Ga naar inhoud

deurvergrendeling

Peter

Aanbevolen berichten

Vanmorgen in mijn garage de QPE met de afstandsbediening geopend, deze sprong gelijk weer op slot. Bij de 2e (en 3e.....) poging precies hetzelfde resultaat. Ik kon er in komen door (bijna) gelijktijdig de afstandsbediening in te drukken en de deur te openen. Heeft iemand dit al eens meegemaakt en evt. een oplossing hiervoor ?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Of het motortje aan de rechter portier of kofferbak en voor de latere modellen het benzine klep slotje werkt niet mee.

spuit in alle sloten bv. wd40 en bedien de sloten met de sleutel.

al heb je rechts geen slot, ga in de auto zitten en doe de deur op slot door het pinnetje naar beneden te drukken en doe hem dan van binnenuit weer open, dit een paar maal herhalen.

zet als laatste handeling de deur v.d. bestuurderskant met de sleutel op slot daarna weer open zet het contact aan en weer uit en probeer het dan nog eens met de a.b.

succes :blink:

Link naar reactie
Of het motortje aan de rechter portier of kofferbak en voor de latere modellen het benzine klep slotje werkt niet mee.

al heb je rechts geen slot, ga in de auto zitten en doe de deur op slot door het pinnetje naar beneden te drukken en doe hem dan van binnenuit weer open, dit een paar maal herhalen.

zet als laatste handeling de deur v.d. bestuurderskant met de sleutel op slot daarna weer open zet het contact aan en weer uit en probeer het dan nog eens met de a.b.

succes :rolleyes:

Het probleem zit in ieder geval in de achterklep,soms wel, soms niet. Morgen maar eens naar kijken.

Bedankt voor de tips !

Link naar reactie

succes  :rolleyes:

Het probleem zit in ieder geval in de achterklep,soms wel, soms niet. Morgen maar eens naar kijken.

Bedankt voor de tips !

Heb ik ook met mijn QPe gehad een storing in het achterklepslot,toevallig wat slotondooier ingespoten en tot nu toe van het probleem af,werkte nog beter als WD 40 :foto:

Link naar reactie
Het slot van de achterklep heb ik ingespoten met WD40, tot nu toe werkt alles weer goed. Is toch even schrikken als je 's morgens om 6:30 naar je werk wilt en je auto springt spontaan terug op slot....

Das een teken hoor! Dat geeft aan dat het geen goeie dag gaat worden; ga niet langs Email maar rechtstreeks terug naar bed! :D :unsure:

Mooi dat het is opgelost.. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in