post ietje hoger al gepost :newblush:

Link naar reactie

Nou ik heb een grijze maar ziet er nu dus groenig uit. Super vette kleur HUMMM.

Nou maar hopen dat de plantjes snel klaar zijn met die bloesem.

De vliegen kun je misschien vermijden als je ze ziet :thumbup:

Enige optie met dit goede weer is poetsten. Das natuurlijk ook een hobby he.

groetjes iloon

Link naar reactie

Ik w8 wel ff met poetsen tot de eerste buien weer zijn gevallen... Dan is de boel weer ff ingeweekt en gaat het er misschien makkelijker af.... En bedankt voor de panty tip. Nooit ged8 dat ik ze ooit zelf zou gaan gebruiken ... :thumbup:

Link naar reactie
Mensen ik denk dat het weg is... :thumbup: Of juich ik te vroeg?

Na die stortbuien is het meeste weg, maar bleef ook mijn auto's wassen. behalve 1 en wat denk je al is ie weer opgedroogd zie je B) weer die gele meuk, bijzonder agresief spul :wacko:

Link naar reactie

Waar we wel allemaal alert voor moeten Zijn is voor bomen die hars laten vallen, Zoals grove dennen.

Dat is Zo'n ongeloofelijke Zooi... :thumbup:

Samen met steenslag de lakverpester een en twee.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in