Ga naar inhoud

ZZZ of ZZZZ


Gast Guest_Bob_*

Aanbevolen berichten

Gast Guest_Bob_*

Heel soms kijk ik wel eens met een schuin oog naar een Z4. Heeft iemand een mening over waarom ik tzt wel of niet een Z4 zou moeten kopen??? Prijs even buiten beschouwing gelaten.

Dank je wel

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik ga maar uit van de Belgische vertaling :schater::schater:

ban·ge·lijk (bn.)

1 gauw bang => angstvallig, bangig, schijterig, schrikachtig, schrikkerig, vreesachtig, zo bang als een /haas/wezel/

2 [belg., inf.] geweldig, fantastisch

Link naar reactie
Omdat de zzzz een bangelijke machine is!

Fabuleuze wegligging!

Even er buiten gelaten dat de ZzzZ een Bangle auto is ( en we weten allemaal dat Bangle lelijke auto's maakt :lol: ), heeft GV wel gelijk.

De wegligging van de ZzzZ is zo veel beter dan die van de ZzZ.

Link naar reactie

Het uitrustingsniveau van de Z4 is veel beter. Neem de kap met glazen raam. En je hoeft die niet vast te klemmen. Daarbij vinden sommige mensen de vierkantere Z4 mannelijker is dan de ronde Z3, al zul je dat soort types dat nou weer nooit over onderstaande mobiel horen zeggen.

1966-AC-Cobra-45.jpg

Link naar reactie
Heel soms kijk ik wel eens met een schuin oog naar een Z4. Heeft iemand een mening over waarom ik tzt wel of niet een Z4 zou moeten kopen??? Prijs even buiten beschouwing gelaten.

Dank je wel

Stond bij toeval vandaag bij een te kijken. Moet zeggen moet wel erg wennen die neus, maar in mijn ogen wordt hij steeds mooier. De kont is echt beter dan de de z3. Meer bagage ruimte is ook handig en erg handig is als je wat langer op reis gaat. Uitrusting is beter bv ingebouwde navigatie (optie). Last but not least moderne vormgeving. Z3 is meer klassiek gelijnd, en dat mag ook als je bedenkt dat het ontwerp al weer zo'n 11-12 jaar oud is. Zag ook de concept Z9 in de autovisie special, nog weer meer geavanceerd. Met de tijd veranderd ook de smaak en inzichten. De consument heeft steeds meer eisen, sneller beter, opvallender, heeft meer te besteden. In de autowereld, per definitie inovator bij uitstek speelt daar handig op in. Mijn mening? Het is een keer goed. Wat je vandaag koopt is morgen alweer achterhaalt, zeker op auotgebied.

Link naar reactie
Even er buiten gelaten dat de ZzzZ een Bangle auto is ( en we weten allemaal dat Bangle lelijke auto's maakt ;) ), heeft GV wel gelijk.

De wegligging van de ZzzZ is zo veel beter dan die van de ZzZ.

Het is niet Chris Bangle die de Z4 getekend heeft, maar wel Anders Warming... :(

(bron: David Lightfoot's boek "BMW Z4 Design, Development and Production")

Link naar reactie

het is dat er nu de :( is maar anders zou ik nimmer overstappen (hooguit naar een Alpina maar die heeft ook een ex ///M motor)

Blijf die ronde volumpteuze vormen van een dikke L&B ZZZ mooier vinden dan die van een ZZZZ.

Maar sorry originalo's: originalo blijft de gewone niet ;) ZZZ meer een ladies car dan een originalo ZZZZ :schater: Zag vandaag weer een rooie originalo rijden en je raad het al, druk in de weer met de lippenstift :D

Link naar reactie
het is dat er nu de ;) is maar anders zou ik nimmer overstappen (hooguit naar een Alpina maar die heeft ook een ex ///M motor)

Blijf die ronde volumpteuze vormen van een dikke L&B ZZZ mooier vinden dan die van een ZZZZ.

Maar sorry originalo's: originalo blijft de gewone niet :D ZZZ meer een ladies car dan een originalo ZZZZ :schater: Zag vandaag weer een rooie originalo rijden en je raad het al, druk in de weer met de lippenstift :P

zelfs mijn auto was van een dame :(

Link naar reactie
zelfs mijn auto was van een dame :discussie:

Dat wil eigenlijk niks zeggen...

Denk dat veel ZZZ's in het begin als tweede wagen werden ingeschreven op naam van mevr.

In het weekend nam meneer dan vanzelfsprekend het stuur over. :thumbup:

Ook mijn QP stond op naam van een dame, maar ik denk niet dat het idee van verlagen en een Eisenmann uitlaat van haar kwam. Mijn vrouw vond in het begin dat die uitlaat een pokkeherrie maakte...

Maar ze is het ondertussen al gewoon :D

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Eind 1996 bestelde ik ongezien (had enkel een proefritje in de Z3 1.9 gemaakt) de eerste Z3 2.8 die bij de BMW dealer beschikbaar zou komen. Inmiddels heb ik 9 jaar met veel plezier rondgereden in dat heerlijke autootje totdat ik vorige week oog in oog kwam te staan met een Z4 3.0i SMG :unsure: Na een proefrit was ik meteen verkocht! Wat een wegligging!! Echt een heerlijke luxe cabrio en het schakelen met de hendeltjes op het stuur werkt geweldig. Ik doe hem voorlopig niet meer weg :muur:

Link naar reactie
Eind 1996 bestelde ik ongezien (had enkel een proefritje in de Z3 1.9 gemaakt) de eerste Z3 2.8 die bij de BMW dealer beschikbaar zou komen. Inmiddels heb ik 9 jaar met veel plezier rondgereden in dat heerlijke autootje totdat ik vorige week oog in oog kwam te staan met een Z4 3.0i SMG :unsure: Na een proefrit was ik meteen verkocht! Wat een wegligging!! Echt een heerlijke luxe cabrio en het schakelen met de hendeltjes op het stuur werkt geweldig. Ik doe hem voorlopig niet meer weg :muur:

Bij zo'n spontane post vragen we om meer gegevens zoals kleur en foto's,welkom hier BMW MONSTER :P

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te verklappen maar die van mij ook eentje geboren 1948, heb het altijd al gezegd een dame in een :muur: da's :unsure:

Idd wel geheel originalo :schater:

Een originalo dame uit 1948. Tja.... :P:schater:

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te verklappen maar die van mij ook eentje geboren 1948, heb het altijd al gezegd een dame in een :P da's :unsure:

Idd wel geheel originalo :schater:

Doelgroep?? :muur:

Link naar reactie
Bij zo'n spontane post vragen we om meer gegevens zoals kleur en foto's,welkom hier BMW MONSTER :D

Zwart natuurlijk :unsure:

Foto's komen binnenkort :P

ps: ik ben trouwens van het vrouwelijke geslacht en hoor inderdaad vaak dat de Z3 een vrouwenauto zou zijn vanwege zijn ronde vormen. Het zijn echter niet alleen zijn (of zal ik haar zeggen?) ronde vormen die het een vrouwenauto maken maar zijn krappe cockpit afmetingen. Ik vind het ook geen gezicht, zo'n grote kerel die met zijn hoofd tegen het dak zit aangedrukt :muur:

De Z4 is in ieder geval een stuk ruimer van binnen (al maakt dat voor mij niet uit). :D

Link naar reactie
Zwart natuurlijk :unsure:

Foto's komen binnenkort :D

ps: ik ben trouwens van het vrouwelijke geslacht en hoor inderdaad vaak dat de Z3 een vrouwenauto zou zijn vanwege zijn ronde vormen. Het zijn echter niet alleen zijn (of zal ik haar zeggen?) ronde vormen die het een vrouwenauto maken maar zijn krappe cockpit afmetingen. Ik vind het ook geen gezicht, zo'n grote kerel die met zijn hoofd tegen het dak zit aangedrukt :D

De Z4 is in ieder geval een stuk ruimer van binnen (al maakt dat voor mij niet uit). ;)

Ruig, een vrouw in een dikke zescilinder :muur:

Zwart IMHO een van de beste kleuren voor de ZZZZ, veel plezier. Hoe bevalt het SMG trouwens :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.