Ga naar inhoud

gemini alarm

BaZ3

Aanbevolen berichten

Hallo nieuwe Z3 vrienden,

Als nieuwe Z3 bezitter (1.9 aut uit '97) ben ik de wondere wereld van de Z3 aan het ontdekken en op mijn ontdekkingstocht ben ik nu aangekomen bij de afdeling alarmsystemen. Ik heb ontdekt dat ik een klasse 3 alarm erin wil laten zetten maar heb geen idee wat daar de opties allemaal voor zijn. Nu heb ik mij bij een zaak laten voorlichten over een Gemini klasse 3 alarm dat inclusief inbouw mij het luttele bedrag van 789 Euro's gaat kosten. Heeft iemand ervaring met dit systeem toevallig?

grooet,

Bas Thijssen

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Bas,

Ik ben zelf ook aan het sjoppen gegaan,het materiaal is gewoon duur+inbouw.

Ik laat volgende week in ettenleur bij Carsounds een systeem plaatsen van gemini klasse 3.

Via forum is het zo'n 725€. Deze zaak heeft meer voor forummers gedaan.

Alle andere offertes waren hoger.

gr wouter

Link naar reactie

Gimini werkt OK. ;)

Zelf heb ik wel een probleempje..... :huh: Als ik de motor afzet, ongeacht of ik de sleutel uit het contact haal of niet, staat binnen mum van tijd de startblokkering erop. Het alarm moet dan aan en afgezet worden om te kunnen starten. Dit is erg lastig. Is dit een kwestie van instellen/resetten???? Graag jullie advies.

Link naar reactie
Beste Bas,

Ik laat volgende week in ettenleur bij Carsounds een systeem plaatsen van gemini klasse 3.

gr wouter

Goed om te horen dat ze speciaal dealtje maken voor je. Doe Herman de groeten van me ;)

Link naar reactie
Gimini werkt OK. :newblush:

Zelf heb ik wel een probleempje..... :thumbup: Als ik de motor afzet, ongeacht of ik de sleutel uit het contact haal of niet, staat binnen mum van tijd de startblokkering erop. Het alarm moet dan aan en afgezet worden om te kunnen starten. Dit is erg lastig. Is dit een kwestie van instellen/resetten???? Graag jullie advies.

Heb ooit hetzelfde probleem met Gemini gehad. Werd er he-le-maal flauw van. Voor spoorwegovergangen, bruggen die omhoog staan, etc., hup, daar ging 'ie weer. Toen volgens de dealer (zat toen op een Alfa) niets aan te doen. Ik vond 't niets... :thumbup:

Link naar reactie
Heb ooit hetzelfde probleem met Gemini gehad. Werd er he-le-maal flauw van. Voor spoorwegovergangen, bruggen die omhoog staan, etc., hup, daar ging 'ie weer. Toen volgens de dealer (zat toen op een Alfa) niets aan te doen. Ik vond 't niets... :blink:

Misschien lag het aan de Alfa :schater:

Maar heb ook zoiets aan de hand gehad met een Corsa GSI,reed langs politiebureau met alle toeters en bellen aan. "Meneer waar gaat u naartoe?? "was de vraag.Ik: naar de garage. :kisstogether:

gr wout

Link naar reactie

Waar ze bijstond die agente ,charmante tante overigens,stopte het ding met loeien en ben al knipperend naar de garage gereden.

Daar hebben ze alles eruit gerukt en een kroonsteentje geplaatst,zo kon ik weer rijden.Een Chipje was defect.

Gr wout

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Heb zojuist een afspraak gemaakt in Rotterdam voor de installatie van een klasse 3 alarm, met interieur beveiliging en certificaat voor 695,- Volgens mij is dit wel goedkoop. Dit is bij J&M Car hifi onder de Oosterhof. Dit was trouwens ook nodig voor de verzekering.

Wouter

Link naar reactie
Heb zojuist een afspraak gemaakt in Rotterdam voor de installatie van een klasse 3 alarm, met interieur beveiliging en certificaat voor 695,- Volgens mij is dit wel goedkoop. Dit is bij J&M Car hifi onder de Oosterhof. Dit was trouwens ook nodig voor de verzekering.

Wouter

Jammer dat je al een afspraak heb gemaakt, ik had het je aan kunnen bieden voor 600,- all in :foto:

Link naar reactie
Jammer dat je al een afspraak heb gemaakt, ik had het je aan kunnen bieden voor 600,- all in :muur:

:foto:

Misschien zou er een topic moeten komen waar men diverse accesoires het goedkoopst kan krijgen .... Nu toch wer 95 eurie down the drain die ik mooi had kunnen gebruiken om bij de laag & breed club te komen :lol:

Anyway, misschien iemand anders die nu van je aanbod gebruik kan maken ...

Link naar reactie
:(

Misschien zou er een topic moeten komen waar men diverse accesoires het goedkoopst kan krijgen .... Nu toch wer 95 eurie down the drain die ik mooi had kunnen gebruiken om bij de laag & breed club te komen :D

Anyway, misschien iemand anders die nu van je aanbod gebruik kan maken ...

Klinkt als een puik plan. Ik was rond de 800 kwijt voor dit geintje....

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast Guest_jan_*
Beste Bas,

gr wouter

heb een aantal weken geleden GT alarm laten inbouwen, en als ik de sleutel er niet uithaal gaat hij niet in de startblokkering, was trouwens maar 475 euries kwijt bij Pro car audio center Ridderkerk met certificaat klasse 3

gr jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in