Ga naar inhoud

ZZZ kopen

Aanbevolen berichten

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach ja, probeer zoveel mogelijk info in te winnen. Dit is niet echt mijn vakgebied, maar wat niet is kan nog komen :lol: ik ga in bovengenoemde auto komende week even een proefritje maken. Zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Nou het heeft even geduurd, en de zoektocht gaat nog voort. Ik lees veel op dit forum maar zolang ik nog niet in het bezit ben van een Z hou ik me nog even stil.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een indicatie te geven van de volgende wagen?

BMW Z3 1.8I CABRIO

Prijs € 12.950

Bouwjaar 01-1997

Km stand 81.000

Brandstof Benzine

Carrosserie Cabriolet

Aantal deuren 2

Kleur Zwart

Transmissie Handgeschakeld

ABS, centr.vergrendeling, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, lederen bekleding, lichtmetalen velgen, radio/CD, startonderbreker, stuurbekrachtiging.

Bijzonderheden:

onderhoudsboekje aanwezig, airbags voor, stoelverwarming. abs nwstaat , zeer mooi . zwart metallic met rood lederen interieur

Ik heb zelf een idee hierover, maar vraag me af wat de experts hier denken. Bedankt alvast!

Link naar reactie

Puur uitgaande van:

BMW Z3 1.8I CABRIO

Bouwjaar 01-1997

Km stand 81.000

Hoe mooi je de auto ook vind, zou ik niet meer dan 9.500 tot 10.000 ervoor neertellen.

Behoorlijk aan de prijs voor een '97 1.8 :rolleyes: , je kunt al net zo oude 2.8-en vinden voor rond de 13.000 :m:

Link naar reactie

Hoi DeSeend,

Ik heb je intresse Zien staan in Zowel handgeschakelde als automaat Z'ts.

Ik acht het belangrijk dat je/jullie hier goed over nadenken om naderhand niet het 'verkeerdekeuZe' gevoel over te houden. Zelf ben ik een automaatfreak en kan Zeggen dat de BMW Z'ts met automaat héérlijk rijden, maar dat Zeg ik dan als liefhebber, en heb dan ook bewust een automaat gekocht.

Máár, er Zijn gevallen bekend van mensen die achteraf denken: Had ik het maar niet gedaan.

Ieder Zo Zijn keuZe, maar denk er wel goed over na. :rolleyes:

Suc7 met de Zoektocht.

Link naar reactie

Geweldig om zoveel feedback te krijgen! THANKS!

Maar goed, ik vind het erg moeilijk om een zwarte ZZZ te vinden dat in mijn budget ligt. Vind het niet erg om even rustig af te wachten, maar heb geen zin om nog maanden te wachten.

Een 2.8 lijkt me ook super, maar ja die heb ik nog niet gezien voor rond de 12000. Wat een automaat betreft, mijn voorkeur gaat toch uit naar een schakelbak. :thumbup:

Andere ideeen of tips?

Link naar reactie

Wel een mooie wagen, maar toch nog boven mijn budget. En hoewel ik de kleur niet lelijk vind, ga ik toch liever voor zwart. Dit klinkt wel heel kieskeurig he.... haha

Maar goed, ik zal er toch nog een tijdje gebruik van moeten maken, dus wil hem dan ook in de 'juiste' (lees: mijn) kleur hebben.

Veel 2.8 fans hier zeker :thumbup:

Link naar reactie

Dat zal wel meevallen.

Feit blijft dat je voor de lichtste motorinhoud gaat van zo'n beetje het vroegste bouwjaar.

Denk daar gewoon eens goed over na.

Link naar reactie

Kijk anders toch even op mobile.de of autoscout24.de daar staan er genoeg voor jouw budget. Zeker als je er eentje uit 97 of 98 haalt kun je de bpm bijna verwaarlozen. Bovendien valt het zelf importeren reuze mee. Op mobile.de staan er sowieso al een stuk of 3 in het zwart voor rond de 10k (en er kan altijd nog wel wat van de prijs af)

Succes in ieder geval met je zoektocht!

Link naar reactie

Nou het is duidelijk dat het een 1.8 of 1.9 zal worden voor dit budget. Een grotere motor is iets voor later dan, dus daar hoef ik (vooralsnog) ook niet naar te kijken. Als ik dan in NL kijk op bv. autotrack, dan zie ik alleen maar 1.8 en 1.9s en de meesten gaan toch al gauw naar de 13000 (zeker als je kijkt naar KM stand). Vergis ik me dan zo erg in de prijs?

Ik zal zeker even op mobile en autoscout kijken. Maar als ik me niet vergis, stel dat ik een auto koop voor 9000 (ex. bpm), er komen ook nog transportkosten bij, keuringen en natuurlijk de reis. Dat is ook algauw 1000 euro. :D

Dan vind ik het niet erg om 500 euro meer te betalen in NL. Of is dat heel verkeerd gedacht van mij :thumbup: ?

Ik vind het als leek wel erg moeilijk, maar waardeer de hulp hier bijzonder!

Applausje voor eenieder hier! ;)

Link naar reactie

Het is maar een idee..........

hier

of

hier

prijs grofweg x 1,5 plus nog de BPM en je zit lager dan de prijzen hier

Mocht je hulp nodig hebben met een UK auto, laat het me weten, daar weet ik een aantal tips voor... (niet geschikt voor openbaar posten)

Link naar reactie
Wel een mooie wagen, maar toch nog boven mijn budget. En hoewel ik de kleur niet lelijk vind, ga ik toch liever voor zwart. Dit klinkt wel heel kieskeurig he.... haha

Maar goed, ik zal er toch nog een tijdje gebruik van moeten maken, dus wil hem dan ook in de 'juiste' (lees: mijn) kleur hebben.

Veel 2.8 fans hier zeker :thumbup:

Die twee in de UK zijn niet zwart, Chris. ;)

Link naar reactie

Je kan ook eventueel De Adelaar auto's in Apeldoorn eens bellen, daar heb ik de mijne ook gekocht. Duitse import en (voor zover) goede service. Ze hebben meerdere modellen staan.

Ik heb een zwarte mettalic 1.9 (140pk), 58000km, uit 96 voor 12.500. Voor de rest helemaal dik in orde (voor zover ik kon zien). Mag hem hopelijk zaterdag op gaan halen.

Link naar reactie

Ziet er goed uit, maar zou nog wel wat van de prijs proberen af te halen, de modellen van 96 hadden bijna nooit AC (ik heb geluk gehad ermee).

Denk dat je er toch zeker wel minimaal 1000 euro vanaf kan halen. Ik weet niet of je wat in te ruilen hebt? Dat had ik niet namelijk, scheelt ook weer.

Link naar reactie

Wat bedoelen Ze eigenlijk met: BTW/Marge: marge auto ???

Is dat niet een mogelijk te behalen voordeeltje als je een bedrijf hebt ???

Dat je iets van BTW kan aftrekken ???

Link naar reactie
vooral dat "schuifdak"lijkt mij de prijs al waard :lol:

rob

:schater::schater: zit met mijn werk veel in Culemborg. Als ik tijd heb eens vragen of ze het schuifdak willen demonstreren.

Link naar reactie

:foto:

Nou ik geloof dat ik deze topic nu wel kan afsluiten. Mede dankzij Chris, ADOPAT en Marvin heb ik een (baby) Z3 gekocht. (zwart 1.8, rood interieur) Voor mij een mooie wagen om mee te beginnen.

Jongens natuurlijk onwijs bedankt voor de gezellig- en deskundigheid (en de hapjes Marvin), ik heb wel een beetje last van mijn nek Chris ;) :D . Vond het echt helemaal top!

Ik ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalen, dus foto's zullen dan volgen. Zal er wel een ander topic over beginnen, voor work in progress.

Hoop volgende keer mee te kunnen rijden in de (zwarte) ZZZ colonne, wel vooraan anders kan ik jullie niet bijhouden hahaha.

Nogmaals, BEDANKT! :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.