Ga naar inhoud

Waaraan kan zoiets nou liggen??

RobC

Aanbevolen berichten

Zat zojuist de Members Gallery nog eens te bekijken. Zóveel namen die je al enige tijd of veel langer hier niet meer tegenkomt. Neem nou als voorbeeld Raketman (Roel): laatste post 31.12.05. Altijd actief, op meetings meegemaakt en dan geheel niets meer... Minder interesse in de Z3 of in het forum, 24/7 tijdgebrek, kortom waaraan kan zoiets nou liggen?? ;)

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

schreef sledgehammer:
Er zijn ook andere dingen in het leven dan de Z3. :) Iets in die richting. ;)

Natúúrlijk zijn er andere dingen in 't leven, gelukkig wel zeg! Maar is dat dan de verklaring? We doen daarnaast allemáál toch van alles, mag ik hopen? ;)

Link naar reactie

Ik heb een vermoeden dat Raketman, verhuisd is in de laatste maanden. Ik ben op het engelse forum een Roelster tegengekomen die plotseling ipv de provincie Utrecht nu in Hillegom woont. Hij zou me nog een mailtje sturen.

Indien dezelde vermoed ik dat een verhuizing heel wat meespeelde ;)

Btw............ jullie zullen mij ook minder en minder gaan zien.................. prioriteiten he? en een vertrek zeer binnenkort. Info volgt :)

Link naar reactie
  schreef sledgehammer:

Er zijn ook andere dingen in het leven dan de Z3. ;) Iets in die richting. :)

Kan me er iets bij voorstellen. Aan alles komt een end. Wij fokten 20 jaar lang siamezen. Reisde de hele show wereld af. Werden 4x wereldkampioen. Gaven seminairs voor keurmeesters. Onze Siamezen waren en zijn nog steeds een legende, gingen als broodjes over de hele wereld, toch verdween de intresse. Er was geen doel meer, altijd toppers fokken gaat ook vervelen. Met de Z zal het op enig moment ook wel zo gaan. Niets zo veranderlijk als de mens.

Fijne paasdagen.... hoewel.... shit weer!

Link naar reactie

Ik merk dat ik zelf ook minder aktief ben op het forum dan vroeger, maar waar het nou aan ligt kan ik niet echt zeggen. In ieder geval spelen persoonlijke omstandigheden een rol (o.a. nieuwe baan)

Ik denk dat het weer ook een rol speelt; als de dakjes straks weer open kunnen zal het hier wel weer wat drukker worden. Vooral voor en na de toerritten zie je dat iedereen weer wat aktiever wordt.

Zal allemaal dus wel goed komen denk ik.

Link naar reactie

Heb het eerlijk gezegd een beetje gezien met de Z3, nu ik eindelijk op mezelf woon geniet ik veel meer van andere dingen en is de auto echt steeds minder belangrijk. Vind het leuk om straks weer open te gaan rijden, maar echt veranderen en dingetjes aanpassen zal ik niet meer doen, steek mijn tijd en geld nu liever in andere dingen...

Misschien ook een reden dat meeting minder interessant zijn, ik ben echt nog wel een liefhebber, maar lang niet meer zo bezeten als in het begin.

Link naar reactie
  schreef ivodl:
Heb het eerlijk gezegd een beetje gezien met de Z3, nu ik eindelijk op mezelf woon geniet ik veel meer van andere dingen en is de auto echt steeds minder belangrijk. Vind het leuk om straks weer open te gaan rijden, maar echt veranderen en dingetjes aanpassen zal ik niet meer doen, steek mijn tijd en geld nu liever in andere dingen...

Misschien ook een reden dat meeting minder interessant zijn, ik ben echt nog wel een liefhebber, maar lang niet meer zo bezeten als in het begin.

En da's héél goed voor te stellen, Ivo. Zoals Sledge óók al zei, er zijn meer dingen in het leven. Je geeft goed weer wat waarschijnlijk het antwoord op mijn vraag is. Ik ben wel blij voor je dat je nog "op tijd" je 2.8 hebt gekocht, anders had je dat misschien niet eens gedaan. Ivo, we spreken elkaar. Groet, ook aan Judith, ook van Veerle. ;)

Link naar reactie

Ik ben nog altid bezeten van de ZzZ, hoewel het nu door omstandigheden allemaal minder zal gaan worden, zal ik nog altijd voorbij komen schuiven.

De komende tijd zal ik vaak off line zijn en Highlander is waarschijnlijk het laatste wat sommigen van jullie van mij zullen zien.

Spijtig, maar aan alles komt een eind (zeggen ze) ;)

Link naar reactie
  schreef ChrisXL:
Ik ben nog altid bezeten van de ZzZ, hoewel het nu door omstandigheden allemaal minder zal gaan worden, zal ik nog altijd voorbij komen schuiven.

De komende tijd zal ik vaak off line zijn en Highlander is waarschijnlijk het laatste wat sommigen van jullie van mij zullen zien.

Spijtig, maar aan alles komt een eind (zeggen ze) B)

Klinkt allemaal nogal somber Chris. Verlaat je deze wereld? ;)

Link naar reactie

Que??

Wasdanou?

Dit klinkt nogal mysterieus. Je verdwijnt toch niet helemaal?

Hebben tegenwoordig overal internet hoor ;)

schreef ChrisXL:
Als alles oke gaat zal ik zeker vertrekken, het wanneer staat nu nog open.
Link naar reactie
  schreef ChrisXL:

Spijtig, maar aan alles komt een eind (zeggen ze) <_<

Hoezo ? En wat betreft Zwitserland dan ?

Ga je dan niet meer mee ?

Link naar reactie

Weet je, eerlijk gezegd lees ik zo een topics echt niet graag. Sta er liever niet bij stil... Lees nu net dat Chris hier ook minder zal vertegenwoordigd zijn.

Ik heb nog maar één bijeenkomst meegemaakt, maar dat betekende echt veel voor mij. (En er zullen er nog volgen maar dat zal met de opvolger zijn. Moet de Zzz beetje sparen van men dealer tot de inruil.) Dan nog eens de sfeer van het forum, echt TOP gewoon. [voor mij toch] Ok, er zijn wel eens mindere perioden. Heb nu ook net een mindere periode achter de rug. Maar dat Z gevoel komt uiteindelijk toch weer de kop op steken ze, dat kan gewoon niet anders. Ik ben nu al de hele tijd bezig 3 pagina's "Nieuwe berichten" te controleren en te replyen. En het verveelt niet hoor :P

Weet je, het doet goed om weten dat je tot zo een groepje dol enthousiaste mensen behoort die een gemeenschappelijke hobby hebben en die wel eens raar :P uit de hoek durven komen.

Link naar reactie

Jelle,

Het doet me goed dit te lezen. Hou het gevoel dat de Z en het rijden met de Z je geeft. Hier zijn heel veel leuke mensen die dezelfde gekte hebben als jij. Soms echter door omstandigheden wordt het hier vertoeven wat minder en in enkele gevallen houdt het op. Het is een komen en gaan, zoals met elke hobby, van mensen. Een hobby kost nu éénmaal tijd en geld, soms heb je één of beide niet :lol:

Link naar reactie

yep. Dat is de blues... :lol: Ik ken het gevoel maar al te goed.

En het zal nooit meer hetzelfde zijn als je een andere auto (moet) kopen. Zeker in mijn geval. Het Golfje zal op den duur wel verruild worden voor een 1 of 3 serie(e46) maar ja, daar is geen leuke club voor. Zelfs de Maserati, Porsche of Subaruclub zijn toch zeker niet zo gezellig als hier.

Link naar reactie

Goeijedag zeg.... de sentimenten druipen eraf... Ahoeeeeeee.... :(

Ondanks dat ik nog maar kort bij het forum zit voel ik me thuis tussen deze Z-liefhebbers/bezitters. Ik heb nu twee meetings meegemaakt. Het is allemaal pretentieloos en iedereen is behulpzaam en geinteresseerd.

Was dat maar in de "echte" wereld ook zo.

Alles slijt, als newbie is het natuurlijk allemaal spannend en nieuw. Ooit zal bij mij (of bij de Z) ook de sleet erin raken . Dat hou je gewoonweg niet tegen omdat ieder mens ook nieuwe prikkels nodig heeft of in andere omstandgheden komt.

That's life folks....

Echter het lijkt me moeilijk als je al langer op dit forum zit... en je bent er zo intensief bij betrokken (en sommigen dag en nacht) om zondermeer afscheid te kunnen nemen.

Volgens mij dient er een Z3-forum erelidmaatschap te worden ingesteld en misschien een reunie-meeting elk jaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in