Ga naar inhoud

Geen gordel.........


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hoef zeker niet te vragen of hij het heeft overleeft...:foto:

Zo grafisch heb ik ze niet vaak gezien.. Heftig hoor.

Maat laten zien aan notoire niet-gordeldragers heeft weinig zin; net zoals motorrijders zonder pak fotos laten zien van mensen met 20 rauw gehakt onder de gordel; of rokers enz enz enz. Mensen maken toch zelf die keuze.

Link naar reactie
Ik hoef zeker niet te vragen of hij het heeft overleeft...:foto:

Zo grafisch heb ik ze niet vaak gezien.. Heftig hoor.

Maat laten zien aan notoire niet-gordeldragers heeft weinig zin; net zoals motorrijders zonder pak fotos laten zien van mensen met 20 rauw gehakt onder de gordel; of rokers enz enz enz. Mensen maken toch zelf die keuze.

Je moest eens weten... er zijn sites die helemaal vol staan met dit soort ellende en nog erger.

Link naar reactie
Ik neem aan dat die kerel niet van binnen naar buiten maar van buiten naar binnen is gevlogen? en weer terug op street dus...

FLURL-dot-com-134495-brain2.jpg

aan het glas (naar binnen) en de bumper te zien is het een aanrijdingsslachtoffer en niet de bestuurder. verklaart ook waarom de airbag nog heel is. dus niks geen gordels niet vast

Link naar reactie
aan het glas (naar binnen) en de bumper te zien is het een aanrijdingsslachtoffer en niet de bestuurder

Kan je nagaan als mensen zich voor de trein gooien :P

Kan me dan ook goed voorstellen dat sommige machinisten er een trauma van overhouden :m:

Link naar reactie
Ik neem aan dat die kerel niet van binnen naar buiten maar van buiten naar binnen is gevlogen? en weer terug op street dus...

ja, lijkt er meer op dat ie van het viaduct is gesprongen op de toyota :P brrr

Link naar reactie
En het meest bizarre is nog eigenlijk dat er iemand is die er foto's van maakt.... Why?

de politie maakt daar altijd foto's van ivm met onderzoek enzo... das niet zo vreemd alleen degene die ze gelekt heeft, heeft waarschijnlijk net zoveel hersens als het slachtoffer nu.

Link naar reactie
Kom niet uit het oosten, maar heb prima genoten van de Black en white pudding.............. trouwens de Haggis was ook prima hoor

dat moet ik ook toegeven ja. Heb van de haggis geproefd en het was best binnen te houden :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.