Ga naar inhoud

KW schroefset

muzzy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zou willen weten of een KW schroefset meer plaats (vooraan) inneemt als een schroefstel van H&R - Vogtland - Weitec ? Volledige uitleg van mijn probleem staat onder de rubriek "algemene Z3 techniek - onderwerp titel: FK veren". Sledgehammer zit namelijk met hetzelfde dilemma :fiew:

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het antwoord op je vraag over KW is daar al gegeven:

Volgens Pierre past het meeste, alléén KW is lastig, met bepaalde velgen.

Elders schreef Pierre:

Voor de nieuwe verlagers met gewinde: KW gebruikt een systeem met een dubbele veer aan de voorkant dat systeem heeft veel plaats nodig waardoor je bijna altijd met spoorverbreders moet werken, er is minder plaats aan de binnenkant als origineel. H&R en vele andere merken hebben gewoon een enkele veer waardoor je net meer plaats hebt als origineel!

Nou, dat lijkt me toch duidelijk allemaal. :fiew:

Link naar reactie

En Rob kan er alleen maar over meepraten, met dat KW gebeuren moet ie met een 8,5J brede velg al een hele kleine ET waarde rijden (lees: komt ver naar buiten het spatbord) anders loopt het tegen de veerpoot aan.

Ikke met H&R heb geen probleem gewoon minimaal 10mm meer plaats. Dus AFBLIJVEN VAN KW!!!

Link naar reactie

Voor huis-tuin-en-keuken-velgen gaat het vast allemaal goed, anders werd er al lang geen KW-set meer gemaakt. Het gaat met name om velgen met bepaalde waardes, dáár moet je attent zijn.

Dat KW wel kan, zij het met ingrepen, inmiddels bij mij bewezen, met dank aan Piet in Leeuwarden. :newblush:

Zou ik wéér KW nemen, nee, natuurlijk niet, dat mag duidelijk zijn inmiddels. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in