Ga naar inhoud

verzekering Z3

BaZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die vraag is hier al veel aan de orde gekomen. Ik heb "verzekering" ingetikt in de zoekfunctie (boven in beeld); er zijn 5 pagina's waar verzekering aan de orde komt. Bekijk ze zelf even en je komt ergens op die pagina's zeker een antwoord op je vraag tegen.

Zie hier.

Link naar reactie
Hallo mensen,

Weet iemand mij te vertellen wat de beste en goedkoopste (als dat samen gaat) autoverzekering is voor mijn Z3 onder te brengen?

groet

Bas Thijssen

Dag Bas,

Ik heb zelf een z3 2.8 uit 1999 en wij hebben een verzekeringsbedrijfje.

We bieden een goede en goekope verzekering

Als je meer wil weten kijk dan even op www.Baars-vna.nl

groeten zr robster

Rob

Link naar reactie
Dag Bas,

groeten zr robster

Rob

Rob, doen jullie ook oldtimers verzekeren ?? :D

Link naar reactie
Zo kan het wel hard gaan ja........... ben benieuwd naar je Amerikaans bak morgen :D

Kom morgen waarschijnlijk ook ff buurten in Z3 support centre-Noord,Reeuwijk, bij Ruud !!! :D

rw1m1cq.jpg

Volgens mij kwam Tony ook ??

Link naar reactie
Dag Bas,

groeten zr robster

Rob

Heb je ook een leuke forum deal,word al jaren om gevraagd maar niemand kon iets concreets en interresants bieden.

Link naar reactie
Heb je ook een leuke forum deal,word al jaren om gevraagd maar niemand kon iets concreets en interresants bieden.

Het enige wat je moet doen is je gegevens naar ons mailen en je krijgt een goede aanbieding.

Op dit moment kunnen we ambtenarenkorting bieden (tot 1 juli aanstaande).

Je moet minimaal 3 schadevrije jaren hebben en ouder zijn dan 24 jaar.

reageren kan via www.baars-vna.nl

Link naar reactie

Huub doelt op de wet van de grote(re) getallen die wellicht zouden kunnen leiden tot een hogere korting, oftewel wanneer wordt het interessant, bij hoeveel members die zich bij jou zouden verzekeren leidt dat tot leuke premies. Kan interessant zijn voor 2 partijen, voor jou en voor ons. En een aanbieding voor ambtenaren is aardig, maar dat zijn we nu eenmaal niet allemaal... ;)

Link naar reactie
Het enige wat je moet doen is je gegevens naar ons mailen en je krijgt een goede aanbieding.

Op dit moment kunnen we ambtenarenkorting bieden (tot 1 juli aanstaande).

Je moet minimaal 3 schadevrije jaren hebben en ouder zijn dan 24 jaar.

reageren kan via www.baars-vna.nl

Die aanbieding geldt voor iedereen

robster

Link naar reactie
Een collctieve verzekering is wellicht mogelijk. Er kunnen dan hogere kortingen worden bedongen. We gaan dit aankomende dinsdag uitzoeken.

Wordt vervolgd

groeten

Robster

Now we're talking! Dit is precies wat Huub bedoelt en wat in het verleden mis ging op de een of andere manier. En dat de uiteindelijke individuele premies afhankelijk zijn van het aantal schadevrije jaren, risicogebied, leeftijd, gewenst eigen risico enz. enz. begrijpen we. ;) :)

Link naar reactie
Rob Benz???? ;)

Nee Chris! :) Hooguit vrouwtje Mercedes mag aan de orde komen, hoewel we die inmiddels nu ook wel kennen, dankzij Roodkapje die er blijkbaar niet genoeg van kan krijgen... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in