Ga naar inhoud

Waarom kunnen mensen niet uitkijken :-(

joostvdl

Aanbevolen berichten

GERECHTIGHEID

Vandaag na vele maanden heen en weer bellen eindelijk gerechtigheid. Ik krijg alle kosten vergoed.

Een wijze raad: Laat na een aanrijding altijd het scahde formulier ondertekenen. Ook als de politie zegt dat het niet echt nodig is. Dat voorkomt een heleboel gezeik.

Of een procesverbaal door de politite laten opstellen wil ook wel helpen. Ik had uiteindelijk het geluk dat de tegenpartij meerdere malen een tegenstrijdige verklaring bij zijn verzekering had afglegd en dat er een politie rapport was. Tenminste rapport: het was geen officieel proces verbaal/getuigenverklaring, maar een rapport dat er twee agenten na het ongeluk aanwezig zijn geweest en dat de tegenpartij tegenover hen een verklaring had afgelegd die overeen kwam met mijn verhaal.

Eindgoed algoed. En nu maar hopen dat de tegenpartij zijn no-claim kwijt is en geroyeerd wordt bij zijn verzekering. :skull:

Joost

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Precies, ik zie soms ook auto's achter mij aan komen razen. :lmao: En dan vol in de ankers. Man, kijk toch eens een paar meter vooruit. :smart: Heb nu dik een jaar mijn rijbewijs, maar dat is een van de dingen waar ik toch wel goed op let.

Hoe staat het nu met je Z? Alles gerepareerd? Nog bijkomende schade? Of toch stiekum een M-bumper gemonteerd? :D ;)

Link naar reactie

Gefeliciteerd, Joost. Het gaat uiteindelijk nog niet eens om die 400 euro, hoewel het een groot bedrag is, maar om het feit dat een ander je ZZZ beschadigt en denkt daar zomaar mee weg te komen. Terecht dat je je verhaal begint met 'Gerechtigheid".

Link naar reactie

Pfff :lmao: Dan schrik je je toch de..... Gelukkig voor jou ben je altijd in het voordeel als er iemand achterop knalt.

Ik zal het je anders vertellen:

Tijdje geleden toen ik nog (steeds) in me oude polootje reed. Haalde ik eens een "persoon" in een Golf in. Deze "persoon" vond blijkbaar dat ik dat niet had mogen doen met zo'n oud autootje (even vergetend dat hij zelf ongeveer 40 reed) Hij ging mij op allerlei manieren proberen in te halen. Dat ging helaas niet want het was ochtendspits. IJ tunnel door en bij het uitkomen zag hij z'n kans schoon. Hij knalt z'n auto vlak voor m'n neus en gaat boven op de rem staan. Dus ik knal achterop. Hij komt uit de auto met z'n vuisten in de lucht. Ik denk met een "persoon" wil je niet knokken (d'r zijn nogal wat agressieve "personen" hier in het verkeer in A'dam. Dus ik denk wegwezen hier, en rij snel door. Op m'n werk aangekomen meteen politie gebeld. Naar het bureau aangifte doen. Ik zeg tegen die agent" da's lekker, als je bij iemand achterop rijdt ligt de bewijslast bij mij. Dat gaat nooit lukken. Ben ik nog de l#l ook! "rustig maar meneer" zegt die agent. "D'r heeft net een getuige gebeld die het een en ander heeft verklaard wat zeer in uw voordeel spreekt"

Dus ik blij. Krijg ik later wel het bericht van de verzekering dat ze ondanks die getuige nog steeds tot uitkering overgaan aan de tegenpartij omdat het bijna niet te bewijzen is. Dus ik een bezwaarschrift geschreven waarin ik zeg dat ik alles prima vind maar dat ze niet aan m'n schadevrije jaren moeten komen. Ik wacht op antwoord........ :smart:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in