Ga naar inhoud

ZZZ Singles

Aanbevolen berichten

Ha Allemaal,

Zou het nou niet leuk zijn een apart topic te maken waar ZZZ singels met elkaar kunnen kleppen?

In elk geval in gezanik over verschil in smaak voor auto's niet van toepassing, dus kan er over leuke en belangrijker dingen gesproken worden.

Zullen we een schotje wagen? Ik zie het wel als een leuke afwisseling op vragen over buitenspiegels, uitlaten, verlaagde veersetjes, en ander volstrekt onbelangrijk (voor mij dan) gesnater (wat ik wel met plezier lees overigens).

Ik zoek in elk geval een leuke ZZZ lady, niet te oud model (smile), bij voorkeur gestald in leuke garage ergens in Noord Holland, op mooie banden, goed onderhouden (graag niet de standaardinkopper over servicebeurten want die is zwaar afgezaagd), om samen topless (zo noemen ze in London cabriorijden) rond te tuffen.

En nu maar eens kijken wat er gebeurt!

Dag.

Blackcamel

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ha Allemaal,

Zou het nou niet leuk zijn een apart topic te maken waar ZZZ singels met elkaar kunnen kleppen?

In elk geval in gezanik over verschil in smaak voor auto's niet van toepassing, dus kan er over leuke en belangrijker dingen gesproken worden.

Zullen we een schotje wagen? Ik zie het wel als een leuke afwisseling op vragen over buitenspiegels, uitlaten, verlaagde veersetjes, en ander volstrekt onbelangrijk (voor mij dan) gesnater (wat ik wel met plezier lees overigens).

Ik zoek in elk geval een leuke ZZZ lady, niet te oud model (smile), bij voorkeur gestald in leuke garage ergens in Noord Holland, op mooie banden, goed onderhouden (graag niet de standaardinkopper over servicebeurten want die is zwaar afgezaagd), om samen topless (zo noemen ze in London cabriorijden) rond te tuffen.

Dag.

Blackcamel

:( Dit is geen datingforum, misschien vind je HIER iets :m:

Link naar reactie

Dat (voor jou) volstrekt onbelangrijk gesnater is toevallig wel waar dit forum voor is opgezet en waar veel members plezier aan beleven! :(

Link naar reactie

ik vind wel dat jullie nogal over hem heen vallen zeg. Hij mag toch iets voorstellen. Dat jullie dat niet willen betekent toch niet gelijk dat hij gek (oid) is.

Ik heb er ook niks mee, maar zie niet in waarom er niet 1 topic in de praatgroep mag zijn voor mensen die over meer willen praten dan alleen over otoos. De dames hebben zelfs een eigen lounche, waar ik het nut ook niet van in zie. Zij kunnen toch ook gewoon met ons mee-ouwe-hoeren :(

Hoe dan ook, je kan netter zeggen dat je het niks vindt.

Link naar reactie
ik vind wel dat jullie nogal over hem heen vallen zeg. Hij mag toch iets voorstellen. Dat jullie dat niet willen betekent toch niet gelijk dat hij gek (oid) is.

Ik heb er ook niks mee, maar zie niet in waarom er niet 1 topic in de praatgroep mag zijn voor mensen die over meer willen praten dan alleen over otoos. De dames hebben zelfs een eigen lounche, waar ik het nut ook niet van in zie. Zij kunnen toch ook gewoon met ons mee-ouwe-hoeren :m:

Hoe dan ook, je kan netter zeggen dat je het niks vindt.

:(

Link naar reactie

Het zou misschien netter gezegd kunnen worden, de strekking blijft staan. Ik mag mijn mening geven: ik vind dit hier niet thuis horen, het is een Z3/Z4 forum. Contactadvertenties, IMHO uiterst kunstmatig en vol met cliché's, geschreven op de Z3/Z4, plaats je maar ergens anders. Vind ik. :blink:

Link naar reactie

Ach zolang het met een Z3/Z4 te maken heeft en het niet banaal wordt, moet het kunnen, toch ???

Wie weet lezen er wel veel vrijgezellen mee zonder Z die op "jacht" zijn naar een vrijgezel op dit forum met Z. En willen ze samen wel van de zomer topless de vakantie door. En wie weet komt er nog eens een écht Z3/Z4-forum huwelijk uit voort..... En hebben wij dan weer een leuk feestje :blink:

Elke dag naar de boulevard van Scheveningen/Zandvoort schiet misschien ook niet op. En een beetje stoer met je BMW sleutel zwaaien in de kroeg heeft ook niet zo veel zin... Dus kan ik me de vraag van Blackcamel best voorstellen.

En inderdaad de toonzetting kan wel een beetje anders... Lijkt me niet de bedoeling om op dit forum andere Z-eigenaren/enthousiastelingen op deze manier af te schrikken...

Link naar reactie

Gewoon een plekkie ergens op dit forum inruimen net zoals voor de Girlzzz. Het kost nix en is die behoeft ook weer bevredigd.... Heeft niemand er "last" van...

:blink::muur: Opperforumhoofd :party: Ivooooooooooooo -_- -_-

B) ;) Uw wijze raad is gewenst :D :notworthy:

Link naar reactie

Alweer zo'n vreemd topic, net als de aller eerste van BLACKCAMEL :muur:

We zijn hier allemaal ZZZ lovers die graag praten over , velgen,verlagen, la lopezkont, veerpoot brug enz...

En we zitten niet te wachten op een dating/singles forum volgens mij -_-

Maar ja, je zal je maar eenzaam voelen he' :blink:

Link naar reactie

Misschien kan Blackcamel www.vrijgeZzZellig.nl oprichten.

Link naar reactie

Hoeft niets op te richten, is er nl. allang.

bmw - Dating InterestsMeet singles interested in bmw. ... Meet hot chicks and sexy guys FREE Online Dating, Hot or Not Rating, Dating, Personals & More!! ...

www.ratemybody.com/interests/interests_1414_bmw_1.html - 27k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Link naar reactie
Ha Allemaal,

Dag.

Blackcamel

Blackcamel,

Je wist reeds dat hier een flink stel grapjurken 'rondhangt', dus neem de grapjes voor wat Ze bedoelt Zijn...om te -_- :schater:

Sterker nog, je hebt er om gevraagd...

Je praat Zelfs in één Zin twee verschillende kanten uit:

Hoe kun je in BMW's naam volstrekt onbelangrijk gesnater met veel pleZier leZen ?!?

Wat dat betreft heeft Rob gelijk: De meeste onder ons weten waarvoor Ze hier komen, Z3, and FUN.

Hoe jij de 'dame' die je Zoekt omschrijft wijst er toch op dat je een echte Z3 liefhebber bent... :blink:

Ik vindt het wel wat hebben als een Z3 liefhebber op een Z3 forum naar een echte Z3 liefhebster Zoekt.

Dus neem ik het een beetje voor je op:

@ Simca1999: Ivo heeft al tijdens het creëren van de praatgroep besloten:

'Alles wat je kwijt wil, kun je hier kwijt'. Dus Zeker óók het Zoeken naar een Z3 princes...

Dit geeft Blackcamel, maar ook ons, alle ruimte om te blá bla over blá bla... B)

@ The Shrike: Nu Zeg jij dat wij over hém heen vallen, als dit niet dubbelZinnig is... -_- [grapje hé]

En wie hangen er nu het meeste in de 'Female-lounge'? Exact, wij male's.

@ AnneWilko: Ik wil Zelf ook een eigen topic: Naakt achter het stuur van een Z... :schater:

We hebben met Zijn allen een band: De BMW Z, just made for FUN... :bounce: :muur: Lets have it.....together...

Link naar reactie
Gewoon een plekkie ergens op dit forum inruimen net zoals voor de Girlzzz. Het kost nix en is die behoeft ook weer bevredigd.... Heeft niemand er "last" van...

:blink: Opperforumhoofd B) Ivooooooooooooo :muur:

-_- Uw wijze raad is gewenst -_-

Ivo is lekker aan het toeren in schotland, hoewel ik net gehoord heb dat ze daar wat regen gehad hebben vandaag :D en hier is het bijna tropisch :notworthy:

Ik denk niet dat ivo dit ziet zitten ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in