Ga naar inhoud

Eisenman bij Ben

Marvin

Aanbevolen berichten

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er goed uit hoor. Ben ik ook wel voor te porren. Laat maar weten wanneer de volgende serie gemaakt wordt  :D

Het was nog geen serie produktie hoor Ies !? :D

Heb jij dan ook een Eisenmann dubbel systeem ? :lol:

En ff voor Ruud ; misschien ga ik wel voor de Eisenmann (Pat's ZZZ heeft een vet stoer geluid !), maar ik denk niet voor het dubbel systeem. Houd toch nog wel wat in : bumper uitzagen, reserveband en bak naar zolder, en flink wat €€€€€€€€€ ! :D

Een enkele klinkt beter dan een dubbele ;)

Link naar reactie
Ziet er goed uit hoor. Ben ik ook wel voor te porren. Laat maar weten wanneer de volgende serie gemaakt wordt  :D

En ff voor Ruud ; misschien ga ik wel voor de Eisenmann (Pat's ZZZ heeft een vet stoer geluid !), maar ik denk niet voor het dubbel systeem. Houd toch nog wel wat in : bumper uitzagen, reserveband en bak naar zolder, en flink wat €€€€€€€€€ ! :D

Daar hou ik je aan Pierre ! :D

Link naar reactie
Ziet er goed uit hoor. Ben ik ook wel voor te porren. Laat maar weten wanneer de volgende serie gemaakt wordt  ;)

Heb je al wat daglichtfotos Marvin??

Link naar reactie

Vanmiddag nog verschil gehoord tussen een enkele eisemann en een dubbele eisemann en tja geef mij dan maar de dubbele :D

Link naar reactie
Sledge,

Groepjes van 3 is nog wel te overzien...

Ik heb denk ik een kleine 2 uur per auto nodig heb.

Mvrgr, Ben.

kom ik ook als het mag :lol:

Link naar reactie

En ff voor Ruud ; misschien ga ik wel voor de Eisenmann (Pat's ZZZ heeft een vet stoer geluid !), maar ik denk niet voor het dubbel systeem. Houd toch nog wel wat in : bumper uitzagen, reserveband en bak naar zolder, en flink wat €€€€€€€€€ ! ;)

Heb je al wat daglichtfotos Marvin??

Nee Ies, de ZZZ van Patrick staat in Amstelveen, en niet bij mij in de buurt ! :D

Link naar reactie

En ff voor Ruud ; misschien ga ik wel voor de Eisenmann (Pat's ZZZ heeft een vet stoer geluid !), maar ik denk niet voor het dubbel systeem. Houd toch nog wel wat in : bumper uitzagen, reserveband en bak naar zolder, en flink wat €€€€€€€€€ ! ;)

Een enkele klinkt beter dan een dubbele :D

Daar hou ik je aan Pierre ! :D

Een demonstratie waar ik graag aan meewerk...... :D ......

Michiel.

Link naar reactie
Waar is Leander????

De dubbele klink veeel beter ^_^

Leander is met Richard aan het vroooooooooooooooooom

Helaas al weer paar dagen geleden. ;)

Van weekend het gaat ie weer, alle drempels van Almere afslijten.

Heerlijk die Eisenbach, ben nog zo blij als een kind. ;)

Link naar reactie
Eisenmann Leander, Eisenmann :rolleyes:

Ai, zie hier mijn jeugdig enthousiasme in de Hell Rode dat me zelfs tot foutjes verleidt. :blink:

Ik hou me aanbevolen tot meer kennis ter lering ende vermaak. BTW, wanneer kunnen we afspreken voor de boom boom (ook hier weet ik het merk niet meer van) achterin de auto? ;)

Mr. Eisenmann

Link naar reactie
Eisenmann Leander, Eisenmann :rolleyes:

Ai, zie hier mijn jeugdig enthousiasme in de Hell Rode dat me zelfs tot foutjes verleidt. :blink:

Ik hou me aanbevolen tot meer kennis ter lering ende vermaak. BTW, wanneer kunnen we afspreken voor de boom boom (ook hier weet ik het merk niet meer van) achterin de auto? ;)

Mr. Eisenmann

Boom boom, "pioneer" :D :D

Link naar reactie
Eisenmann Leander, Eisenmann :blink:

Ai, zie hier mijn jeugdig enthousiasme in de Hell Rode dat me zelfs tot foutjes verleidt. ;)

Ik hou me aanbevolen tot meer kennis ter lering ende vermaak. BTW, wanneer kunnen we afspreken voor de boom boom (ook hier weet ik het merk niet meer van) achterin de auto? :D

Mr. Eisenmann

Dank je Ruud. Weet je trouwens al iets over de bekleding van de binnen hemel van de top wat je me vorige keer vertelde? :rolleyes:

Link naar reactie
Eisenmann Leander, Eisenmann ;)

Ai, zie hier mijn jeugdig enthousiasme in de Hell Rode dat me zelfs tot foutjes verleidt. :D

Ik hou me aanbevolen tot meer kennis ter lering ende vermaak. BTW, wanneer kunnen we afspreken voor de boom boom (ook hier weet ik het merk niet meer van) achterin de auto? :D

Mr. Eisenmann

Dank je Ruud. Weet je trouwens al iets over de bekleding van de binnen hemel van de top wat je me vorige keer vertelde? :rolleyes:

Binnenhemel is gemaakt, verwacht het proefmodel binnen 2 weken.

het gaat allemaal niet zo snel in kroatie :blink:

Maar als ik weer wat definitiefs weet post ik het in de betreffende topic.

Ik hou je op de hoogte ;) :D

Link naar reactie

Vanmiddag ben ik bij Ben geweest om mijn eisenmann aanhangsel te laten voorzien van een prachtige nepdemper :rolleyes:

Na wat modificaties aan het originele ontwerp (een artiest blijft altijd verbeteren) is het resultaat verbluffend! Helemaal top. zie de foto's hieronder.

We zijn wel weer achter wat facelift wijzigingen gekomen die je zo op het eerste gezicht dus niet ziet: onder de achterbumper is bij mij in ieder geval veel meer ruimte. Volgens Ben is er een plaat nu weg. Prima, was voor hem makkelijker werken... ^_^

Plaatjes...

eisenlinks.JPG

eisenrechts.JPG

back.JPG

Geweldig, ik ben dik tevreden. Ben, nogmaals bedankt voor de snelle en perfecte service! :schater: Enne, als je eens een computer probleem hebt, dan ben je welkom :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in