Ga naar inhoud

Tom

The Shrike

Aanbevolen berichten

• Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en en en...? Hoe voelt 't :) Is het raar? :lol: gaaf cool vet kicken toppie? :D

Ben zo benieuwd :nasty:

iig gefeliciteerd!!! En laat ik je de komende tijd maar niet zien hier! ;) slapen moet je! iedere minuut dat je kan. Want anders ga je d'r aan onderdoor :banaan: (heb ik ook maar van kerverse vaders gehoord hoor -_- )

succes dan maar :P

Link naar reactie
en en en...? Hoe voelt 't :) Is het raar? :lol: gaaf cool vet kicken toppie? :D

Ben zo benieuwd :nasty:

iig gefeliciteerd!!! En laat ik je de komende tijd maar niet zien hier! ;) slapen moet je! iedere minuut dat je kan. Want anders ga je d'r aan onderdoor :banaan: (heb ik ook maar van kerverse vaders gehoord hoor -_- )

succes dan maar :P

Tot nu toe geen gekkigheid. Hij slaapt redelijk ok (vannacht van 2 -7), mag niet klagen geloof ik :)

Verder voel je wel rare dingen, maar bij mij kwamen die al voor de bevalling. Dingen zoals ineens stoppen op je fiets bij het rode licht (niet meer gedaan sinds ik 15 ben denk ik), omdat er kinderen staan te wachten. Nog een rare is de aggressie die je voelt (wel kunt bedwingen, maar toch) om mensen weg te duwen of zelfs te slaan die dicht bij je zwangere vrouw lopen. Allemaal eitjes gelul, ik weet het, maar toch...

Tijdens en na de bevalling was het voor mij vooral opluchting dat alles goed en gezond is (beiden). Nu ren ik alleen om alles te regelen en zijn website bij te houden voor alle vrienden overver ( ik pm je het adres als je wilt, alle dingen zijn netjes, geen SBS6 gedoe), maar ik krijg redelijk wat rust zolang ze het beiden zo goed doen. Misschien scheur ik overmorgen snel nog ff langs zestienhoven!

Link naar reactie

Nog een rare is de aggressie die je voelt (wel kunt bedwingen, maar toch) om mensen weg te duwen of zelfs te slaan die dicht bij je zwangere vrouw lopen. Allemaal eitjes gelul, ik weet het, maar toch...

:schater::lol: Heerlijk... :D

Als Karin weer hélemaal de oude is kun je die enorme hoeveelheid opgebouwde testosteron weer kwijt,

ben je Zelf ook weer een stuk rustiger...

Ik wens jullie van harte dat alles goed moge blijven verlopen, nu en in de verre toekomst. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in