Ga naar inhoud

Zomerplannen met de Z

pvr

Aanbevolen berichten

Aangezien de Z na twee jaar ongeveer net iets minder dan de helft van de waarde kwijt is :blink: heb ik besloten maar geen M te kopen op dit moment maar te wachten op de V8 die ongetwijfeld er volgend jaar een keer aankomt.

Dus .... plannen voor deze zomer :

- Installatie van de SE CAI (betaald en onderweg vanuit Canada nu)

- Vervanging van de achterlichten met rood / clear en vervangen van de zij lichten met clear (offerte aangevraagd van CDT Germany en bevestigd - krijg het allemaal ex BTW nu met de 10% forum korting :blink: )

- Nieuwe velgen (107 type) met non-rft erop

- Nieuwe uitlaat - Eisenmann als die group buy ooit een keer door gaat ;)

- Vervanging van de remblokken met de Axxis blokken

Behalve de uitlaat - allemaal DIY. Het is in iedergeval niet meer zo verdraaid koud in de garage meer :D

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hmm, ben jij getrouwd met DavidM soms? ;)

Er zijn in ieder geval twee plaasten waar we elkaar zullen tegen komen dit jaar : Schotland en Zwitserland.

En als je nou ook nog eens die Eisenmann organiseerd zal ik ook nog een keer naar NL gaan :huh:

Link naar reactie

De Eisenmann wil ik me best voor inzetten als er voldoende animo voor is, anders moet je het rekensommetje maar maken.

Bij volumes kan ik een prijs afdingen dat de moeite waard is, anders haal je trip uit de UK er nooit uit en komt de demper op een hogere prijs dan je in de UK kwijt zou zijn. ;)

Highlander gaat iig leuk worden, ben ik zo goed als zeker van :huh:

David en ik spreken elkaar waarschijnlijk te vaak :D

Link naar reactie

Het gaat niet zo zeer om de prijs, maar meer om de "lol" van een gezamelijk project. De kosten van de tunnel / reis etc is het nooit waard, maar ik verwacht dat je op zijn minst mij een kopje koffie aanbied :huh:

Link naar reactie

Natuurlijk...... en als het zo uitkomt ook nog wel een biertje pakken in Amsterdam... :huh:

Ik zal eens in de thread kijken op het "andere forum" wie er behalve jou nog meer wilden....... hier zijn er ook geinteresseerden.

Marvin?

Link naar reactie

Nou, vorige week met de X5 even daar geparkeerd in Kensington.

Aan mijn kant van de straat stonden er 6 Porsches 911, 2 AM DB9, 3 Bentleys GT en een Ferrari.

Vond dat ik dus erg veilig stond daar :huh:

Link naar reactie
Natuurlijk...... en als het zo uitkomt ook nog wel een biertje pakken in Amsterdam... :huh:

Ik zal eens in de thread kijken op het "andere forum" wie er behalve jou nog meer wilden....... hier zijn er ook geinteresseerden.

Marvin?

JA hoor Chris , na Andre's verhaal te hebben gelezen, heb ik nog interesse voor een 2X70 mm auspuff ! ;)

Link naar reactie

zeg pvr,

ga je nu voor nieuwe 107's gaan??

En ik me maar uitsloven om tweedehands 107's voor je te versieren :huh:

Trouwens... moet m'n Axxisen er ook nog opsteken. Ik kom wel effe tot bij jou ;)

Link naar reactie

Tweedehands wielen waren zo rond the £800.

Aangezien ik de auto spullen belastingvrij kan kopen, kan ik ze nieuw van de BMW dealer voor £791 krijgen (exclusief banden dan). Doe ik meteen non-rft op dan.

Ben wel wat duurder uit in totaal maar dan zijn ze ook nieuw (en ongeschadigd) ...

ja,ja ... kom maar even langs dan zet ik de remblokken erwel op :huh:

Kostte me ongeveer 2 uur de laatste keer (maar het laatste wiel was zon'n 15 minuten toen ik wist hoe het allemaal zat met die sensor)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in