Ga naar inhoud

brandstofmeter/b.computer betrouwbaar?

Rico

Aanbevolen berichten

Van de week stond mijn brandstofmeter tegen het rood aan en ging het roodlampje branden.

Lijkt me vrij duidelijk dat we nu maar op reserve rijden en het tijd wordt om te gaan tanken.

Maar als ik op mijn boordcomputer kijkt, dan geeft hij aan dat ik nog wel een afstand van 160 km kan afleggen met de brandstof in mijn tank (ik reed trouwens gewoon in de stad)

en als ik kijk naar de verbruik dan is het op de snelweg 100/5,9 en stad 100/8,0.

volgend mij is dat wel heel zuinig...of klopt de berekeningen van mijn boordcomputer niet meer?

mensen met ervaring ermee?

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

idd, als ik het weer uitreken dan kom ik op 1/17 op de snelweg en dat is meestal de waarde van een kleine auto als een peugeot 206 ofzo, zo zuinig kan die van mij toch niet rijden?

eigenlijk zou ik het een keer moeten uittesten en een can met benzine meenemen voor het geval.

en kijken of de boordcomputer wel juist uitrekent, alleen zal ik wel lucht in mijn leidingen krijgen vrees ik. en krijg ik hem niet meer gestart.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in