bridders Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Vrijdag is het zover.... Eisenmann onder de auto. Eindelijk gaat ie klinken als een echte auto.... Met dank aan Braspenning! Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Wel ff plaatsen als ie eronder zit en als het kan een geluids opname Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Ach laat ik vrijdag ook nu net naar Ron gaan Komen we elkaar misschien wel tegen! Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 13 april 2006 Delen Geplaatst: 13 april 2006 Goed nieuws met wellicht alweer een minimeeting tot gevolg... Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef ChrisXL: Ach laat ik vrijdag ook nu net naar Ron gaan :D Komen we elkaar misschien wel tegen!Helaas Chris, ben je niet tegengekomen. Ron heeft het nog wel over jou en je voormalige rode ZZZ gehad. Aardige vent trouwens. Hij nodigde me al uit om een keer een dag naar Zolder te komen als z'n team daar racet.Heb ook een Simota airbox laten plaatsen. In combinatie met de Eisenmann geeft dat een fantastische kik! Tot 4000 toeren is alles nog enigszins beschaafd, daarna..... "All hell breaks loose" zou Jeremy Clarkson zeggen. :spam: (Roodkapje, ik zal trachten dit weekend een geluidsfragment op te nemen. Alleen is dat lastig) Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 :spam: mooi blingblingbenieuwd naar het geluid. schreef bridders: Helaas Chris, ben je niet tegengekomen. Ron heeft het nog wel over jou en je voormalige rode ZZZ gehad. Aardige vent trouwens. Hij nodigde me al uit om een keer een dag naar Zolder te komen als z'n team daar racet.Heb ook een Simota airbox laten plaatsen. In combinatie met de Eisenmann geeft dat een fantastische kik! Tot 4000 toeren is alles nog enigszins beschaafd, daarna..... "All hell breaks loose" zou Jeremy Clarkson zeggen. :D (Roodkapje, ik zal trachten dit weekend een geluidsfragment op te nemen. Alleen is dat lastig) Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ziet er heel netjes uit, Bridders! Ongeinmodus: En nu maar wachten tot je terug verlangt naar dat heerlijk beschaafde geluid. :D Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 airbox is niet mijn ding :spam: , maar Eisenmann heerscht :D Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef Rob: Ziet er heel netjes uit, Bridders! Ongeinmodus: En nu maar wachten tot je terug verlangt naar dat heerlijk beschaafde geluid. :DIk heb de originele uitlaat nog.... Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ziet er goed uit, beloofd nog meer grijns op het gezicht :D Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 weet je wat ik eigenlijk nooit begepen heb? dat "sportuitlaat" nooit een officiele optie is geweest op een Z3. Gezien het aantal liefhebbers lijkt mijn dat geen windeieren leggen. Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef Roodkapje: Ziet er goed uit, beloofd nog meer grijns op het gezicht :DIk WIL ook zo Eisenmann !!!! en ik WIL ook zo'n grijns !!!!! :spam: Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Bart,Jammer we zijn elkaar net misgelopen!Ik was er vanmiddag en heb met Ron het nodige te bespreken gehad.Ik hoorde al dat je zo'n GruppeM replica airbox erbij hebt genomen. Mooi!!!Al dat ge-emmer dat je later je originele geluid terug wilt De combinatie Eisenmann en carbon airbox is een hele mooie qua geluid.Wacht maar totdat je uitlaat lekker ingebrand is en je airbox er een kilometertje of 200 op heeft zitten!!! :spam: Nu nog IRL horen tijdens de Renovo rit van de Z3 club :D Ben heel benieuwd! Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Wat staat er op de uitlaatpijpen??? Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef Marvin: Ik WIL ook zo Eisenmann !!!! en ik WIL ook zo'n grijns !!!!! :spam:De gesprekken hebben we nu gehad, straks moet de lijst samengesteld gaan worden.Komt allemaal goed Marvin :D Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef ChrisXL: Al dat ge-emmer dat je later je originele geluid terug wilt :DIk zat al op je te wachten, Chris. :spam: Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 schreef Huub: Wat staat er op de uitlaatpijpen???Auspuff? :D Quote Link naar reactie
Jorgen Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ik ben heel benieuwd naar zo'n geluidsfragment. Iedereen is hier vol lof of Eisenmann, heb het alleen nog nooit gehoord.Het ziet er in ieder geval heel gaaf uit. :D Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Geniet er van Bridders, dat doe ik ook nog elke rit. :spam: En wanneer je het geluid van de eisenmann niet wilt horen schakel je gewoon een versnelling hoger. :D Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Vroooaamm Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 Doet me weer denken zo'n mooie glimmende uitlaat. Net toen ie bij mij geplaatst was tijden de rit terug goed 'ingereden'.. Wordt je op de tankplatz op je schouder getikt dat je auto in de brand staat... ;) Neuh, neues auspuff. Beetje vulling die verbrandt.. De pijpen waren blauw, ze stonken bij het leven, en er kwam me een walm/rook uitzetten... Heerlijk..Heb je dit ook al gemerkt?Enne, het geluid van de uitlaat wordt pas echt na flink wat kilometer te hebben ingereden. Daar wordt hij nog iets dieper van.. Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 schreef sledgehammer: VroooaammVan wie is die? Die reutel heb ik nog nooit gehoord? Van jou? Die van Ivo klinkt toch ook anders dacht ik.. Hell, ik heb die van mij niet eens van buiten gehoord terwijl iemand flink op het gas gaat.. Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 schreef Superduper: Van jou?Jep, 4 cylinder powâh!!! Klinkt zeer beschaaft aan de buitenzijde, want ik zat best hoog in de toeren. Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 schreef Huub: Wat staat er op de uitlaatpijpen???Op ieder pijpje staat: 'EISENMANN' Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 schreef sledgehammer: Geniet er van Bridders, dat doe ik ook nog elke rit. ;) En wanneer je het geluid van de eisenmann niet wilt horen schakel je gewoon een versnelling hoger. Klopt. Da's het leuke ervan. Je kan nog steeds rustig toeren maar ook blazen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.