Ga naar inhoud

TINE2006 / MacExpo

Ivo

Aanbevolen berichten

er zitten hier vast wel een paar IT-ers hier, dus als jullie naar de RAI gaan eind april, laat ff weten.

Ik kan ook wel een toegangskaart regelen voor je :huh:

Ik ben er 3 dagen op een stand, krijg je een biertje van me ;)

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

er zitten hier vast wel een paar IT-ers hier, dus als jullie naar de RAI gaan eind april, laat ff weten.

Ik kan ook wel een toegangskaart regelen voor je :huh:

Ik ben er 3 dagen op een stand, krijg je een biertje van me ;)

Ik ga de 26e.... (zonder ZzZ, durf ik niet te wagen in A'dam). Als het goed is krijg ik al toegangskaarten via de webinschrijving van TINE. En anders krijg je die toch wel bij de ingang door de "concurrent" uitgereikt. :muur:

Welk standnummer sta je?

Zit overigens nu in een leeg kantoor over te werken.... IT is a way of life....

Link naar reactie
leuk, ik kom ook nog wel ff buurten dan.

Jammer dat ik de 26e niet kan anders werd het een minimeeting :D

Ja jammer, was wel leuk geweest... Volgens mij sti(n)kt het hier van de IT-ers.... :thumbup:

En de volgende dag in ieder geval een minimeeting.... op de superbrede kaarsrechte racebaan "Rotterdam Airport" :newblush: eeeh sorry Ivo :thumbup:

Link naar reactie

oh ja :newblush: dat is waar :thumbup:

Ja jammer, was wel leuk geweest... Volgens mij sti(n)kt het hier van de IT-ers.... -_-

En de volgende dag in ieder geval een minimeeting.... op de superbrede kaarsrechte racebaan "Rotterdam Airport" :thumbup: eeeh sorry Ivo :D

Link naar reactie
elektroboer :huh:

en colporteur :schater: met glasvezelmeetapparatuur :kisstogether:

Ah hi-tek in ieder geval.... maar inderdaad nix te maken met IT :blink:

Niet dat ik iets aan die apparatuur heb (ben een "simpele" kantoorautomatiseerder/systeem-/telecombeheerder/manisch van allus techneut) , maar ik kom het wel onder het genot van een biertje ff bekijken op TINE.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in