Ga naar inhoud

ZZZ kopen

Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Heb al een aantal maanden naar ZZZ's gekeken maar ben vandaag pas begonnen met actief lezen op dit forum. Wat een waanzinnig goede plek voor informatie zeg. Ik was druk aan het lezen en toen dacht ik, dit wil ik ook!

Heb vandaag in Z3 van kennis getoerd en ben helemaal verliefd. Maar nu komt natuurlijk de crux van het verhaal: de aanschaf.

Ik ben op zoek naar een zwarte (must) Z3 voor een prijs rond de 10000 euro. Ik vind het best wel leuk om zelf wat dingen te "tunen" zoals jullie hier doen. Wat zijn de mogelijkheden? Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt voor de info en ik hoop hier gauw vast forumlid te worden :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Deseend welkom hier en zo te zien is je zoektocht al begonnen,je eerste keus voor zwart is al goed :thumbup: maar wat een belangerijke tweede overweging is een 4 of een 6 cilinder,gezien je prijs zal je al snel op een 1.8 of 1.9 uitkomen.aan jouw de keus.

Als je op mobile.de zoekt is het wel interresant moet je wel zelf invoeren en er nog BPM bijrekenen.

Veel plezier met je zoektocht en wil je een 6 cilinder aanbevelen om twee redenen 1.motor performance(lees acceleratie en motorgeluid)en 2.optisch heeft de 6 cil. een dikkere kont.

Link naar reactie

Neem dan een 1.9i... Die is ruim 140pk t.o.v. de 1.8 met 118pk

Link naar reactie

Heb even op mobile gekeken en zag daar deze.

http://www.mobile.de/SID5OL4llrzAr9w7f8exP...11111208052510&

Is natuurlijk een mooie auto voor een goede prijs ook met BPM erbij (4000E?) maar zijn er mensen of bedrijven die kunnen verzorgen een auto naar NL te krijgen. Moet zeggen dat dat me nogal moeilijk lijkt, bovendien is het moeilijk een auto bekijken als hij zover weg staat.

Link naar reactie

Is natuurlijk een mooie auto voor een goede prijs ook met BPM erbij (4000E?) maar zijn er mensen of bedrijven die kunnen verzorgen een auto naar NL te krijgen. Moet zeggen dat dat me nogal moeilijk lijkt, bovendien is het moeilijk een auto bekijken als hij zover weg staat.

das wel heel weinig voor een facelift... vertrouw het even niet!

Link naar reactie

Is dit niet zo'n transactie verhaal?Voor weinig aanbieden geld storten en verder niets meer horen .Zo te zien zitten er Amerikaanse kentekenplaten op.

Maar is zeker een mooie auto/prijs

Link naar reactie

Dit lijkt me ook wel heel erg weinig voor zo'n 2.5 uit 2002.

Invoeren is overigens relatief eenvoudig. Ik heb het zelf 2 weken geleden nog gedaan. Het kost wel wat tijd maar je krijgt er een hoop voor terug.

Link naar reactie

Dit is zeker een oplichter, zoals vaak besproken.

André

Link naar reactie

Heb nog een mailtje gehad van die kerel van mobile.de. De advertentie was er inmiddels afgehaald, dus het zal wel een fake zijn geweest. Erg jammer.

Ben nog steeds druk op zoek, tips zijn altijd welkom! (thanks Huub)

Ik hou iedereen op de hoogte!

Link naar reactie

ChristineXS staat ook nog altijd te koop.

Knappe auto, hoeft niet teveel aan te gebeuren, maar kan zeker over de prijs onderhandelen, staat al vanaf Januari te koop namelijk (zeker niet meer dan 10K voor betalen)

Link naar reactie
ChristineXS staat ook nog altijd te koop.

Knappe auto, hoeft niet teveel aan te gebeuren, maar kan zeker over de prijs onderhandelen, staat al vanaf Januari te koop namelijk (zeker niet meer dan 10K voor betalen)

:P

Link naar reactie

Hoi allemaal,

Kan iemand me een prijsindicatie geven van wat (ongeveer) een eerlijke prijs is voor een (zwarte) 1.9 automaat uit 1998 met 75000 km en de volgende specs:

ABS, airconditioning, alarmsysteem, centr.vergrendeling, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, radio/CD, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., voorstoel(en) elektr. verstelbaar. Mistlampen voor, Elektrisch bedienbare ramen, 3e remlicht, Stoelverwarming.

Auto is in goede conditie maar moet nog wel gekeurd worden. Kosten hiervoor zouden ongeveer 2000 euro bedragen. Het gaat hierbij niet om een dealer uiteraard.

Alle feedback is welkom! Bedankt!

Link naar reactie
Hoi allemaal,

Kan iemand me een prijsindicatie geven van wat (ongeveer) een eerlijke prijs is voor een (zwarte) 1.9 automaat uit 1998 met 75000 km en de volgende specs:

ABS, airconditioning, alarmsysteem, centr.vergrendeling, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, radio/CD, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., voorstoel(en) elektr. verstelbaar. Mistlampen voor, Elektrisch bedienbare ramen, 3e remlicht, Stoelverwarming.

Auto is in goede conditie maar moet nog wel gekeurd worden. Kosten hiervoor zouden ongeveer 2000 euro bedragen. Het gaat hierbij niet om een dealer uiteraard.

Op de aircon en stoel verwarming na een standaard Z3.... denk zo maximaal 12500 voor deze 1.9.

Btw hoogte verstelbaar stuur bestaat niet op de Z3

Die 2000 gaat natuurlijk wel van de prijs af dan he???

Link naar reactie
Hoi allemaal,

Neem aan dat je hem uit duitsland moet halen, prijs zou zo rond de 8000,- moeten zijn :blink:

Link naar reactie

Ok dan heb ik een beetje een idee daarover. Bedankt CHRIS! Hoorde wel dat als je auto's invoert dat er een stip op je kenteken komt. En dat je het risico loopt vaker gecontroleerd te worden op de weg dan een ander, en dat bij verkoop eventueel de auto minder waarde heeft dan een zonder "stip"?

Link naar reactie
Ok dan heb ik een beetje een idee daarover. Bedankt CHRIS! Hoorde wel dat als je auto's invoert dat er een stip op je kenteken komt. En dat je het risico loopt vaker gecontroleerd te worden op de weg dan een ander, en dat bij verkoop eventueel de auto minder waarde heeft dan een zonder "stip"?

Wat een BS, wie maakt ze zoiets wijs :schater::schater:

Ik durf best te stellen dat je gemiddeld beter in D kunt kopen dan in NL.

Vraag me af hoe mijn profiel er uit zou zien met al die stippen van mijn intussen ingevoerde auto's, erger dan de mazelen :schater: Ga ook iedere dag een kwartier eerder van huis wordt immers elke dag staande gehouden :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.